Hier de intake gehad en alles was uiteraard prima. Als verrassing nog een echo van een minuutje maar zo leuk! Kindje was weer goed gegroeid.
Migraine is echt verschrikkelijk! Was je er altijd al gevoelig voor? Heb het toevallig net besproken met m'n vk want die hoofdpijn.. Pffff. Hopelijk kun je nog ff bijslapen strakjes
Ik kan geen meerdere mensen taggen in 1 bericht, heel stom! Weten jullie alvast waarom ik steeds losse berichtjes plaats
Hoi allemaal! Een tikkie late to the party, maar ik moest het eerst even verwerken haha. Ik ben blijkbaar zwanger van baby 2! Ik was fanatiek forummer tijdens mijn eerste zwangerschap (bevallen 7-11-2020), daarna was het rustig omdat ik met een aantal meiden van het november clubje nog contact heb. Maar I'm back! Niet verwacht want eh ja...1 vonden we genoeg. Maar op miraculeuze wijze toch een tweede onderweg Als het goed is rond 21-2 uitgerekend. Morgen de intake echo dus dan weet ik het zeker. Gefeliciteerd allemaal!
Dankjewel! Jawel, nog wat dubbel soms. Ik denk dat het wel komt als ik mijn buik zie groeien en beweging voel. Of misschien al met de echo morgen
Wow dat is nogal een verrassing dan zeg! Miraculeus moest ik wel om lachen, ik denk dat het op dezelfde manier is gebeurd als velen hier maar ik snap wat je bedoelt hoor Van harte welkom en laat het maar lekker even landen. Kan me voorstellen dat het best even schrikken was!
Snap ik wel! Toch weer een spannend momentje. Vind ik met de 13 weken en 20 weken echo ook. Toch weer spannend. Overigens doen wij de nipt niet, uitkomst maakt toch geen verschil.
Wij gaan ook voor nipt maar vind het heel spannend, afwijkingen die ons zoontje zijn is niet op te sporen via nipt dus t is fijn als goed terug komt maar denk dat het weinig extra vertrouwen geeft. Maar zover zijn we nog lang niet haha, eerst maar eens 9 en 10 weken vol maken Hier eindelijk afnemende hoofdpijn! Nog wel gaar en moe maar dat liever dan die hoofdpijn. Hoop dat het door teveel zon kwam en niet door de hormonen want dan zou t vaker kunnen en daar zit ik niet op te wachten
Fijn zeg! dat was ik alweer vergeten, die optie. Kost dat nog steeds €175 of wordt t inmiddels vergoed?