He get, net beetje roze bloed verlies. 2 druppels en kan komen van het naar de wc gaan maar pfff het zou fijn zijn alst iets minder stressvol verloopt allemaal
Ik ben zo moe van het zorgen maken. Eerst bruinverlies, nu dit weer. T kost zoveel energie naast t beroerd voelen. Als t allemaal iets soepeler kon verlopen zou ik er voor tekenen
Fijn te horen dat je je iets positiever voelt @Siamara, hoe staat je partner erin nu? Oh bah @MamaAlice030, een beetje rust zou wel fijn zijn ja...
Was de verloskundige verontrust hierover ? Hoeveel mm gemeten? Aangezien het mm werk is hoeft dit niks te betekenen, geloof me ! Ik ben 4 x met de 1e echo terug gezet , termijnecho is pas leidend! Nu ook weer 1 week minder lang gemeten. Je weet nooit precies wanneer je eisprong was ( ook al voel ik m altijd, toch een week kleiner gemeten, maar echt dit is mm werk )
@MamaAlice030 jakkes dat is niet wat je wil! En die misselijkheid is killing he, heb je er al wat voor gehaald bij de ha ?
He allemaal, een beetje stil van mijn kant! Geveild door Covid na een leuk weekend Concert at Sea! Ik voel mij een beetje een puber dat ik dit niet had kunnen inzien ofzo. Daarom gister de afspraak van vandaag afgebeld, gelukkig mag ik vrijdag komen! Ik ga snel even jullie verhalen lezen <3
@Chrissie1990 Jeetje meid wat klote, heel veel sterkte <3 Dikke knuffel @Ingeltje Wat een prachtige echo <3 @Aniek86 Ooh jeetje! wat een heftig nieuws, hopelijk is het herstel snel, neem je tijd er voor! Dikke knuffel Ik mis waarschijnlijk heel veel berichten <3 Wij gaan denk ik wel de 13 weken echo doen + NIPT incl. nevenbevindingen. bij nummer 1 combinatie test gedaan, 2 niets, 3 ook de NIPT gaf toch een soort van rust. Alleen wij willen een verrassing baby!
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) 15 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 19 februari 20 februari 21 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 22 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 23 februari 24 februari Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari Heidezicht -39 jaar - 2e kindje (1x zwangerschapsafbreking wegens CHD met 22 weken en 1 gezonde zoon, 2 stiefdochters van 16 & 19) 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (27) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (25) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juli: 5 - Siamara - eerste echo - Sles - eerste echo 6 - Cherrietomaatjes - intake - Imyselfandi - intake - Elraange - 2e echo 8 - Masa0903 - Tweede echo Gyn 11 - MamaAlice - eerste echo fertipoli 12 - Lineens - termijnecho - Puttertje - termijnecho - Moor1986 - eerste echo 13 - LMSB - Eerste echo vk - Puttertje - informatie prenatale screening - Masa0309 - Intake + Echo VK - Heidezicht - 1e echo - MamaAlice - echo vk 14 - Basisuil - Intake 18 - Stz90 - Termijn echo - Ingeltje - termijn echo 19 - LMSB - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Augustus: 9 - MM34 - 12-weken echo 9 - Puttertje - 16-wekenafspraak verloskundige Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86
Ik zei vandaag nog heel tof tegen de verloskundige dat ik geen last heb van misselijkheid. Nooit moeten zeggen
Ik lees inderdaad veel positieve verhalen online, maar mijn eigen ervaring zegt wat anders, dus ik heb heus wel een beetje hoop, maar neem mezelf ook in bescherming nu. :/ De verloskundige zei dat ze tegen ieder ander zou hebben gezegd dat de eisprong of innesteling waarschijnlijk wat later was geweest dan gedacht, maar ze snapte ook dat dat er bij mij niet in zou gaan... :/ Zij zei dat het twee kanten op kon gaan.
Hoi meiden, heb wel mee gelezen maar niet gereageerd. Bij mij is t helaas fout gegaan. Heb sinds vrijdag bruin verlies en sinds zondag bloed. Gisteren tijdens de echo werd bevestigd wat ik al dacht… helaas een miskraam. Ik ben er redelijk stuk van omdat het na de vorige keer een jaar duurde om weer zwanger te raken. Hopelijk komt t ooit nog goed en mag ik nog 1 keer een gezond kindje krijgen. veel succes met jullie zwangerschap allemaal.
Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte met het verwerken! Ik hoop voor je dat het vlug opnieuw mag lukken en dan wel blijft goed gaan! Dikke digitale knuffel !
Ach meis wat naar voor je ... heel verdrietig. Sterkte en ik hoop dat het gauw weer mag lukken met een kleintje in je armen ♡
@MamaAlice030 hè jakkes. Laat het nou maar weg blijven allemaal. Toch heb ik een goed gevoel bij je ♡ komt vast goed