Uitgerekend 1 tm 28 februari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SintPannenkoek, 24 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    @Ongeduldig90 Gefeliciteerd en welkom!

@Pattyx Oh super zeg! En zo snel al!

Ik ben er nu achter dat ik wel meerdere kan taggen in een gewoon bericht maar niet in een quote. Okeeeeee. :o:

Doet iedereen de nipt? Wij vandaag tijdens de intake ook besloten. Vk gaat ook extra vit. d prikken en omdat ik in het verleden onder behandeling ben geweest van een trage schildklier moet ik ook vast antistoffen prikken. Ze zei al, je mag dit samen met de nipt doen met 11 weken maar dan moet je niet schrikken dat ze zo 5 of 6 buisjes bloed afnemen. :roflmao:

Ingeltje vindt dit leuk.
  2. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    ja kost nog steeds 175 :rolleyes:

Ongeduldig90 en Ingeltje vinden dit leuk.
  3. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw

Haha ja ik moest ook extra prikken ivm overgewicht dus voor suiker enzo.
    Bij mij waren het 5 buisjes.

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Jaa klopt! Dat moet ik ook. Glucose, ijzer, vit. D, antistoffen schildklier en nog een paar dingen op de lijst. :roflmao: Achja, het is voor een goed doel. :p

5. Puttertje

Puttertje Bekend lid

12 mei 2022
    645
    829
    93
    Vrouw
    Ik heb ook de NIPT gedaan. Heb het ook tegelijk gedaan met antistoffen en omdat ik nog wat extra dingen had (CMV en B12 geloof ik) had ik serieus wel 10 buisjes of zo. Ach ja, ben ik er ook in één keer van af! :D

LMSB en Ingeltje vinden dit leuk.
  6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wat "leuk", zo denken wij er ook precies over!

En indd de echos zijn altijd spannend !

7. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Wat een geld eigenlijk he :roflmao:

8. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Ik heb zojuist nog een paar augurken met boterhamworst naar binnen gewerkt. :roflmao:Avondeten ho maar, maar de rest van de dag.... :o:

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O breng me niet op ideeën *maagknorrr*

LMSB vindt dit leuk.
  10. Lineens

Lineens Lid

26 mei 2022
    62
    96
    18
    Vrouw
    Haha is het vandaag de dag van de NIPT? Hier vanochtend ook geprikt;)

11. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Welkom @Ongeduldig90 !!

Wij gaan wel de NIPT laten doen.

Ik heb vanochtend heel naar gedroomd. Een heel realistische droom van een nieuwe echo, die niet goed was. Ik werd echt compleet in de war wakker en dacht echt even dat ik iedereen moest laten weten dat het toch misging. Het moest echt even landen dat het nep was en nog steeds zie ik het voor me alsof het een echte herinnering is. Wat kun je jezelf onbewust toch gek maken hè :(

12. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Ongeduldig90 dat is dan wel even schakelen! Maar niet minder gefeliciteerd met je zwangerschap en gezellig dat je mee komt kletsen !

Oh vreselijk @Siamara dat word zo rot wakker! Gelukkig een nachtmerrie!

Vanochtend werken, vanmiddag termijnecho! Onze oudste dochter gaat vandaag mee, die zit er helemaal vol van! We hebben het haar deze week verteld en ze droomt nu al veel over haar brusje, ze is er helemaal gelukkig mee! Zo lief! <3

13. Puttertje

Puttertje Bekend lid

12 mei 2022
    645
    829
    93
    Vrouw
    Wat een bijzonder moment zo met je oudste dochter erbij, Miloena! Heel veel succes en plezier vanmiddag :)

miloena vindt dit leuk.
  14. Moor1986

Moor1986 Actief lid

20 jun 2022
    182
    161
    43
    Vrouw
    @Ongeduldig90 Welkom! Kan me voorstellen dat het schrikken is als je denkt 1 is genoeg. Maar fijn dat je wat aan het idee begint te wennen!

@Ingeltje ik ben ook spaans benauwd voor de nipt. Had ik bij mijn zoon ook. Ook bij de 20 wkn toen trouwens... nu eigenlijk bij elke echo zo ongeveer. Komt echt door die miskramen, heel vervelend.

@Pattyx wat fijn! Zo snel en alles goed, is weer een zorg minder!

Gisteren intake gehad bij VK. Ze doen daar ook altijd een echo maar zijn geen echoscopistes dus is meer voor de fun. Alleen ben ik weer zo'n stress aap die dan het liefst wil zien dat de mini is gegroeid ten opzichte van vorige echo maar daar kijken ze dus niet naar... wel hartje gezien, weer inwendig want die week maakt blijkbaar geen verschil en was echt 0 te zien via de buik. Toch niet helemaal gerustgesteld ofzo wat nergens op slaat want er is geen reden te denken dat het ineens niet goed is nu... gewoon onzekerheid denk ik. Nog 2.5 weken voor de termijnecho. :eek:

@Siamara wat naar! Hier toevallig eergisteren een droom over bloedverlies. Maar gelukkig is dit helemaal niet het geval.

@miloena wat leuk!

Siamara vindt dit leuk.
  15. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ooh wat naar!

Siamara vindt dit leuk.
  16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hè bah wat een nare droom zeg.. gelukkig werd je wakker ♡

Siamara vindt dit leuk.
  17. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Gister wat keelpijn , denk door de smog
    En vanmorgen wakker geworden met droge hoest en hoofdpijn. Alsof het slijm vast zit in m’n hoofd.. zo vervelend maar zal niet schadelijk zijn voor de kleine frummel. Wel hele erge onderrugpijn pff zal het erbij horen dat ik een beetje grieperig word of zal dat van de zwangerschap zijn.

hoop in elk geval dat ik mij snel beter voel.

Ingeltje vindt dit leuk.
  18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou, ziek worden is niet fijn bij de zwangerschap. Beterschap!

Ik heb vanmorgen zo'n 10:eek: buisjes bloed af laten nemen(nipt, zwangerdingen, ijzer, suiker, test buisje). Moest nuchter dus was wel beetje gaar. Daarna zou ik eigenlijk terug gaan naar m'n werk maar ik voelde alweer dat het niet ging lukken. En dat bewees ik mezelf ook meteen door tegen een geparkeerde auto aan te rijden:(
    Er zat een deuk, ik denk dat ik die heb veroorzaakt. Heb m'n nummer achtergelaten dus ze zullen vandaag wel bellen denk ik.

Ik lig dus maar weer op de bank:rolleyes:

19. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    731
    708
    93
    Vrouw
    Net de termijn echo gehad, ik blijf precies op dezelfde uitgerekende datum hangen als dat ik obv m’n ovulatietest had gerekend. Alles zag er goed uit

miloena, MM34, Basisuil en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mooi! ♡

Imyselfandi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina