Wat fijn om van je te horen dat je echo goed was!! Hoe vind je het om nu over te stappen naar de verloskundige? Hopelijk gaat je nieuwe medicatie ook goed werken en krijg je weer wat energie terug.
Ik heb me een paar weken ingeschreven voor een sportgroep voor zwangeren, vanavond moet ik eraan geloven... Het sporten is buiten en ik zag om 19u nog steeds 27 graden. Een paar weken geleden leek het echt een goed idee, maar jemig, wat heb ik gedaan?! Sporten jullie en wat doe je?
Wel heel goed, alleen die temperatuur is wel wat van te zeggen! Ik ga nu af en toe met mijn vriend naar de sportschool en dan loop ik op de loopband met helling een 20 min/30 min of ik ga zwemmen s avonds
Spannend @xDanielle, geslachtsecho... Heb je een voorgevoel? Hmmm hier vandaag alle klanten afgezegd wegens geen oppas... Op de opvang zijn wat kindjes positief getest op Covid en nu durven mijn vader en stiefmoeder het niet aan, op zich begrijpelijk, maar wel jammer. Dagje thuis studeren dus. Gelukkig altijd wel wat te doen dus... Sporten wilde ik doen, maar helaas, ik werd zwanger voor mijn lijf sterk genoeg was om weer wat te gaan sporten. Ik hou t bij wandelen met smurf en hond dus.
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) 15 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 19 februari 20 februari 21 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 22 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje HappyMommm - 23 jaar - 2e kindje 23 februari Jolanda19849 - 38 jaar - 3e kindje 24 februari Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari Heidezicht -39 jaar - 2e kindje (1x zwangerschapsafbreking wegens CHD met 22 weken en 1 gezonde zoon, 2 stiefdochters van 16 & 19) 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (27) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (25) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juli: 12 - Lineens - termijnecho - Puttertje - termijnecho - Moor1986 - eerste echo - Siamara - 2e vitaliteitsecho 13 - LMSB - Eerste echo vk - Puttertje - informatie prenatale screening - Masa0309 - Intake + Echo VK - Heidezicht - 1e echo - MamaAlice - echo vk 14 - Basisuil - Intake - HappyMommm - 1e echo 18 - Stz90 - Termijn echo - Ingeltje - termijn echo 19 - LMSB - Intake - Elraange 1e afspraak gyn 3e echo 20 - Imyselfandi - termijnecho 21- Cherietomaatjes - termijnecho 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo 30- Amarens- 13 weken echo Augustus: 2- Jolanda19849- termijnecho + intake 5 - Imyselfandi - 13 weken echo 9 - MM34 - 12-weken echo 9 - Puttertje - 16-wekenafspraak verloskundige 16 - Cherietomaatjes - controle vk Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86
Iedereen met een echo vandaag succes! Komt allemaal wel goed! Ik ben gisteren geweest, de uitgerekende datum is nu 5 feb en het kind deed het goed!
Dank jullie wel! Hier gelukkig erg goede echo gehad. Dag vooruit gezet zelfs. Nu 7 dagen 5 weken. Stapje dichterbij met voorzichtig blij te zijn Veel succes voor de andere meiden!
Nee helemaal geen idee! Mijn man roept vanaf dag 1 een meisje. Was bij beide kinderen wel ziek maar niet zo extreem als nu dus eigenlijk geen idee. Ik heb ook totaal geen voorkeur. Sporten?! Is slapen ook een sport? Waggelen is het nieuwe lopen.. Nee ik voel me al een kamerolifantje, sporten zit er niet in hoor
Super fijn, werk is akkoord dat ik tot 5 uur werk ipv tot 8 uur. Heerlijk zo'n vrouwenteam, die ook kinderen hebben en snappen hoe het kan zijn.
@Imyselfandi bij Mom in balance. @Basisuil goed van je dat je dit geregeld hebt! En fijn dat zo op je werk zo begripvol zijn. @Moor1986 fijn die goeie echo, en zelfs vooruit gezet!
GOED NIEUWS!!!!! Ik kom net terug van een prachtige echo!!!! ❤️❤️❤️❤️ Na een week gevoel wegdrukken was ik vanochtend ineens vreselijk gespannen en labiel. Zo erg, dat ik om 13.00 helemaal de verkeerde kant op reed en een eind om moest rijden, waardoor ik 2 minuten te laat was. Alsof ik niet al genoeg stress had... Dus ik liep huilend naar binnen. Hoe anders kwamen we weer buiten... Maar het was alsnog een rollercoaster hoor. In eerste instantie keek ze uitwendig en zagen we opnieuw een week groeiachterstand, en een zwak hartje. Huilen huilen huilen. Ik zei, "ik heb wel weinig gedronken, mag het ook inwendig voor beter beeld? Ik heb nog een beetje hoop" en BAM. Inwendig een prachtig kindje met sterk kloppend hartje, bijna precies op termijn, 8+2. Ik vraag me heel hard af of ik vorige week misschien ook te weinig gedronken had voor helder beeld, ivm de misselijkheid...