Arrrrrrggghhhh wat een gedoe die 13w echo. Vk gebeld dat er in zkh geen plek was, die hadden alleen 8 en 9 augustus beschikbaar en andere zkh willen geen patiënten van buitenaf aannemen. Ja dat zijn echt de enige 2 dagen dat het niet kan, omdat lief en ik naar Groningen zijn, even tijd voor ons! Vk belt terug dat er in een andere stad een echo centrum zit die wel patiënten aanneemt, bel ik die... je raadt het nooit.. Op 8 en 9 augustus heeft ze wel een plekje Maaaarrrr ze wilde voor ons een uitzondering maken en heeft ons nu in het weekend gepland ♡♡♡ pfff wat een gedoe zeg maar het is gelukt!
Wat vervelend dat ze zo stom reageren Onze peutervriend heeft tot ie 3 werd bij ons gelegen, boeiend! Ik vond het wel lekker makkelijk om er snachts niet helemaal uit te hoeven omdat hij toch nog tig keer wakker werd haha
Hier een mooie echo gehad! Ik dacht zelf precies 11 weken te zijn maar ze kwam uit op 11+4. Technisch gezien onmogelijk maar prima haha!
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 27 januari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 29 januari Lineens - 1e kindje 31 januari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 1 februari Pattyx - 27 jaar - 1e kindje 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari 8 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) 9 februari 10 februari MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 12 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) Basisuil - 30 jaar - 3e kindje 15 februari 16 februari Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) Siamara - 39 jaar - 2e kindje 17 februari 18 februari 19 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 20 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 21 februari 22 februari HappyMommm - 23 jaar - 2e kindje 23 februari Jolanda19849 - 38 jaar - 3e kindje 24 februari Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (29) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (27) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: 28 juli - Pattyx - 13 weken echo 29 juli - Elraange controle 30 juli - Amarens- 13 weken echo 1 augustus - LMSB - Termijnecho 2 augustus - Jolanda19849- termijnecho + intake - Elraange - prenatale screening - Lineens - 13 weken echo 5 augustus - Imyselfandi - 13 weken echo - MamaAlice - extra echo 6 augustus - Stz90 - 13 weken echo 8 augustus - Puttertje - geslachtsecho 9 augustus - MM34 - 12-weken echo - Puttertje - controle vk 10 augustus - pattyx - controle vk - MamaAlice - intake 11 augustus - Ingeltje- geslachtsecho (=meisje tsss)+ vk - Cherietomaatjes - geslachtsecho - Basisuil - 13 weken echo 16 augustus - Cherietomaatjes - controle vk - MamaAlice - 13 weken echo 19 augustus - Basisuil - geslachtsecho 22 augustus - Imyselfandi - geslachtsecho 24 augustus - Elraange- controle 30 augustus - LMSB - Geslachtsbepaling 31 augustus - Basisuil - controle vk 5 september - Puttertje - 20-wekenecho 6 september - Mama Alice - geslachtsecho 8 september - Pattyx- 20 weken echo 23 september - Miloena - 20 weken echo 28 september - MamaAlice - 20 weken echo 29 september - Elraange - 20wkn echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86 ☆ van Heidezicht
Fijn, al die mooie echo's! @Ingeltje wat een gedoe, maar fijn dat het uiteindelijk gelukt is! @LMSB wij hebben ook maar één slaapkamer, we gaan het gewoon proberen en kijken hoe het loopt ook in ons geval erg moeilijk om in deze woningmarkt iets anders te vinden
Fijn dat het toch geregeld is @Ingeltje! Wat goooooeeeeed al die echo's! Niet fijn voor jullie @Puttertje maar het is toch ergens fijn om te weten dat ik niet alleen in deze rotstituatie zit. We gaan gewoon voor een villa over 2 jaartjes.
Ik ben echt blij dat ik ook eindelijk mijn termijnecho heb maandag. Duurde eeuwen voor mijn gevoel. Ik word hebberig van al jullie mooie en goede echo's ergens ook wel onzeker hoor want ik heb nog steeds het gevoel dat het bij mij niet goed is, slaat helemaal nergens op hoor maarja wat doe je eraan.
Ivm vakantie lees ik veel mee, maar reageer ik wat minder. Wat super fijn alle mooie echo's. Ik vind al dit goede nieuws zo fijn om te lezen. Dus misschien wat minder gereageerd, maar ik lees graag mee. Helaas ook minder nieuws. @Heidezicht heel veel sterkte. En blijf hoop houden..
Ik heb echt 100% geen spijt van die 3 jaar kleine vent op onze kamer. Alleen maar gezellig, en lekker makkelijk. Snachts hoefde ik niet mn bed uit, ik kon mn arm uit bed hangen om een speen er weer in te doen. Naar bed brengen? Lekker knuffelen in ons grote bed en als hij dan slaapt is overleggen ook alleen een kwestie van schuiven. Sochtends vroeg, popt zn hoofd naast mn bed omhoog, kruipt ie bij me in bed (of hij gooit een knuffel op mn hoofd haha). In ons nieuwe huis komt een babykamer maar ik denk dat die zeer weinig gebruikt gaat worden de eerste (lange) periode haha
Haha dit is toch heerlijk ik schaf sowieso een cosleeper aan. Ik heb het net als jou niet als vervelend ervaren, ik moet eerlijk bekennen dat R. zelfs het eerste half jaar bij ons in bed lag. Ik vond het zo fijn! Borstvoeding lukte dan helaas niet maar het idee alleen al.. zo'n kleintje alleen op een kamer. Nee dat is niks voor mij! Leuk om te lezen dat jij er ook zo denkt!
Wat vervelend zeg. Toen mijn dochter geboren werd, heeft de ruim 3 jaar op de kamer met haar broer geslapen. We konden niet gelijk verhuizen. We hebben er niet minder van genoten. Mijn zoon vond het geweldig met z'n zusje. Dus geniet van je zwangerschap en voor alles komt uit eindelijk een oplossing.
Hier een zoon met autisme dus samen slapen is geen optie.. Hier gelukkig 4 kamers, Ik vind samen slapen heerlijk manlief daarin tegen wil dat niet, die werkt 3 ploegen en heeft slaapapneu dus voor de kleine ook niet heel fijn geloof ik.. Ik zelf lig er al wakker van mischien moet ik mijn bed bij de kleine plaatsen
Ik hoop dat deze baby niet snurkt en lekker in de cosleeper bij ons kan slapen. Doe andere 2 snurkte echt als een volwassen vent En ook heerlijk dat het dit keer in de winter is. Bij beide was het die week te warm dus bij buidelen was je beide zeiknat
Hier gaat de baby ook bij ons omdat ik dat het fijnst vind. Borstvoeding, maar ik vind het ook het fijnst om zo'n kleintje dichtbij te hebben. Oudste ging met 10 weken naar eigen kamer. Middelste was een heel slechte slaper en heeft denk ik 2 jaar bij ons gelegen. Jongste heeft ook 2 of zelfs 3 jaar bij ons in bed gelegen. Heerlijk ♡
Mijn man is een ongeleid projectiel in bed, hij is bijna 2 meter lang, maar volgens mij groeit hij in zijn slaap tot ook 2 meter breed. Daar een baby naast leggen durfde ik niet aan, maar als ie nu in de buurt van de kleine man komt krijgt ie gewoon een peuterknie in zn nek Vind het zo gezellig af en toe nog samen te slapen, ze zijn maar zo kort klein!
Ooh ja nu je het zegt komende herinneringen terug, borstvoeding met 30+ graden, allebei kleddernat Benieuwd hoe een winterbaby bevalt, wel jammer dat de kleding die we nog hebben maat en seizoen wise niet echt matcht. Wel goede reden om te shoppen