Uitgerekend 1 tm 28 februari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SintPannenkoek, 24 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Waarschijnlijk wel omdat de klachten nu anders kunnen zijn.

2. Keekee

Keekee Lid

18 jun 2022
    17
    38
    13
    Vrouw
    Ik heb zo’n sterk voorgevoel dat het een jongen wordt! Maakt natuurlijk helemaal niet uit, het is ons eerste.

verder ben ik ook heel misselijk, intussel al 2,5 kilo afgevallen. Ik heb eergisteren na de echo nieuwe medicatie gekregen en die werkt echt heel goed

Heb het gisteren ook aan mijn ouders verteld. Ze waren heeeel blij :)))

Ingeltje, Moor1986, miloena en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Pop-poli is geen moet ding, je mag wel weer aanmelden maar t moet niet. Je kan je aanmelden en ff een intake doen om te kijken of je het nodig vind en een soort laagdrempelige achterwacht af te spreken mocht je je toch slechter gaan voelen ofzo. Maar als je t niet ziet zitten moet het niet :)

4. Sles

Sles Actief lid

13 jun 2022
    254
    198
    43
    Vrouw
    Ja precies! Ik kijk gewoon ook even wat de verloskundige adviseert, zij heeft vast ervaring met of zo’n depressie zich regelmatig wel/niet herhaalt bij een volgende zwangerschap.

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  5. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Heb ik ook gehad tijdens mijn laatste zwangerschap, volgens mij wordt je dossier op een gegeven moment gesloten en moet je weer een verwijzing vragen bij de huisarts, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Anders even bellen?
    -edit- oooh ik dacht dat je het sowieso zelf graag wilde. Nee, je moet helemaal niks! :)

6. Sles

Sles Actief lid

13 jun 2022
    254
    198
    43
    Vrouw
    Nee ik wil het niet perse! Maar soms lees soms in andere bevallingsgroepjes (ben verder niet nieuwsgierig) dat ze bij voorbaat al naar de POP gaan en was benieuwd of dat vaak vanuit het initiatief van de verloskundige is. Ik heb nu al het idee dat ik me deze zwangerschap anders (beter!) voel, dus hopelijk is het gewoon niet nodig.

Ingeltje, Siamara en Basisuil vinden dit leuk.
  7. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Aaah super leuk gedaan!! Leuke reacties gekregen?

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja Facebook flink ontploft, heel veel mensen super verrast. Leuk! Niemand verwachte dit haha

miloena, cherrytomaatjes, Siamara en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Als je het zelf goed voelt bij jezelf kun je altijd aan de bel trekken. Maar als je het moeilijk herkent bij jezelf of moeilijk hulp zoekt, dan zou ik me wel aanmelden.
    Dat kun jij vast zelf heel goed inschatten ♡

Siamara, Moor1986 en Sles vinden dit leuk.
  10. HappyMommm

7 jul 2022
    43
    30
    18
    Vrouw
    Hoi hoi allemaal , ik lees al een tijdje mee en besloot nu toch maar me aan te melden , ik ben al moeder van een prachtige zoon van bijna 4 (7/8/18) , en momenteel zwanger ik zit vandaag op 7 weken en 14e de eerste echo ben ongeveer uitgerekend op 23 februari . vind het wel ontzettend spannend ookal is het de 2e keer de 1e keer had ik bijna nergens last van maar nu erg moe en misselijk en gevoelige borsten. Wel een vraagje soms voelen de symptomen bijv gevoelige borsten wat minder hebben anderen dit ook ?

Sorry voor het lange bericht meteen hoor
    liefs deze mommy xx

miloena, MamaAlice030, Siamara en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Moor1986

Moor1986 Actief lid

20 jun 2022
    182
    161
    43
    Vrouw
    Hoii! Welkom! Wat leuk dat je aansluit. Zie ook dat wij ongeveer gelijk lopen. Spannend allemaal he. Herkenbaar, hier de 2e keer nu ook veel meer kwalen en ja de ene dag zijn ze erger dan de andere dag. Op naar de eerste echo aankomende week :D

12. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Welkom!! En ja, wat Moor zegt :) maak je geen zorgen!

HappyMommm vindt dit leuk.
  13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Welkom!

Nou mijn eerste ochtendmisselijkheid is een feit haha. Gelukkig niet heel heftig, goed te hebben, zeker vergeleken met veel van jullie.
    Energie level -10 dus de kinderen op school en ik ga weer plat. Ik begin m'n dag straks wel weer opnieuw :roflmao:

HappyMommm, MamaAlice030 en Basisuil vinden dit leuk.
  14. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Zo lekker dat dat kan!
    Hopelijk valt die ochtendmisselijkheid verder mee.

Ik voel me vandaag eindelijk weer best goed.
    Alleen energieniveau 0 :rolleyes:
    Zo toch echt eerst eens boodschappen doen.

miloena en Amarens vinden dit leuk.
  15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Dat is allemaal herkenbaar, moe misselijk en gewoon beroerd :| Zal toch blij zijn als die 12 weken voorbij zijn. Maandag heb ik een termijnecho, spannend. Wij laten nipt en 13 weken echo gewoon doen ivm leeftijd. Dus binnenkort wat onderzoeken.

Ingeltje vindt dit leuk.
  16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Welkom @HappyMommm leuk dat je mee komt schrijven! Heel herkenbaar, kwaaltjes gaan op en neer.

@Basisuil wat fijn dat je je wat beter begint te voelen!

Hier vandaag echt een dag dat ik het liefst terug in bed steek, helaas niet te doen met 3 kids :rolleyes: hopelijk pakken ze het middagdutje even samen, dan kan ik vanmiddag even mee dutten

HappyMommm en Basisuil vinden dit leuk.
  17. HappyMommm

7 jul 2022
    43
    30
    18
    Vrouw
    Dankjewel allemaal !

@Moor1986 oh wat leuk zeg ik kan het alleen even nergens zien hoever ben je als ik vragen mag dan ?

ja hier ook moeheid zo erg haha en dan een peuter die nog niet na school gaat met volledige energie vanaf z’n ogen open gaan

18. HappyMommm

7 jul 2022
    43
    30
    18
    Vrouw
    En wat fijn om te lezen trouwens dat jullie de ene dag ook meer kwaaltjes hebben dan de anderen .. ik weet dat het nog erg vroeg is maar heb vooral na het slapen of in de avond erg last in m’n onderrug , voel me echt zo’n zeurpiet af en toe hè :roflmao: zo gek had gedacht bij de 2e dat je lichaam eigenlijk wat gewend zou zijn haha

19. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    @HappyMommm welkom! Wat leuk onze kindjes zijn even oud, hier ook eentje van begin aug 2018!

HappyMommm vindt dit leuk.
  20. HappyMommm

7 jul 2022
    43
    30
    18
    Vrouw
    Dankjewel ! Ik zie het inderdaad ! Leuke leeftijd hè ! Wel erg eigenwijs merk ik wilt het liefste alles zelf doen :roflmao: al vind mama dat momenteel niet zo erg haha en ook even ver ongeveer zie ik nu ! Ik ben vandaag 7 weken en 1 dag

Deel Deze Pagina