Haha toch vind ik zulke dingen bijzonder vinden hoe het werkt! Dat je lichaam zo afgestemd is dat het perfect afstemt op elkaar!
Nee niet doen hoor! Ik kon het hartje de eerste keer ook niet vinden hoe hard en diep ik ook drukte. En de volgende dag zette ik 'm erop, vlak boven mijn schaambot, en toen hoorde ik het ineens luid en duidelijk. Het is gewoon de baby die je voor de gek houdt, die is verstoppertje aan het spelen.
Oh maar k heb echt een poepfobie, kan ook alleen maar in mn eigen huis of als k zeker weet dat er niemand is en dan zit ik net met paniek gevoel op de plee als er maar niemand komt Gelukkig altijd goed gegaan met poepen voor de bevalling. Hoop t nu ook weer.
Dank voor jullie reactie! Heb net de HAP gebeld en kan het over een uurtje ophalen hier in het ziekenhuis. Inderdaad jammer dat het zolang heeft moeten duren. Hoop dat het ook echt helpt Over het poepen: Bij mijn vorige bevalling kwam het in de eerste 5 cm ontsluiting er al allemaal uit. Ben wel 4x in 15min naar de wc gegaan om te poepen en kotsen. Tegen de tijd dat ik moest persen was er alleen nog baby over haha
Nou ik heb me tijdens de bevalling van R. nog verontschuldigt voor de stank. Mijn man zegt overigens niets gezien of geroken te hebben. Ik lag de dag voordat ik ging bevallen met een andere vrouw op een kamer, kreeg een hormoonveter. Moest zo nodig poepen steeds maar het lukte gewoon niet met die vrouw op die kamer erbij. Ik zat tijdens mijn bevalling helemaal vol met poep. Mocht dit nog een keer gebeuren vraag ik echt of ze er wat hebben want dit was 3 x niks zo.
Ja tijdens de weeën heb ik ook nog altijd diarree haha maar weinig, maar die aandrang vind k ook al erg. Ik geef nu van tevoren aan dat ik een poep probleem heb dus als ik moet , iedereen weg moet en k vanzelf op t belletje druk. Ik wou dat ik er toch wat ontspannender in was haha Fijn dat de hap kon helpen, hopelijk voel je je snel beter
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 27 januari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 1 februari Pattyx - 27 jaar - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari 8 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) 9 februari 10 februari MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) 15 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari 19 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 20 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 21 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 22 februari HappyMommm - 23 jaar - 2e kindje 23 februari Jolanda19849 - 38 jaar - 3e kindje 24 februari Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (29) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (27) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: 25 juli - Basisuil - Counseling gesprek 26 juli - Basisuil - Termijn echo 28 juli - Siamara - termijnecho - Pattyx - 13 weken echo 29 juli - Elraange controle 30 juli - Amarens- 13 weken echo 1 augustus - LMSB - Termijnecho 2 augustus - Jolanda19849- termijnecho + intake - MamaAlice - termijnecho - Elraange- prenatale screening 5 augustus - Imyselfandi - 13 weken echo 6 augustus - Stz90 - 13 weken echo 8 augustus - Puttertje - geslachtsecho 9 augustus - MM34 - 12-weken echo - Puttertje - controle vk 10 augustus - pattyx - controle vk - MamaAlice intake 11 augustus - Ingeltje- geslachtsecho (=meisje tsss) en vk hartje luisteren - Basisuil - 13 weken echo 16 augustus - Cherietomaatjes - controle vk - MamaAlice 13 weken echo 24 augustus - Elraange- controle 26 augustus - Basisuil - geslachtsecho (meisje!!) 31 augustus - Basisuil - controle vk 8 september - Pattyx - 20 weken echo 29 september - Elraange - 20wkn echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86 ☆ van Heidezicht
Bij de 1e moest ik die dag ook echt tegen keer poepen. Bij de 2e was er geen tijd voor Overigens ook geen of ik dat tijdens de bevalling wel of niet heb gedaan.
Ik heb sinds gisteren Suprimal en Sea-bands, en Hallelujah, ik ben niet meer misselijk, maar voel me wel een vaatdoek. Meh. Nou ja, beter dan misselijk..
Ik twijfel echt enorm om een geslachtsecho te plannen. De vk doet het niet dus moet ergens bij een apart echocentrum maar kost € 50. Nou denk ik dat de nieuwsgierigheid het uiteindelijk toch wel gaat winnen, maar ik ga toch proberen te wachten tot de 20 weken.
Hier hetzelfde haha. Ik zou het ook super leuk vinden om te wachten tot de baby er is. Maar die nieuwsgierigheid gaat winnen
Wist je het bij je 1e kindje ? Hier 3x gekozen voor verassing, dat is zo leuk! Je hebt gewoon nog geen voorstelling er van haha