Dankjewel! Ja ik begreep dat de NIPT ook behoorlijk wat in kosten verschilt tussen NL en BE, maar dat weet ik niet zeker haha.
We moeten €175 uit eigen zak betalen… (Ik was even bang dat ik dubbel moest betalen, want tweeling, maar gelukkig niet)
Dat is wel een heel groot verschil eh. gelukkig dat je maar 1 maal moest betalen ook al is het een tweeling.
Ik heb me vanmorgen ingeschreven voor yoga ik hoop dat het me gaat bevallen! Zijn jullie van plan iets te gaan doen? Sporten, zwemmen, yoga oid?
Ik wil gaan zwemmen. Yoga heb ik bij Luuk 1x gedaan en daar was ik vrij snel klaar mee veel te zweverig haha
Yoga heb ik bij de drie jongens gedaan, maar bij de vierde zwangerschap was de superleuke yogadocent ermee gestopt en ik heb geen moeite gedaan om een nieuwe te zoeken (vrij snel kwamen de grote zorgen ook, ik zat echt opgesloten in mezelf toen) Nu wil ik een dezer dagen de fysio maar bellen, telt dat ook
Een tweeling is sowieso al topsport! Fysio telt ook! tot hoeveel weken heb jij toen yoga gedaan? Was het fijn? Niet te belastend voor heupen/rug/whatever?
Tot aan het einde! Echt doorgegaan tot de bevalling (was een keer per week) het enige wat ik vervelend vond was plat liggen op de rug, dat kan ik gewoon niet meer op een gegeven moment (ik krijg geen adem ofzo) dus die stukjes lag ik gewoon op mijn zij
super fijn! Ja op je rug is op een gegeven moment niet meer relaxt! hoe voel je je trouwens? Heb je een beetje vertrouwen in de zwangerschap of heb je nog veel angst?
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met zwemmen. Leuk dat je gaat yoga-en, dat ga ik ook weer doen binnenkort nu ik me weer een beetje goed begin te voelen. Wil zo fit en soepel mogelijk die bevalling in.
Angst is het niet helemaal, maar wel veel zorgen. Ik hoop dat dit over een paar weken minder wordt. Fysiek gaat het oke, ik ben alleen erg moe en mijn lijf voelt ook zo, alsof ik telkens nét gesport heb, veel harde buiken ook. Buik is enorm al
Spannend @Mamavandrie34 de punctie morgen. Hopelijk vliegen de komende weken toch een beetje voorbij. Sterkte en knuffel voor de komende tijd. @Malbec hoe voel jij je, zijn de de zorgen/zenuwen een beetje te doen? Heb jij morgen nu ook een punctie of een vlokkentest? Voor jou ook een dikke knuffel.