Je hormonen en wij met onze testdrang helpt natuurlijk ook niet mee! Maar je krijgt vast een knaller en dan proberen we allemaal vol vertrouwen naar die eerste echo te gaan (Ik vind het ook mega spannend hoor!)
Lastig he. Het blijft zeker tot de eerste echo toch altijd spannend. Goed gevoel of niet @Malbec snap het helemaal. The hormones made me do een zwangerschapstest elke dag tot nu toe haha. Ik heb er op de een of andere manier een veel beter gevoel bij dan bij mijn miskramen maar ik ben bij vlagen heel erg onzeker. Ik probeer maar zo veel mogelijk te genieten van het feit dat ik nu zwanger ben (en me nog niet te beroerd voel).
@KleineLai @Ang1987 @Betsies thnx meiden, lief!! Ja die hormonen. Die krijgen sowieso de schuld van alles de komende maanden. En de 9 maanden na de bevalling overigs ook
Hier blijf ik ook onzeker hoor. Omdat ik bijna geen kwaaltjes heb... dinsdag HCg was in de 900 maar was juist 5 weken. Dokter zei dat het goed was maar dan ga je verder lezen en is dat precies niet hoog. Afwachten zeker...
Ik probeer qua onzekerheid en angst deze keer maar aan te houden dat als het mis gaat het toch enorme pijn doet. Of ik nu enorm blij was of angstig. Dus nu zijn we maar gewoon super blij en hoop ik dat al die positiviteit doorstraalt naar mijn kleine prullie in mijn buik!
@Liessb88 Ik sluit me helemaal aan bij wat @Malbec zegt (heerlijke nickname voor over een heleboel maanden weer eens). Hopelijk voel je je snel wat zekerder. @doublerainbow Knap van je, zo probeer ik er ook in te staan (maar is lastig). Over klachten gesproken: iemand tips voor obstipatie?
Nou. Ik denk niet dat het er goed uit ziet meiden. Net toch weer een clear blue. Blijft hangen op 1-2 maar deed er wel heel lang over om de weken te laten verschijnen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb. In het uiterste geval is de innesteling rond de 21e geweest. Dus een week later dan ik aanvankelijk dacht. Kan iemand mij moed in praten…
Potver, die rottige weken indicators ook. Volgens mij raden ze altijd aan ze met eerste ochtend urine te doen. En het lang wachten komt waarschijnlijk omdat ie twijfelde tussen de weken. Je bent ook precies 5 weken toch nu? Daarbij heb ik zo veel verhalen gelezen dat het aantal weken dat werd weergegeven niet lager was dan de bedoeling en dat de zwangerschap toch goed was (ik heb hier echt gedegen onderzoek naar gedaan/hysterisch over gegoogled). Mocht je ongerust blijven kun je wellicht vragen 2 keer Hcg te prikken bij de huisarts.
Thnx voor je opbeurende woorden! Ja zou rondom de 4,5 a 5 weken moeten zijn. Ik denk zelf eerder 4,5 omdat ik een nogal onregelmatige cyclus heb. Ja.. zou dat het lange wachten betekenen? Ik denk dat ik zo nog een predictor haal. Die was echt mooi opgelopen van de week. Als deze nog donkerder wordt weet ik dat het goed zit. Is hij lichter dan gaat het verkeerd.
Oh verdikkeme @Malbec dat is niet wat je wilde zien!! Hopelijk heeft de predictor een betere vergelijking met de vorige test. Gelukkig heeft @Ang1987 er hysterisch op gegoogeld (daar moest ik wel om grinniken) en dat zegt toch ook wat! Ik blijf in ieder geval hard duimen voor jouw onregelmatige cyclus en wat tragere hcg. edit: Cijfers helpen ook 3 weken 5 – 50 4 weken 5 – 426 5 weken 18 – 7,340 6 weken 1,080 – 56,500 En de clearblue digitaal gaat wat ik had gelezen 1-2 tot 200 2-3 200-2000 3+ 2000+ Dus dat kan echt nog wel!!
Nou meiden. Ik weet het altijd zo goed te vertellen tegen andere. En weet ook hoe het met de opbouw zit bij clear blue enzo. Maar als je mijzelf betreft, kan ik niet meer rationeel nadenken Anyway, zie hier mijn predictors, dus ben helemaal blij, nog mooi opgelopen.
@Ang1987 @Roos01 hahaha nou inderdaad!! Klote ding! Hier is hij nog mooi opgedroogd. Sorry voor de spam. Ben ff trots haha.