Ze moet vast lachen als ze leest dat er zoveel forumvrouwtjes zitten te wachten tot ze eindelijk online komt
Ik ging net een afspraak maken en zag ook gewoon 22:00 als tijdstip erbij zitten. Dat is toch geen doen
Ik om 18:40, maar komt omdat het weekend niet beschikbaar was en mijn vriend 's avonds pas om 18:30 thuis is.
Haha, wat hartverwarmend dit! We hadden de echo om 19.40 en hebben daarna gebeld met ouders en schoonouders. De dames uit dit topic die de nub hadden voorspeld hadden het goed! We krijgen een meisje Ik zal later even een fotootje posten waarop het volgens de echoscopiste goed te zien was (voor mij was het alsnog abracadabra, haha). Van tevoren had ik een lichte voorkeur voor een jongen want mijn schoonouders hebben al vijf kleindochters en een jongen lijkt me gewoon heel leuk, maar op het moment zelf voelde ik alleen maar heel veel liefde voor dat kleine mensje
Geslacht Wat je denkt dat het wordt... en wat het uiteindelijk is! PieterKonijn - meisje - Ingeltje - meisje - Imyselfandi - jongen - Amarens - jongen - Siamara - jongen - Basisuil - meisje - Pattyx - meisje LMSB - meisje Puttertje - jongen - meisje Je kunt dit lijstje terugvinden door bovenaan in de zoekfunctie geslacht23 te typen! Zo heb je altijd de meest recente versie.