Hè wat klote... niet onverwacht.. maar wel wat we absoluut niet hoopten voor je. Sterkte.. als je een luisterend oor wil dan zijn we hier voor je, al snap ik dat het ook niet fijn is om hier te blijven meelezen. Knuff!
Nou je hoort veel meisjes he, op dat andere lijstje ook allemaal meisjes zag ik! Zouden wij niet erg vinden, toch @Ingeltje
Mijn echo is van volgende week dinsdag naar aankomende dinsdag verplaatst omdat ze anders in de knel kwamen met de 13 weken echo. Nu nog verzinnen hoe ik dit met werk ga oplossen
Veel sterkte.. hopelijk kun je dit snel afsluiten en in de toekomst hoop ik op een gezond kindje voor je!
Ik ook Meisjesbrigade Oh men, jongste werd vanmorgen om 6 uur huilend wakker uit een droom. Wilde vervolgens niet meer slapen, maar heeft daardoor 5 kwartier minimaal aan slaap gemist. Kind is nu dus sago, jankt continu en niks is goed. Nog even een tandje erger dan normaal.
Ik wil dit keer bij de jongensbrigade hoor Mag het ff, hahaha. Meisjes zijn wel heel leuk! Ohhhh nog ff geduld dan kan hij weer naar bed
Je zou haast denken dat het niet meer anders kan he als zoveel mensen zeggen dat het een meisje is. Spanneeeeend!
@Heidezicht heel veel sterkte! @cherrytomaatjes prachtige echofoto's! Ik ben benieuwd wat ze in het nub-topic zeggen. Bij mij was het een gelijke stand (4-4). Zelf dacht ik een meisje, want rechte nub, maar de dames die er vaak reageren zeiden jongen. Nog even spannend dus
@Heidezicht ah wat rot meis, sterkte knuffel! @cherrytomaatjes ah wat prachtige foto's! En fijn dat bij jou ook alles goed was @Basisuil @Puttertje haha bij jou dacht ik echt een meisjesnub te zien, zo benieuwd wat er uit gaat komen haha !
ooh was het volle maan ofzo, hier ook al eentje met een prut nacht. 04:30 wakker met een natte broek, daarna bij ons in bed en om de 15/20 minuten wakker tot 6h en toen zijn we er maar uit gegaan Rest vd dag aant draken
Ik heb morgen de termijnecho en begin echt stik nerveus te worden, hoe ga ik in hemelsnaam slapen Heb medicatie gekregen voor de heftige hoofdpijnen maar we hopen dat het voorlopig niet meer nodig is natuurlijk. Misselijkheid was groot deel vd dag redelijk onder controle dus dat was voor de afwisseling ook fijn! (tot manlief net aan het koken was, ik de keuken binnen liep zn prakje rook en meteen over mn nek ging.. arme vent )
Ik ook! Ik heb al een meisje! Ik merk ook dat ik stiekem vooral naar jongenskleertjes aan het kijken ben...