O dat vind ik prima hoor, als @Ingeltje dat ook leuk vindt om te doen? Anders zoek ik wel even terug hoe we dat in het vorige groepje hadden gedaan
Nee joh ga je gang! Is het handig eerst ff een lijstje te maken en als hij compleet is hem dan in de grote lijst te zetten?
Nou, alles op de 13w echo was prima! Heb een behoorlijke gymnastiek erbij moeten doen omdat de baby maar op 't buikje bleef liggen en sommige dingen daardoor niet te vinden waren. Wel super schattig. Na flink wat schudden met m'n buik en billen, ging t kindje toch draaien en kon ze alles goed zien. Ik voelde ook steeds de beweging die ik op het scherm zag, super leuk. Placenta lag nu voor de uitgang, dat moet met de 20w echo wel weg zijn. Verder was t een groot hoofdje, maar dat had de laatste ook en wij beide hebben een groot hoofd haha Ik heb de nub denk ik even in het begin een seconde voorbij zien komen, wat ik zag was het een meisje maar het ging te snel om goed te kunnen kijken. En op de foto staat volgens mij de nub er ook niet op. Jammer, nog even geduld
Hahaha, als het wel de nub is op de foto is het in ieder geval een meisjes nub Fijn dat de echo goed was! Over 5 dagen de geslachtsbepaling? Spanneeeend!
Goed nieuws!! Wat grappig dat jij wel alles op stel en sprong heb moeten gooien om baby te laten draaien, bij mij zei ze dat het geen enkel nut had dus bleef maar liggen nadat ik aanbood even te huppelen
Haha ja ik moest m'n heupen optillen en schudden paar keer. Vaginaal ook nog geprobeerd, was ook niks Daarna weer schudden en wiebelen en toen besloot mevrouw dan toch maar eens goed ervoor te gaan liggen
Ja je moet zoiets afdwingen, gewoon stug volhouden dat het een meisje is. Ben wel bang dat ze wat gender problemen krijgt op latere leeftijd. "Mijn moeder dwong mij een meisje te zijn"