2 jongens is ook echt ontzettend leuk!! Lekker veel knuffelen, vind dat echt heerlijk. De jongste wil nog zo vaak even komen knuffelen. Verkondigd de hele dag dat je echt de allerliefste bent enz. Maar donderdag de geslachtsecho toch? Dan weet je het als het goed is zeker...
Ja jongetjes kunenn ook heerlijk kroelen, bewijs zit op dit moment naast me genesteld op de bank Donderdag geslachtsecho inderdaad. Eigenlijk weet ik het nu al zeker, maar dan zal de pottyshot het waterdicht maken.
Wat fijn al die herkenbare emoties! Hier erg zenuwachtig voor het geslacht ook. Allemaal dubbele gevoelens rondom allebei de opties. Maar we hebben de geslachtsecho pas bij 16 weken dus k probeer het voor nu nog ff los te laten
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 27 januari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 29 januari Lineens - 1e kindje 31 januari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 1 februari Pattyx - 27 jaar - 1e kindje 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari 8 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) 9 februari 10 februari MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 12 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) Basisuil - 30 jaar - 3e kindje 15 februari 16 februari Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) Siamara - 39 jaar - 2e kindje 17 februari 18 februari 19 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 20 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 21 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 22 februari HappyMommm - 23 jaar - 2e kindje 23 februari Jolanda19849 - 38 jaar - 3e kindje 24 februari Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje 25 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (29) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (27) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: 8 augustus - Puttertje - geslachtsecho 9 augustus - MM34 - 12-weken echo - Puttertje - controle vk 10 augustus - pattyx - controle vk + geslachtsecho - MamaAlice - intake (geen echo) 11 augustus - Ingeltje - geslachtsecho (=meisje tss)+ vk - Cherietomaatjes - geslachtsecho - Basisuil - 13 weken echo - Elraange - 13wkn echo - Amarens - geslachtsecho 12 aug - MamaAlice - extra echo 15 augustus - LMSB - Afspraak gyn 16 augustus - Cherietomaatjes - controle vk - MamaAlice - 13 weken echo - LMSB - 13 weken echo 19 augustus - Basisuil - geslachtsecho 22 augustus - Imyselfandi - geslachtsecho 23 augustus - PieterKonijn - geslachtsecho (16 weken) 24 augustus - Elraange- controle 30 augustus - LMSB - Geslachts echo 31 augustus - Basisuil - controle vk 5 september - Puttertje - 20-wekenecho 6 september - Mama Alice - geslachtsecho - Imyselfandi - 20 weken echo 8 september - Pattyx- 20 weken echo 10 september - Amarens - 20 weken echo 23 september - Miloena - 20 weken echo 28 september - MamaAlice - 20 weken echo 29 september - Elraange - 20wkn echo 5 oktober - LMSB - 20 weken echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86 ☆ van Heidezicht
Klopt de Chineze geslachtskalender bij jullie met jullie vorige kindjes? Je moet dan kijken in welke maand de baby "gemaakt" is en je eigen leeftijd + 1 jaar op dat moment (want bij Chinezen telt je eerste baby jaar als 1 jaar) Bij mij kloppen ze allebei en als ik nu kijk wordt het weer een meid. Ik ben nu 30 maar volgens de geslachtskalender dus 31 en deze baby is verwerkt in juni.
@cherrytomaatjes wat leuk nog een jongen! Ik heb ook een voorkeur en zou juist nog een jongen erbij willen maar een meisje is natuurlijk ook welkom. Bij ons is dat vanwege een erfelijke afwijking, een meisje zal hoe dan ook een draagster zijn en waarschijnlijk nooit op een natuurlijke manier kinderen krijgen.
Huh dus je eigen leeftijd +1? Nooit geweten haha. +1 zou een meisje zijn, met m’n leeftijd op het moment van verwekken een jongen.
Bij de oudste klopt het, maar de 2e had een meisje moeten zijn Ik geloof er dus geen klap van. Het zou dit keer een meisje moeten zijn.
Dat jaar erbij heb ik nog nooit van gehoord. Maar met dat jaar erbij klopt er niks van hahaha. Zonder dat jaar erbij Klopte het 2 van de 3 dacht ik
Als ik kijk naar mijn normale leeftijd (zonder die plus 1) klopt het wel. En zou het nu een meisje moeten zijn. Maar ik geloof er nog steeds niet in
Wat ik vind, is dat je inderdaad je leeftijd plus 1 moet doen. De Chinezen tellen de tijd in je baarmoeder ook mee. Je bent dus 1 als je bent geboren Dus dan klopt hij hier sowieso al niet bij nr 2. Dit zou alsnog een meisje moeten zijn. Overigens geloof ik eerder de kwaaltjes (bijv voorkeur voor bepaald eten, acne ed). Dan zou het ook een meisje zijn
Ik dacht van de misselijkheid af te zijn, maar nog niet helemaal. Gister had ik ineens een craving naar appelsap, dus dat gekocht. Drink ik vanmorgen een glas, nou dat kon weer retour benieuwd of de baby straks van appelsap houdt
Ik heb echt heeel erg acne haha. Echt vreselijk. Maar, had ik de vorige keer ook, en ik heb al een zoon haha.