Hahaha mooie binnenkomer! Wat mooi dat jullie vernoemen. Mijn vader heeft echt niet zo'n leuke (nogal ouderwetse naam die ik niet in een moderner of leuker jasje krijgt). Hier echt totaaal nog geen naam. VInd het ook superlastig en mijn vriend en ik zitten niet per se op een lijn. Maar ik ben ervan overtuigd dat ie wel komt. Hebben jullie al een beetje een richting van de naam van jullie meisje? Ik vind meisjesnamen trouwens ook wel makkelijker dan jongensnamen als ik zo naar de namenlijstjes kijk.
een 2e jongensnaam vond ik ook heel moeilijk. De tweede stond pas vast met ruim 30 weken. Ik zei al tegen vriend dat als deze baby een jongen is hij denk ik naamloos door het leven gaat. Gelukkig voor de baby is het een meisje Ik dacht dat ik meisjesnamen makkelijker vond maar nu we er echt 1 moeten kiezen is het toch wel lastig. Past het bij de jongens (ik vind dat leuk) , en als ik me onze dochter voorstel, is het dan een (bijv) Charlotte? Nee. Ondanks dat ik Charlotte wel een leuke naam vind. En zo heb ik 10 namen die ik erg leuk vind maar om de één of andere reden niet vind passen. Maar we vinden hem wel hoor, we hebben nog zolang!
Hallo allen, wij denken ook al een beetje na over namen. Bij de jongens ging het redelijk snel en nu hebben we voor het eerst ook een meisjesnaam die we beide leuk vinden! Bij de jongens was ik blij dat we alleen een jongensnaam moesten vinden haha. Gisteren begonnen met medicatie voor de misselijkheid, ik hield echt niets meer binnen. Vervolgens vandaag laten testen op Corona en positief… geen klachten niets alleen contact met iemand met Corona. Dus fysiek even dikke ellende hier.
Ohh Loes wat klinkt dat naar qua fysieke ellende. Beterschap en hopelijk helpen de pillen tegen de misselijkheid. Fijn dat jullie een naam hebben gevonden. Die jullie in elk geval al allebei leuk vinden.
Weet zeker dat mijn vader ook heel vereerd zal zijn! Maar hij heeft echt een ouderwetse naam, dus wordt lastig om die in een modern jasje te steken.
He bah! Nou toch beterschap ondanks dat je geen klachten hebt! Ik heb 100 namen maar bij geeneen denk ik 'dat is m!' Irritant haha!
Late reactie maar wat klinkt dit naar! en nu dan zolang wachten.. op naar een positieve uitslag.. Ps. Ik mis de wijn ook (op je plaatje)(maar ook in het echt hahhaha)
Hier gaat alles goed, voel me prima. Ik ben alleen nog vaak moe, vooral als ik bijv. Heb gewerkt of weg ben geweest. Bij ons staat de naam al vast! Ging lekker snel haha.
Dat is flink balen! Vervelend dat je nog zo misselijk bent trouwens. Dat moet loeizwaar zijn! Duimenduimenduimen dat de medicatie aanslaat! En dat covid mild verloopt.
Ohhh daar had jij in het begin ook last van he. Het is HEEL irritant. Ik heb er ook last van sinds het begin van zwangerschap last van (zie tijdstip van dit bericht hahah). Het gaat gelukkig wel beter juist, slaap nu denk ik gemiddeld 4 nachten per week door de laatste weken.
Wat was jij nog laat wakker joh! Ja echt dikke kut met peren. Heb ook ontzettende last van buikpijn savonds. Ik gok dat het de banden zijn. Hoop vervelende kwaaltjes deze zwangerschap! blegh!
Ja was weer wakker... heb echt van 1 tot 4 wakker gelegen ofzo. Maar dat heb ik dus 2 a 3 keer per week (deze keer was wel heel extreem). Wakker worden van het moeten plassen en dan niet meer in slaap kunnen komen vanwege dorst en misselijkheid en gewoon niet meer kunnen slapen. Balen ook de buikpijn. Mijn buik doet geen pijn maar voelt bij aanraken wel gevoelig, denk ook bandenpijn of groei oid. Al met al valt het niet mee dat hele zwanger zijn.
Da’s naar! Kan je overdag een beetje bijslapen? Vervelend ook dat je nog zo misselijk bent! Hopelijk is het tijdelijk!
Nee ik moet overdag gewoon werken en dat gaat over het algemeen wel redelijk. Werk wel vanuit huis dus dat is iets minder vermoeiend en ga soms even op de bank tussendoor. Het komt allemaal wel goed. Over een jaar of 4 zijn we wel weer uit de tropenjaren haha (dit is igg mijn laatste kind).
Daar hou ik me ook aan vast, haha. Nog maar een paar jaar, nog maar een paar jaar! Dit is ook absoluut de laatste. We waren al klaar, mja, 1x misgerekend en direct bingo. Hierna gaat de knoop erin bij vriend!