Ik ben gisteren ook even wezen winkelen, mn broeken en bh's zaten echt niet lekker meer. Ik heb normaal 75C, had al een 75D uit de kast gehaald, maar kwam nu dus thuis met een 75F! Halloooooo Groeien ze bij jullie ook zo hard? Maargoed, deze zit wel lekker dus ik ben weer blijEn man is ook blij trouwens Ik kan echt niet meer wachten tot mn volgende echo volgende week donderdag, dus heb voor vrijdag een extra echo ingepland. Even weeer naar de beeb kijken en ik ga ook even vragen of ze de nub in beeld kunnen krijgen.
Maar dan ben je al over 14 weken heen? Met 14 weken verdwijnt nub en kan je beter een potty shot maken want het geslacht is dan al te zien! Leuk!
@cherrytomaatjes vrijdag zouden ze het geslacht al wel te zien moeten zijn hoor! Spannend! Ik kreeg de vraag of ik een extra echo wilde. Dus mag over een week weer even langs komen. Ga dan vragen of ze een nub wil proberen. Ze is aan het oefenen voor dr examen, dus leuke oefening
Nu ik iets vooruitgezet ben zou ik op 14.1 uitkomen, dat moet nog kunnen voor nub lijkt me. Voor een pottyshot is het nog wat te vroeg denk ik, dat doen ze bij ons pas vanaf eind 15 weken. Mn man kan trouwens niet mee, dus pottyshot doen we volgende week donderdag samen met de geslachtsecho. kunnen we nu nog even lekker raden. @Basisuil oooeh jij bofkont haha! Leuk, als het lukt raad ik graag mee met de nub
Haha ja het is leuk even extra spieken. Maar heb de dag erna de 13 weken echo, dus het is ook niet heel stuiterend. Doe het vooral voor haar. Ben enorm makkelijk te echoen door m'n gewicht. En vind dat ze alle tijd moet nemen die ze nodig heeft. Alleen maar fijn als er straks een extra vk is die ook de echo's kan doen
Ik vind het ook altijd leuk om mee te kijken naar de nub En als ze moet oefenen zou ik er ook mooi naar vragen, haha. Ben net gebeld door de verloskundige, schrik me een hoedje.. Ja we hebben de lab uitslagen binnen en 1 ding is niet helemaal goed... Ja zegt ze... Je vitamine D is te laag. Pfffffffffffff, kreeg helemaal een hartverzakking maar gelukkig valt het mee.
Jemig, ik schrok zelfs tijdens det lezen al! Nou gelukkig viel het mee. Zou handig zijn als ze volgende keer ervoor even zeggen "niks ernstigs, maar.....
Ik ben benieuwd of je dan nog nub ziet, is ook nog per kind verschillend had ik begrepen, je zit dan precies op de grens. En eind 15 weken pas pottyshot is niet meer van deze tijd dat deden ze ruim 10 jaar geleden bij mijn kinderen. Tegenwoordig is het toch echt vanaf 14 weken. Een dame waar ik heen ga voor geslachtsbepaling doet het ook vanaf 14 weken.
Het spugen blijft hetzelfde ondanks de emasefene weer.. Ik slaap ook niet ben echt kapot. Heb zometeen 13 weken echo dat is dan weer het lichtpuntje van de dag.. En 17 aug de geslachtsbepaling daar leef ik naar toe. We hebben vakantie met de kindjes dus het is wel echt aanpoten.
Pff jullie ook zo last van de warmte? Ik heb een halve dag gewerkt en heb daarna de hele dag kotsberoerd op bed gelegen
Het is vreselijk! Ik moest vanmiddag even weg naar de drogist en boodschappen doen. Nouuuuuu, niet te doen! Ik vind dat alle zwangeren verplicht vrij moeten hebben met deze hitte. Dat is vast een onpopulaire mening maar i dont care
Thanks! Mijn man zei nou laten we hamburgertjes spotten toen ging ze wel echt netjes tussen de beentjes kijken en toen zei ze ook echt van nou we doen geen uitspraken maar hier is de hamburger van papa Zelf ben ik niet volledig overtuigd omdat ik echt dacht een piemeltje te spotten maar het kon ook de navelstreng zijn het ging net te vlug. 17 aug hebben we de geslachtsbepaling
Ik zat de hele middag binnen in een ruimte waarin de temperatuur varieerde tussen de 26 en 27 graden met peuters. Niet te doen joh. Zweet droop van me af...bleghhh Maar nu heb ik vakantie!!
Vanochtend een mooie 13 weken echo gehad! Begin wel een beetje verliefd te worden op dit kindje, zo'n compleet mensje al ❤️ Je zag de handjes zo goed, en het kindje ging ook duimen. Ze kon ook alle medische zaken heel mooi laten zien, de kamers in het hartje, de nekplooi, gaf gewoon een goed gevoel. Ze gaf wel aan dat ze over het geslacht niks mocht zeggen. Heb wel om foto's van de nub gevraagd en denk dat er wel een paar tussen zitten waar die op staat (hoewel niet heel duidelijk). In het nub topic denken ze in ieder geval meisje, zou wel leuk zijn want dat was ook wat mijn eigen gevoel zei Maar over 3 weken weten we het zeker!