Mooie test @Roos01, fijn om die 2-3 te zien. Ja en hoe meer hormoon hoe meer klachten vaak. Hopelijk word je niet te misselijk. Zelf doe ik de clearblue met wekenindicator ook niet, precies om dezelfde reden als Malbec. En welkom @Mikki24, gefeliciteerd!! Fijn dat een traject je bespaart gaat blijven (ik ga maar even van het positieve uit hoor, maar ik snap je onzekerheid, heb zelf ook ervaring met miskramen en redelijk lang wachten). De kans dat het goed gaat is echt nog veel groter gelukkig, probeer ik mezelf voor te houden. Qua testdrang: die heb ik ook, en daar geef ik aan toe haha. Ik test gewoon zolang ik wil. Denk tot 6 weken ofzo. Wanneer stoppen jullie met testen?
Van de een op andere dag? Het kan van ; jooo, ik voel me helemaal prima voelen. Naar; ik kots alles uit, in een paar uur gaan. Maar. Het kan ook zo ineens weer weg gaan!
Mooie test @Roos01 fijne bevestiging! Ik heb ook die enorme testdrang om de oploop te zien, dat is toch het enige wat je nu kunt doen tot de echo ‘eindelijk’ daar is! Hier ook mooie oploop maandag denk ik nog wel de cb een goede week na de eerste. Ik denk dat ik daarna stop, bang voor het hook-effect. @Mikki24 gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het gelukt is voor het traject!! We gaan hier allemaal voor mooie zwangerschappen dus doe lekker mee Wat een zelfbeheersing @Malbec
@Malbec heb je ook helemaal gelijk in, je bent jezelf alleen maar onnodig aan het kwellen steeds met die testen, knap dat je het niet meer doet. @Ang1987 ik stop nu met de gewone testen en wil over paar dagen nog een keer de clear blue doen. Mocht er 3+ staan stop ik er mee. Maar het is elke keer zooo spannend, ik merk ook dat ik 's middags positiever test dan ' ochtends gek eigenlijk.. Hier zijn de kwalen sinds een paar dagen aanwezig en ook echt al vroeger dan bij mijn dochter, gewoon nauwelijks eetlust maar wel een hongergevoel. Bijna alles staat me tegen alleen kaasbroodjes, frikandel broodjes en die rommel tolereer ik wel. Ongelooflijk eet normaal zo gezond. Probeer ik me dus ook niet helemaal aan toe te geven. Gisteravond uit eten met vriendinnen, wat was dat zwaar; doen alsof je het eten lekker vindt, ondertussen nauwelijks wat naar binnen krijgen en misselijk zijn. Voorlopig geen eet afspraakjes plannen dus haha! Blij als het bekend gemaakt kan worden ben zo niet van dat stiekeme gedoe.
Ik heb trouwens helemaal geen mega gevoelige borsten, dit maakt me onzeker omdat bij mijn eerste zwangerschap ik serieus een sport bh aan moest zo'n zeer deden ze. Nog meer die er geen last van hebben?
Ik heb totaal geen gevoelige borsten (ook niet als mijn menstruatie er aan komt). Komt bij mij meestal later en fluctueert dan net als andere klachten.
Dat klopt inderdaad, dan is je hcg te hoog en snapt de test het niet meer. Bij mij ook gevoelig als voor menstruatie, ik vind het prima voor nu, de man verheugde zich vanmorgen al op de groei
@Betsies Hahaha herkenbaar dit zou die van mij ook kunnen zeggen. Maar denk maar niet dat ie dr van mij aan mag komen momenteel, ben echt een heks met vlagen
Hahaha oei oei oei!! Nee hier alleen maar blij, die buien komen vast later hier Heb me zojuist aangemeld bij moeders voor moeders, kan ik iets terug doen
Ik voel wel al van alles. Dat had ik de andere zwangerschappen niet zo vroeg. Ook pijnlijke borsten en 2 echt blauwe aders al hahaha. Ben benieuwd wanneer de echte misselijkheid arriveert. Nu wat vlagen maar geen serieus werk nog. Probeer mijn huis alvast een goeie beurt te geven voordat ik moe en misselijk ben.
Misschien wordt je niet misselijk. Hoop ik voor je! Ik had de eerste 2 zwangerschappen geen last van misselijkheid. De 3e wel. Dus ben heel benieuwd wat deze gaat brengen! Slim van je huis!
ik snap je! Ik vond het zelf ook wel spannend. Ik heb 3 jaar geleden een MA gehad met 8 weken. Toen ik met 5 weken een cb deed stond er 1-2 weken. Daar ben ik toen erg van geschrokken.. meer ook omdat mijn gevoel al zei dat het niet goed zat. Deze keer heb ik wel een goed gevoel. *klopt af*
Nou. Ik heb toch nog iets besteld bij bol.com haha. Ik was zo overtuigd dat ik het niet ging doen. Maarja.. ik geef de hormonen de schuld Ik weet niet. Heb niet echt een goed gevoel. Maar wil ook niets zeggen want vorige keer had ik wel een goed gevoel en ging het ook mis. Misschien gewoon zelfbescherming.
Dat is ook zo, gevoel zegt niet alles natuurlijk. Zelfbescherming kan ik me ook goed voorstellen. Ik ga heel hard voor je duimen en hopen