@Malbec alvast veel succes. Het is morgen in elk geval achter de rug. Hopelijk heb je een goede nacht vannacht. Ik denk aan je en duim voor je. @KleineLai spannend zeg. Bij mij ging het ook niet zonder slag of stoot bij de geslachtsecho. Baby lag ondersteboven en in een met hand aan/voor geslacht. Ik moest van de echoscopist gaan springen om 'm van houding te laten veranderen haha. Heeft uiteindelijk wel gewerkt. @Liesb88 wat supervervelend zeg. Hoop dat jij dan in elk geval fit blijft en je man en zoontje snel opknappen. Kan me voorstellen dat werken pittig is @Aaav na zo'n tijdje. Ik vind mijn werk al intens vermoeiend nu (kantoorbaan vanuit huis nu) en heb geen nierstenen gehad. Hopelijk kan je daadwerkelijk slapen tijdens je slaapdienst
Hoi allemaal De jongste zoon is ook positief maar geen symptomen. Ik zelf ben de enigste die negatief getest heb. Voorlopig kan ik dus nog naar de gynocoloog maar moet nu wel tot woensdag mezelf wat in de gaten houden of ik zelf toch geen symptomen zou krijgen...
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 mei; ♡ Mamavandrie34 - 39 jaar - 6de & 7de kindjes 5 mei; ♡ Liessb88 - 3e kindje 6 mei; ♡ Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ KJB - 30 jaar - 1e kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje 8 mei; ♡ Loes87 - 3e kindje ♡ Zeester85 - 2e kindje 9 mei; ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen ♡ Liva - 4e kindje 10 mei; ♡ Ang1987 - 2e kindje 11 mei; ♡ Aaav - 2e kindje ♡ Doublerainbow - 1e kindje 13 mei; ♡ Malbec - 2e kindje 4 ♡ Meisjes | 7 ♡ Jongens | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ November 29 - Malbec - vruchtwaterpunctie December 1 - liessb88 -controle 14 - aaav - 20 weken echo 14 - Ang1987 - 20 weken echo 14 - KJB - 20 weken echo 21 - Malbec - 20 weken echo 28 - KJB - Controle
Bij mij moeten jullie wachten tot mei. Leuk @KleineLai, een klein zusje! Succes @Malbec vandaag en jij ook nog steeds @Mamavandrie34 met afwachten. Hier in het heerlijke 2e trimester. Veel energie!
Leuuuk een meisje @KleineLai , ze maken een inhaalslag op de lijst idd. @Mamavandrie34 helemaal eens met hoe @KleineLai het verwoord: het is statistisch gezien niet zo'n hoge kans, maar gevoelsmatig (en alsnog) veel te hoog. Ik blijf gewoon keihard hopen dat jullie 2 gezonde kindjes krijgen zo. Fijn @Liessb88 dat jij toch negatief bent en naar de gyn kan. @Zeester85 gelukkig is het al bijna mei, dan weten we het allemaal snel. Nee geintje. Al vind ik het 2e trimester wel veel sneller gaan. Je goed voelen helpt daar ook wel bij. Lieve @Malbec hopelijk is de punctie meegevallen en heb je een mooie echo gehad. Ik moet trouwens even wennen aan je nieuwe plaatje, ik mis de wijn wel een beetje.
Haha, van @Malbec haar nietwe profielfoto raakte ik ook helemaal in de war, ik dacht dat ik de verkeerde getagd had!
Haha sorry meiden! Maar die confrontatie met de wijn trok ik niet meer haha ( grapje hè ) Als ik bevallen ben komt tie er weer op De punctie zit erop. Ging niet zo goed. Het deed echt heel erg veel pijn. Toen ze erin zaten ging ze tegen de naald aanliggen dus ze kregen het niet goed voor elkaar en ze konden het nergens anders prikken omdat mijn placenta heel erg groot is en over een heel stuk ligt dus dit was het enige gaatje Ze hebben met die naad gewiebeld. Haar opzij proberen te duwen ( met de handen ) niks hielp. Dus ze hebben maar de helft van het vruchtwater af kunnen nemen Daardoor duurt de uitslag minimaal 3 weken, misschien zelfs langer omdat ze nu moeten gaan kweken maar ze wilde ook niet mij nogmaals terug laten komen ivm het risico