Ik denk een meisje, ik zit onder de pukkels en ben zo misselijk. Bij mn 2 jongens had ik bijna geen klachten. Vorige zwangerschap ook behoorlijk misselijk maar miskraam dus geen idee wat dat was geworden. Vind het ergens wel beetje spannend. We hadden tijdens de zwangerschap van ons jongste zoontje natuurlijk zo'n toekomstbeeld van 2 jongens opgebouwd. En toen hij overleed viel dat ook weg. Als we nu een meisje krijgen dan is het ook zo definitief dat die toekomst er niet meer inzit. Maar als het wel een jongen is dan is het ook zo dubbel, wel 2 jongens maar toch pijnlijke herinnering van wat had kunnen zijn met onze jongste. En we zijn allang blij als er een gezond kindje is en uiteindelijk maakt het geslacht natuurlijk geen fluit uit, je bent dan toch dankbaar en blij. En we missen er toch gewoon 1 al krijgen we nog 200 baby's. Dus dit is vast gewoon zo iets wat dan af en toe door je hoofd speelt, en van te voren spannend is en als je dan weet wat het is dat het dan allemaal prima is
Ik weet het niet qua geslacht... Beiden is sowieso welkom, voor mn zoontje is weer een jongen wel leuk, zelf zou ik een meisje wel heel leuk vinden. Wij gaan zeker weer een geslachtsecho doen. Jammer dat we op vakantie zijn rond de Nub-week, dat vind ik altijd al leuk.
Hier mn echo ook goed , kleintje was goed gegroeid en die stolsel s een stuk kleiner geworden. Poppetje met feesttoeter Nu klaar bij de voortplantingsgeneeskunde en over naar de gyn. Wachten op de afspraak binnen 2wkn. Dus spannend. Had vandaag qua klachten weer lkkre dag Misselijk en ook heel duizelig en trillerig einde v d dag en k lig al vanaf 1900u in bed voor de ventilator, omdat ik pulserend lava ben die zwaar moe s. Maar ik slp nog niet. Hoe dan.... hoe dan...
Qua geslacht ik wil graag een verassing net als @Masa0903 Dus spannend tot t einde. @Ingeltje hahaha , zou k groot in je bevallen zetten Jeetje 4 pagina's gelezen en nu weet ik t niet meer Ohja @Keekee wat fijn een mooie echo En nu is mn hoofd leeg
Hey dames. Heb een beetje in de vluchte bijgelezen. Qua geslacht is manlief vanaf dag 1 overtuigd van een meisje. Ik heb al een zoon en dochter. Hij een zoon. Voor mij geen voorkeur eigenlijk. Ook geen idee, heb beide geslachten qua zwangerschap hetzelfde ervaren! Vandaag intake gehad bij de pop poli. Ze gaan me flink opvolgen tijdens de zwangerschap. Morgen intake verloskundige. Qua gezondheid gaat nog hetzelfde helaas. Het is zelfs erger geworden qua spugen daar ik niet over kan geven door operatie begint de laaste 3 dagen toch gal omhoog te komen bah. Paniek, maarja. Mn baarmoeder groeit ontzettend hard het voelt echt als zwaar. Mn buik is nu net zo groot als bij me dochter met 17 weken.. En.. Wij zijn al zo gek geweest dat de babykamer al klaar is.. oeps.
Ik weet nog niet of ik het geslacht wil weten.. ik heb eerlijk gezegd een voorkeur en ben bang teleurgesteld te worden. Als ik pas na de bevalling achter het geslacht kom, weet ik zeker dat het me helemaal niks uit gaat maken en hoe dan ook super blij ben. Lastig.
Jazeker, ben zelf ook niet de smalste. En even zo’n verstevigd broekje van Noppies eronder doet wonderen
Een andere kant; als je het van te voren weet kun je wennen aan het idee... Ik heb altijd gezegd dat ik graag iig 1 meisje zou willen dus toen de 1e 2 jongetjes waren was dat best slikken. Als t nu weer een jongen is heb ik er gek genoeg minder moeite mee, vooral omdat ik het voor Timothy ook wel weer heel leuk vind, maar eerlijk... ikzelf zou een meisje wel heel leuk vinden.
Oooh men, ik heb net 4 pagina's gelezen en weet niet meer precies wie wat nou schreef. Ik reageer gewoon even op wat is blijven hangen. @MamaAlice030 ik ben een beetje stil van je berichtje. Het geeft zo duidelijk weer hoe jullie je voelen, waar je doorheen bent gegaan en hoe je nu naar de toekomst kijkt. Onbezorgt zal het misschien nooit worden, maar ik gun je zo enorm een zwangerschap die van een leien dakje gaat! @Siamara fijn dat je nu even rust hebt! Misschien kun je nog een keertje langsgaan bij je klas? @Puttertje wat fijn dat je je weer beter voelt! @Ingeltje echt.. Wij gaan ook wel een geslachtsecho maken. We hebben al een jongetje, dus een meisje zou wel heel leuk zijn. Aan de andere kant ben ik al zo blij dat er überhaupt nog een 2e komt dat het me geen fluit uitmaakt, als het maar gezond is. Of toch een meisje.... Weet je, ik ben ook een bang dat ik, bij de echo tóch teleurgesteld raak als het een jongetje is, terwijl ik het nu prima zou vinden. Ingewikkeld he...
Tuurlijk is ook hier alles welkom, maar mijn wens voor een meisje is echt wel groot nu. Geloof dat ik soort van hysterisch ga lachen als het licht bij de pretecho op blauw gaat Wat dan natuurlijk ook prima is.. maar wat zou ik het leuk vinden, roze. Ik denk niet dat ik nog eens voor een kindje ga. Vriend zou dat graag willen maar op mijn leeftijd en icm dit gezinsleven en een te klein huis, nee. Voor mij is het wel klaar hierna!
@Basisuil wat super dat je even wat hulp kon krijgen, en wat naar dat je je zo voelt ! En jeetje wat heftig zo'n nabloeding, en gelukkig daar zo'n daadkrachtige vk bij! @Siamara wat super lief van je baas, en fijn dat je er wat rustiger onder bent ! @Keekee gefeliciteerd met de goede echo! @Elraange ook jij gefeliciteerd met de goede echo, en wat super fijn dat het kleiner is geworden! Centering pregnant klinkt heel gezellig maar hier in een gezin met 3 kids oppas technisch niet meer te doen. Ik volg de gewone vk afspraken. Geslacht: gevoel een meisje. Maar dat is nergens op gebaseerd. Kwaaltjes zeggen niks over geslacht ben ik wel achter Voorkeur heb ik totaal niet, beiden ontzettend leuk. Hier word het denk ik ook een verassingsbaby (voor de 4e x) ♡ Zo even 4 bladzijdes bijgelezen
Toch weer beroerd wakker geworden. Ging gisterenavond echt hondsberoerd slapen, met een emmer naar boven gelopen omdat ik niet wist of ik mn bed zou halen. Wel geslapen van half 9 tot 7. Ben inmiddels toch een beetje bang dat het zwangerschap is. Dat zou echt niet tof zijn
Voorkeur of teleurstelling is echt niet erg vind ik.. Iedereen heeft stiekem wel een voorkeur.. En iedereen vind schakelen lastig denk ik. Mn eerste een jongen bleek kon ik niet blij zijn.. Ik dacht alleen maar ik kan nooit een leuke jongens moeder zijn. Dat trok wel bij hoor
Wat ik heel grappig vind, is dat ik enorme voorkeur voor een meisje had voordat ik zwanger was. Maar nu ik ook daadwerkelijk zwanger heb het me gewoon niet kan schelen wat het wordt. Natuurlijk zou een meisje leuk zijn, maar ook wel weer spannend, want het is anders en nieuw. Jongens ken ik al, voelt ook wel vertrouwd.
Hebben jullie een zwangerschapsapp? Ik heb die van Philips Avent. Vind het wel een mooie app, geeft mooi weer hoe je kindje eruit ziet en geeft wel goeie tips opzich. Zij geven ook aan dat je je meestal vanaf een week of 9 week beter gaat voelen, ik dacht altijd op een week of 10 hoogtepunt en dan zakt het weer af.
Bij mij duurde misselijkheid de laatste keer echt wel tot week 14. Het 2e trimester voelde ik me vervolgens zó goed dat ik soms vergat dat ik zwanger was. Ik heb de huisarts gebeld voor een middeltje tegen de misselijkheid, ik durf niet meer te eten of te drinken en da's niet goed, ze bellen me zo terug als het goed is.
Qua app heb ik de zwangerschap+, die is wel leuk. Voor erna is de baby+ ook handig, vooral met voeding en luiers bijhouden. @Siamara wat naar dat je je zo rot voelt, hopelijk krijg je gauw wat en voel je je beter
@Siamara ja bij mij bij beide ook hoor. Maar nam wel iets af de laatste 2 weken. En ineens was het ook weg. Ben ook echt aan het aftellen tot die 14 weken Hopelijk krijg je iets tegen de misselijkheid! Dit is geen doen zo.
Ik heb echt 0 misselijkheid. Dit moet toch wel een meisje zijn toch? Toch? Bij de jongens had ik het ook niet heel erg maar dit is echt wel easypeasylemonsqueezy