Ik ben ook thuis gebleven, ik werk als kleuterjuf en ik kan het nu niet hebben, 23 stuiterende kleuters om me heen…
sterkte meis! Logisch dat je het even niet kan hebben nu! Dat het maar snel maandag mag zijn! Heb je afleiding dit weekend?
Ik wil eigenlijk helemaal niets. Ik ben zo op van continu die zorgen dat ik alleen maar op de bank kan zitten. Heb nergens puf voor.
Nee erg heftig! En dan ook nog vrolijk doen, ik moest net zoveel moeite doen om blij en leuk tegen ouders en kids te doen. Gewoon niet te doen even.
Ach wat een rottige tijd voor jullie. Zo oneerlijk. Goed dat je nu even lekker thuis bent *dikke knuffel* @Mamavandrie34 jullie ook veel sterkte in deze onzekere tijd.
Sterkte @Malbec en @Mamavandrie34 in deze verschrikkelijke onzekere tijden die dan veel te lang duren...
Oh wat fijn om te horen! Ik twijfel over de lange termijn effecten... Het is altijd zo geweest dat je tijdens je zwangerschap geadviseerd werd om zo min mogelijk medicijnen toe te dienen, bij wijze van, een paracetamol mag nog net. En nu zou ik dan een vaccin nemen waarvan de langetermijn effecten niet zeker zijn en de baby is nog zo aan het groeien etc.. ik vind dat een beetje gevaarlijk ofso, maak mij er druk om. Mijn huisartsen zeggen 'niet doen', in het ziekenhuis zeggen ze, 'niet toen in het eerste triimester;. In een ziekenhuis van een vriendin van mij zeggen ze 'pas na 6 maaanden zwangerschap doen'. Wat is het nou? Snap je mijn twijfels... Maar ben blij te lezen dat jij het zo ervaren heb.
Haai, ja ik snap je helemaal, ik zou dan ook eerder leunen op mijn eigen antistoffen.. Het is zo lastig voor mij dan, om een vaccin te nemen, terwijl mijn baby nog volop in de groei is en niemand kent de langetermijn effecten.
Jaaaaaa ik weet het allll hahahahahah zo leuk. Over 2 weken zeg ik het, ik ben bang dat er iemand is die ik ken en die leest het dan hier hahaha, je weet maar nooit.
Als jullie willen trouwens, kunnen jullie wel mijn zwangerschaps aankondingen zien aan familie en vrienden op mijn instagram: Sabrilike1
Jeetje helemaal begrijpelijk... doe rustig aan en wij denken hier allemaal aan jou. Fijn dat je zulke lieve collegas heb.
Je moet voor jezelf denk ik de afweging maken. Het kan ook gevaarlijk zijn als je hoogzwanger Corona krijgt en je op de IC komt. Anders wellicht de voors en tegens naast elkaar zetten en dan op prioriteit wat jij belangrijk vindt?
Ik heb geen insta dus moest je even opzoeken maar ohh dat eerste filmpje dat je het bekend maakt met de echo zo aandoenlijk werd er helemaal emo van! En superleuk om die aankondig te zien aan je friends en family
Dat is echt een verschil België / Nederland eh. Ik ben met 8 weken zwangerschap thuis gezet als kleuterjuf door bedreiging van beroepsziekte