@LMSB Neejoh wat ontactisch van haar Ik zou ook schrikken... Gelukkig alleen wat extra vitamine D slikken, pfff @xDanielle Gefeliciteerd met de mooie echo! Ik dacht ook even snel 3 streepjes te zien zelf. Maar de echoscopiste was er heel stellig in dat ze niets mocht zeggen.
Ik hoop stiekem een beetje dat ik dat doorbreek dan maar voor mijn gevoel zit er ook een meisje in mijn buik hahaha.
Wat leuk dat ze wilde kijken! En ik zie ook een hele duidelijke meisjes nub hoor, ik ben jaloers haha! @Ingeltje fijne vakantie!! Gaan jullie nog weg of lekker thuis? @PieterKonijn fijn dat alles goed was! Ik vond de 13 weken echo ook echt een geruststelling, alles lopen ze na en komt in beeld, geeft een goed gevoel. Ennne heb je een nub geplaatst, leuk!!, ik ga natuurlijk gelijk kijken en meeraden natuurlijk!
Ja ik ga volgende week paar daagjes naar Groningen met m'n lief. Daarna komen mijn kinderen weer terug van vakantie met hun papa in Italië en dan gaan wij met ze in NL 2 weekjes naar de camping. Zin in!
Nou he! Ik heb natuurlijk gisteren pas geprikt voor de nipt dus ergens weet je wel dat die uitslag noooooit al binnen kan zijn maar toch schrik je zelfs mijn man schrok, die kwam de kamer instormen hahaha!
Nou ik dacht ik ga eens even vragen maar zo te zien hebben meer mensen er last van. Blegh. Waar ik normaal het kussen raak en ben vertrokken lig ik nu minimaal een uur wakker bij naar bed gaan maar ook bij snachts wakker worden. En met een nog steeds slecht slapende peuter hou ik dan maar weinig uurtjes over in een nacht. Terwijl ik er meestal al om 8 u op lig
Onze peuter heeft de hele nacht onrustig tegen me aan geplakt gelegen.. alsof het nog niet warm genoeg is moest hij perse tegen me aan liggen
Pff zo herkenbaar, geregeld hier snachts in de weer met peuter en baby en dan nooit weer in slaap kunnen komen!
Wat fijn van de goede echo's! Ik heb prima geslapen, ventilator aan en raam wijd open. Kinderen waren er niet, maar die slapen ook eigenlijk altijd gewoon. Moet zeggen dat die ventilator het wel dragelijk maakt. Ben sinds 1,5 week ofzo iedere keer duizelig, ook als ik zit. Had dit bij de 1e ook en toen bleek mn ferritine aan de lage kant te zitten. Ook in de avonden behoorlijk moe (dit had ik niet). En zie net dat mn ferritine weer aan de lage kant zit. Dus we gaan maar weer aan het ijzer Wordt dan ook meteen lactulose erbij, want anders zit ik meteen verstopt
@Basisuil hier ook te laag in ijzer / rode bloedlichaampjes, weet de benaming even niet. Kwam eruit met het bloed prikken, opzich wel logisch binnen een jaar opnieuw zwanger De verloskundige adviseerde mij Gentle Iron van Solgar, hele goede opneembare ijzer, zonder verstopping en misselijkheid te creëren. Misschien ook wel wat voor jou
Je hemoglobine oftewel Hb. Die is bij mij altijd prima. Ferritine is ijzeropslag in je lever. Heb je normaal geen last van als die aan de lage kant is, maar ik dus wel. Ik ga eens even kijken naar dat product En ik zou ook dus even je ferritine laten meten als je Hb te laag is, grote kans dat je ferritine dan ook laag is!
♡♡ Jippie!Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 27 januari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 29 januari Lineens - 1e kindje 31 januari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 1 februari Pattyx - 27 jaar - 1e kindje 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari 8 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) 9 februari 10 februari MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 12 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) Basisuil - 30 jaar - 3e kindje 15 februari 16 februari Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) Siamara - 39 jaar - 2e kindje 17 februari 18 februari 19 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 20 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 21 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 22 februari HappyMommm - 23 jaar - 2e kindje 23 februari Jolanda19849 - 38 jaar - 3e kindje 24 februari Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (29) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (27) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: 2 augustus - Jolanda19849- termijnecho + intake - Elraange - prenatale screening - Lineens - 13 weken echo 3 augustus - PieterKonijn - 13 weken echo 5 augustus - Imyselfandi - 13 weken echo 6 augustus - Stz90 - 13 weken echo - Ingeltje- 13w echo 8 augustus - Puttertje - geslachtsecho 9 augustus - MM34 - 12-weken echo - Puttertje - controle vk 10 augustus - pattyx - controle vk + geslachtsecho - MamaAlice - intake (geen echo) 11 augustus - Ingeltje - geslachtsecho (=meisje tss)+ vk - Cherietomaatjes - geslachtsecho - Basisuil - 13 weken echo 12 aug - MamaAlice - extra echo 15 augustus - LMSB - Afspraak gyn 16 augustus - Cherietomaatjes - controle vk - MamaAlice - 13 weken echo 19 augustus - Basisuil - geslachtsecho 22 augustus - Imyselfandi - geslachtsecho 23 augustus - PieterKonijn - geslachtsecho (16 weken) 24 augustus - Elraange- controle 30 augustus - LMSB - Geslachtsbepaling 31 augustus - Basisuil - controle vk 5 september - Puttertje - 20-wekenecho 6 september - Mama Alice - geslachtsecho 8 september - Pattyx- 20 weken echo 23 september - Miloena - 20 weken echo 28 september - MamaAlice - 20 weken echo 29 september - Elraange - 20wkn echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86 ☆ van Heidezicht