♡♡ Jippie!Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 27 januari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 29 januari Lineens - 1e kindje 31 januari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 1 februari Pattyx - 27 jaar - 1e kindje 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari 8 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) 9 februari 10 februari MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 12 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) Basisuil - 30 jaar - 3e kindje 15 februari 16 februari Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) Siamara - 39 jaar - 2e kindje 17 februari 18 februari 19 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 20 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 21 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 22 februari HappyMommm - 23 jaar - 2e kindje 23 februari Jolanda19849 - 38 jaar - 3e kindje 24 februari Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (29) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (27) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: 5 augustus - Imyselfandi - 13 weken echo 6 augustus - Stz90 - 13 weken echo - Ingeltje- 13w echo 8 augustus - Puttertje - geslachtsecho 9 augustus - MM34 - 12-weken echo - Puttertje - controle vk 10 augustus - pattyx - controle vk + geslachtsecho - MamaAlice - intake (geen echo) 11 augustus - Ingeltje - geslachtsecho (=meisje tss)+ vk - Cherietomaatjes - geslachtsecho - Basisuil - 13 weken echo - Elraange - 13wkn echo 12 aug - MamaAlice - extra echo 15 augustus - LMSB - Afspraak gyn 16 augustus - Cherietomaatjes - controle vk - MamaAlice - 13 weken echo 19 augustus - Basisuil - geslachtsecho 22 augustus - Imyselfandi - geslachtsecho 23 augustus - PieterKonijn - geslachtsecho (16 weken) 24 augustus - Elraange- controle 30 augustus - LMSB - Geslachtsbepaling 31 augustus - Basisuil - controle vk 5 september - Puttertje - 20-wekenecho 6 september - Mama Alice - geslachtsecho 8 september - Pattyx- 20 weken echo 23 september - Miloena - 20 weken echo 28 september - MamaAlice - 20 weken echo 29 september - Elraange - 20wkn echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86 ☆ van Heidezicht
Nou hier ook eeeindelijk de termijnecho gehad. 3 dagen vooruit en mooie plaatjes. Mega veel aan het bewegen, hele geruststelling weer. Ik dacht probeer de echo ook eens te posten maar gaat schuin volgens mij.
Wanneer komt dat moment dat je je wat beter gaat voelen? Komende maand is nog zo verschrikkelijk druk en ik ben nog zo moe en gaar, benieuwd hoe ik mezelf daar doorheen moet slepen. Dus het zou heel fijn zijn als dat moment dat je je beter gaat voelen zeg maar morgen al komt
Nou het gaat bij mij sinds de 12 weken wel echt met stapjes vooruit hoor! Niet elke dag meer een dutje en avondeten gaat weer veel beter. Nog even volhouden!!
Pff avond eten, ik heb al dik 2 weken geen avond eten meer op Einde van de dag ben ik gewoon zo op en beroerd dat ik op een goeie 5 hapjes weg krijg. Wel sneu voor mn man die heel hard zn best doet wat gezonde dingen te koken, kom ik binnen begin ik gelijk te kokhalzen van de geur
Vraag ik mij ook af.. De diëtist maakte het vandaag ook niet leuker op met haar "na 20 weken zal het wel wat beter gaan" Ja dat zeide ze met 12 weken ook.. nu zegt de verloskundige met 16 weken neemt het wel af. Ja doei. Ik ben zo beroerd dat ik waarschijnlijk met de geboorte nog geen naam heb Ze gaan nu van die vieze flesjes voorschrijven om aan te sterken.. Waarschijnlijk gaat dat net zo vlug de gootsteen in
Jeetje dat zijn toch vooruitzichten waar je niet vrolijk van wordt, zeker in jouw geval! Weetje al welke drankjes je krijgt? Je hebt ook smaakloos poeder wat je aan je drinken kan toevoegen voor extra kcal (fantomalt), maar nutridrink heeft ook poeder, ik weet alleen niet of die laatste ook iets meer vitamine toevoegingen heeft. Misschien is dat nog iets van een laatste optie/redmiddel als die drankjes echt heel vies zijn?
Hier gaat het nu langzaam maar zeker wat beter. Merk per paar dagen zegmaar dat ik me wat beter voel. Dus wie weet... de vorige keren was ik er met 14 a 15 weken wel helemaal vanaf. @xDanielle waarom zou je het wegspoelen? Je krijgt het toch niet voor niks? Bij iedereen ligt de grens anders. Hoop dat je wat opknapt komende weken.
En kun je daar iets aan doen als je ferritine te laag is ? Wat voor klachten heb je daar van? Tis ook wat Bij mijn bloedprikken kwam er uit dat het hb te laag is + hematocriet dat was het woord haha @Moor1986 wat super zo'n mooie echo ! <3 Helaas herkenbaar dat rot voelen, hoop echt dat die piek snel komt @xDanielle hopelijk gaan de drankjes je helpen, vreselijk ok niks binnen te houden
@MamaAlice030 hier net zo hoor vreselijk vind t ook wel lang duren of ik vergeet t heel snel, maar vlgs mij met 10wkn ging k me altijd wel weer beter voelen. Hier met name ook nog erg misselijk en geurtjes zoals poepluiers vreselijk of gewoon v eten bleghhhh En nog zo moe ook , als k slp denk k dat ik doornroosje inhaal hoor. En ik ben een drijvend zweetbende met dit weer, en de kleintjes plakken t liefst aan me vast. Ik gruwel echt v samen zweet delen of produceren, maarja dat kan je ook niet tegen ze zeggen, dus ik knuffel gewoon mee
@miloena ijzer slikken. Dus simpel op te lossen. Mijn klachten ervan zijn duizelig en moe. Dus valt ook allemaal wel mee. Moet alleen even aan het ijzer.
Eerste pakje is gekocht!! Voelt ook echt als een mijlpaal. Mijn man zei toen hij hoorde dat de nipt goed was:"Zo, nou kan het echt beginnen, laten we maar eens gaan kijken voor de babykamer". Voor hem is het nu "echt" zeg maar. Ik gelijk janken natuurlijk haha. Ik ben wel snel emotioneel trouwens, jullie? @Imyselfandi succes met de 13 weken echo, hoelaat mag je?
wat een super leuk pakje!!! Ik kijk wel uit naar de winterbabys ook in verband met de kleertjes. Om 17.00 pas, nog even de dag doorkomen dus. Hoop stiekem op een goede nub foto