@Panda33 en @Basisuil gefeliciteerd met jullie mooie echo's! @Ingeltje heel benieuwd naar jouw geslachtsecho vanavond! Bij mij zijn alle echo's (vitaliteitsecho, termijnecho en 13-wekenecho) tot nu toe uitwendig geweest. Ik heb één week moeten wachten op de uitslag van de NIPT. Volgens mij zijn mijn buisjes onderzocht door het Erasmus Medisch Centrum. @Siamara weet jij als medeleerkracht of wij de kerstvakantie en voorjaarsvakantie kunnen optellen bij ons verlof? Dus 19 weken ipv 16 weken?
Dank je wel, moet wel aan het idee wennen. Mijn oudste zoon ligt nu te huilen want hij wilde een broertje. Dat maakt het voor nu even moeilijk.
Wedden dat ie als ie zn zusje ziet het niks meer uitmaakt, haha! Ook hij heeft z'n toekomst dromen anders bedacht haha! Gefeliciteerd !
@Basisuil ook duidelijk een meisje, leuk zeg ! Gefeliciteerd met de goede echo ook @Ingeltje foei maak het niet zo spannend haha, nog even geduld!
Ah, ach kerel! Komt wel goed. Even wennen aan het idee. De oudste gaat hier juist mega blij zijn met een zusje. En de jongste papegaait zijn broer na dus die is ook blij. Maar denk dat we het ze wel pas volgende week met de geslachtsecho vertellen.
Mijn jongste dochter had al gezegd dat als ze geen zusje krijgt ze heel boos wordt op papa en mama. Is het pedagogisch verantwoord om te zeggen dat het eigenlijk papa zijn schuld is dan?
Hahaha ja, ik hoop stiekem ook wel op roze. Maar besef me ook dat het % dat hier roze heeft voor onze kansen eigenlijk niet uitmaakt