Wat verdrietig en jammer zo'n reactie! Alsof je het met hun teleurstelling toch maar terug draait, jammer is dat! En kamer probleem lost zich echt wel op, hoe dan ook! Hier ook geen kamertje over. Boeiend dan maar samen op een kamertje. Vroeger sliepen ze met zn 10en, kon toch ook! Dan valt dit toch mee! Dikke knuffel!
Hier staat de co sleeper ook al klaar! Alle 3 kids de eerste maanden heerlijk naast me gehad. De jongste nu net 1 maandje in z'n eigen kamer, vind ik altijd zo'n stap! Boven = bij ons om te slapen. Ieder een eigen kamer is fijn als het kan, maar echt geen must om überhaupt nog een kindje te mogen opvoeden! Hier ook 3x een zomer baby gehad, dus dit wordt wennen! Vond het zo relaxed niet met kruiken continu in de weer te moeten haha! En met dikke buik geen schoenen aan moeten prutsen, maar leven op slippers! Dat word wennen haha! Scheelt wel nagels lakken en benen scheren in de winter haha.
O shit, bij de rest kreeg ik aan het einde alleen nog crocs aan hoe ga ik dat doen in de winter, sokken is ook no go, daar kom ik dan echt niet meer bij hahaha. O shit en ik draag alleen panty's in de winter, ik moet echt een aantrek-hulp gaan verzinnen
Tmi voor de ochtend, ik had alleen last van braakneigingen tot zover en geen overgeven. Maar vanmorgen bij het eten van een appel maakte baby een uitzondering, dat kwam er tegen diens zin in en werd retour gestuurd
Zo blij dan ik zo'n magere lat ben. Kon mn benen gewoon langs nn buik manoeuvreren en mn schoenen aantrekken Is allemaal wel een stuk lastiger en kost meer tijd. Andere optie is om je veters los onderin je schoenen te doen en er instappers van te maken. Is even wennen, maar werkt ook prima
Haha ik ben dan geen magere lat, eerder dik en klein maar ik ben super lenig. Dat wil ook wel eens helpen. Zette gewoon hup mijn voet op de wasbak om bijvoorbeeld te scheren. (Dit heb ik ook nog in het ziekenhuis gedaan, de ochtend van mijn inleiding om 06:00 uur).
Hier ook weinig reactie want erg druk en het gaat zo snel. Lezen doe ik wel, wat fijn al die mooie echo's en plaatjes van de babys! Plus goede nipt uitslagen, heel fijn! @Heidezicht heel veel sterkte. Dit is zo naar, hopelijk is het snel achter de rug en kan je eeer vooruit. Dat wachten en voor je gevoel stil staan is zo ruk. Nogmals sterkte. Weinig nieuws hier, extra stress controle gehad afgelopen week ivm ma op hetzelfde termijn zat ik tegen het plafond maar zowaar was de baby via de buik te zien. Of ja, baby, vlek. Echoapparaat van vk is niet top maar hartje was er dus ik ben tevreden. Do eindelijk termijnecho en daarna bloedprikken voor nipt (mocht pas vanaf 11 weken en ik weet do pas precies hoe ver) Heeft iedereen het nu verteld aan naasten en familie? Veel van jullie zijn natuurlijk nog net iets verder dan ik. Wij willen het de peuter opas en omas na de termijnecho vertellen en dan daarna ergens een keer de rest. Oh over slapen, mag ligt hier vaak in peuter boomhutbed want peuter wil niet in het grote boomhut bed. Slaapt liever in mini bed (ledikant waar hij amper nog in past) en bij ruk nachten die we regelmatig hebben en die ik gewoon nu niet trek ivm misselijkheid in de nacht ligt hij dus gezellig bij mij
Balen zeg dat dat apparaat niet zo top is! Anders gewoon vragen voor inwendig mocht je daar geen moeite mee hebben. Wij hebben het nu verteld aan ouders, broers en zussen en dus ooms en tantes waar we erg goed contact mee hebben. Ik zet een berichtje na een goede termijnecho op FB, dan weet iedereen het. Ik heb zelf ook maandag pas m'n termijnecho, dan ben ik 11 weken.
Lief dat jullie er naar vragen. Gisteren de medicatie genomen en een hoop verloren. Ik weet niet of alles al oké is, heb vandaag nog redelijk wat buikpijn. Zou volgende week vrijdag controle echo hebben, maar door fout bij de planning gaat die niet door terwijl gynaecoloog er op stond die echo te doen voor de vakantie. Ik vraag de verloskundige wel, geen energie om dat gedoe aan te gaan met het ziekenhuis hier.
Dikke knuffel! Lijkt me heel pittig op deze manier. Hopelijk kan de vk je op een fijne manier helpen.
Nou het probleem is opgezwollen voeten waardoor ik dus geen schoenen meer aankon. Was natuurlijk wel in de zomer, dus hopelijk heb ik het deze keer niet, maar je weet maar nooit haha
he bah wat balen, en je kan niet ergens ff tussendoor gepland worden of een dagje eerder ofzo? Wat stom van ze, snap dat je helemaal geen zin hebt om daar achteraan te zitten
Oh en zweet met borstvoedjng. Sjongejonge, wat stom zeg. Zou wel handig zijn als ze het gewoon even goed checken.
Pffff wat een opluchting, moest toch een traantje laten! Vriendin van mijn leeftijd had een mk met 13 week en bleek ook een foute nipt te hebben... kwam erg dichtbij zo
Ik mag over een uurtje voor termijnecho, benieuwd of t zo blijft of toch 3dgn teruggezet. We gaan t zien
Het probleem met de afspraak was dat ze m op vandaag hadden gezet ipv volgende week. De gynaecoloog stond erbij en gaf aan dat ze echt wilde dat ik een echo kreeg omdat we kort erna naar het buitenland op vakantie gingen en we vrijdag nog iets kunnen als er iets moet. Nu kreeg ik vandaag zelfs het "dreigement" u heeft wel te laat afgezegd, dat kost u €40,- die u niet kunt declareren bij de verzekering. Dus ik ben even heel boos geworden dat ik niet voor hun fout ging betalen. Nou dan ging ze de poli wel even bellen om te overleggen. Kwam ze bij me terug dat ze vandaag er idd uit ging halen en dan hoorde ik volgende week wel of er nog een echo gepland moest worden voor eind de week erop. Ik zeg, dan zitten wij al in het buitenland. Oh, dan was er waarschijnlijk geen echo nodig. Echt, dit ziekenhuis staat zo slecht bekend in de regio en niet zonder reden....