Ik heb me net ingelezen over de Ramzi theorie. Klopte dat in jullie vorige zwangerschappen? Volgens de theorie krijg ik nu een meisje. Ik wil dat ook heel graag dus het gaat schakelen worden als het nu niet zo gaat zijn
Volgens mij had ik dat bij beide niet. Nu vooral op mn gezicht. Ook onderhuidse puisten, zeer vervelend. En enorme zin in snoep, maar echt niet normaal gewoon
Bij allebei mijn jongens lag de placenta op 2 totaal verschillende plekken maar het waren toch echt 2 kereltjes
Ramzi theorie zegt hier een jongen en qua acne enzo weer een meisje. Je hebt ook nog de maya kalender, die zegt weer een meisje. Dusssssss.... het zegt niks Maar ik heb wel vaak een meisje met al deze theorieën.
Wilde dit inderdaad ook voorstellen! Die lijst is al zo groot In mijn oude groepje hadden we de lijstjes ook apart Ik zal zo even een voorzetje maken
Geslacht Wat je denkt dat het wordt... en wat het uiteindelijk is! PieterKonijn - meisje - Je kunt dit lijstje terugvinden door bovenaan in de zoekfunctie geslacht23 te typen! Zo heb je altijd de meest recente versie.
Ik vind het heel begrijpelijk, dat verdriet mag er ook zijn! Zoals ik in het kleine topic al schreef hebben volgens mij heel veel mensen een bepaald beeld in hun hoofd van hun toekomstige gezin (of een wens). Het is dan best even moeilijk als dat anders blijkt. Dikke knuffel voor jou. Kan het zijn dat ik degene was die jongen raadde? Ik twijfelde toen nog of ik dat moest schrijven omdat je een wens had voor een meisje, en inderdaad al die andere mensen meisje zeiden. Geeft die nub nu duidelijk uitsluitsel voor je? Of laat je het in het midden nu tot de geslachtsecho? Als het teveel onzekerheid geeft kun je vanaf deze termijn een "echte" geslachtsecho laten maken (of is dat ook wat je gedaan hebt nu?) Dan weet je echt zeker waar je aan toe bent.
Ik vind het echt ontzettend mooi dat iedereen hier zo open en eerlijk is over een (stiekeme) wens voor een bepaald geslacht! Wilde ik even gezegd hebben. Je ziet online zo vaak vervelende opmerkingen als het daarover gaat. En daardoor durft vaak niemand meer iets te zeggen. Maar ik vind het heel menselijk om een bepaald beeld van je gezin voor ogen te hebben... Je fantaseert daar toch over als je samen besluit om voor een kindje te gaan. Wij hadden zelf een wens voor een gezin met in ieder geval één dochter. We konden ons moeilijk een voorstelling maken van een jongensgezin. We wisten ook dat we niet meer dan 2 kindjes wilden. Zelfs na 2 (inmiddels 3) miskramen bleef die wens toch bestaan. Soms vond ik het wel lastig dat dat zo voelde voor mij hoor. Toen onze eerste een dochter bleek waren we ergens best wel opgelucht dat die "druk" er nu af was. Voor het 2e kindje hebben wij geen wens. Mijn man wil dus ook niet per se zoon (dat hoor je soms nog wel eens). Trouwens onze dochter is totáál niet knuffelig. Zeker als baby haatte ze knuffelen met een passie, was daar toen zelfs even bezorgd over. Een vriendin van me heeft precies hetzelfde met haar dochter. Dus als er al een lijn te trekken valt zijn jongens misschien wel knuffeliger dan meisjes Ja dat is normaal! Zelfs mijn verloskundige zei dat zij soms even moet zoeken bij deze termijn @Ingeltje Lijkt inderdaad een meisjesnub!
Geslacht Wat je denkt dat het wordt... en wat het uiteindelijk is! PieterKonijn - meisje - Ingeltje - meisje - Je kunt dit lijstje terugvinden door bovenaan in de zoekfunctie geslacht23 te typen! Zo heb je altijd de meest recente versie.
@PieterKonijn dat zeg je mooi. En ben ik helemaal met je eens. Ik denk ook dat ‘gender disappointment’ echt wel over gesproken mag worden. Ik hoop ook ooit een dochter te mogen krijgen - maar betekent niet dat ik/men met een zoon ongelukkig zou zijn. Fijn dat hierover gesproken kan en mag worden.
Geslacht Wat je denkt dat het wordt... en wat het uiteindelijk is! PieterKonijn - meisje - Ingeltje - meisje - Imyselfandi - jongen - Je kunt dit lijstje terugvinden door bovenaan in de zoekfunctie geslacht23 te typen! Zo heb je altijd de meest recente versie.
Mooi gezegd @PieterKonijn ♡♡ Mijn jongens zijn alledrie knuffelig. Zelfs die van bijna 14 jaar nog steeds ♡ al is dat een wat onhandige puber-knuffel aan het worden
Geslacht Wat je denkt dat het wordt... en wat het uiteindelijk is! PieterKonijn - meisje - Ingeltje - meisje - Imyselfandi - jongen - Amarens - jongen - Je kunt dit lijstje terugvinden door bovenaan in de zoekfunctie geslacht23 te typen! Zo heb je altijd de meest recente versie.
Geslacht Wat je denkt dat het wordt... en wat het uiteindelijk is! PieterKonijn - meisje - Ingeltje - meisje - Imyselfandi - jongen - Amarens - jongen - Siamara - jongen - Je kunt dit lijstje terugvinden door bovenaan in de zoekfunctie geslacht23 te typen! Zo heb je altijd de meest recente versie.
Bij de eerste had ik een lichte voorkeur voor een meisje, ik heb nu een dochter en het maakt me echt helemaal niets uit. Al zou een jongen leuk zijn omdat dit het laatste kleinkind wordt voor mijn ouders, en ze hebben alleen 8 kleindochters maar één jongen tussen al die meiden is misschien ook een beetje zielig... Die Chinese kalender verandert trouwens toch ieder jaar? Dus moet je nu die van 2022 hebben, maar voor je andere kinderen andere versies. Ik heb me wel eens sufgezocht naar de verschillende versies, ze zijn moeilijk te vinden, het jaar staat er vaak niet bij. Volgens die symptomenlijstjes is mijn dochter een jongen trouwens