Dit is die van mij. Je ziet het goed doordat ik een strak hemdje aan heb, maar in mijn normale kleding zie je nog niet veel zeg maar haha.
Supermooi ook!!! Herkenbaar, ik kan het met normale/wijde kleding prima verbergen maar met een strak jurkje is het wel duidelijk zwanger!
@Aaav @Malbec jullie vallen in de categorie ‘het zou niet in me opkomen om te vragen of je zwanger bent’ Ik vind als ik de foto van mezelf zie dat ik het aan iemand amders niet zou durven vragen maar het me wel zou afvragen (goh zou ze zwanger zijn of is ze wat aangekomen?)
Jeetje, wat een boel jongens in de lijst! En een 1e meisje, leuk allemaal. Zijn er al meer die beweging voelen? Ik vind het nu echt leuk, soms ligt hij snachts echt zo hoog tegen m'n buik aan, dan voel ik echt een bolletje baby onder m'n hand. Maakt het toch echter allemaal.
Verschil in buiken he, leuke foto's! Mijn buik is ook wel zichtbaar. Maar zo in de ochtend nog redelijk. Savonds voelt als ontploffen. Mijn darmen hebben geen fijne positie opgezocht. Bekijk bijlage 706408
Ahhh zo leuk om het zo duidelijk te voelen. Ik voel hem wel dagelijks maar nog echt wel lichtjes. Meer gefladder en gepingpong ofzo hahaha. Voel wel iets meer 'gewicht' (lastig te omschrijven maar jullie begrijpen het wel denk ik als zwangeren) de laatste dagen dus het wordt wel duidelijker.
Jaa snap ik wel hoor! Ik vind jou wel echt een mooi buikje hebben, maar goed. Er zitten er ook 2 in ❤️