Hahaha nou dames, tijd voor een goeie lach: Ze heeft er een jongen van gemaakt ik kon het zelf echt niet zien en vind de foto ook echt heel wazig, maar we gaan voorlopig dus maar uit van een jongetje
Jeetje ik zie het ook niet op de foto, normaal zijn jongetjes toch snel te onderscheiden De nub was wel duidelijk een meisje toch? Kan dus nog alle kanten op gaan? Of was ze er zelf vrij zeker van?
Zij zag het wel geloof ik. Ik kon niet echt goed meekijken want ze zat er met haar hoofd voor. Dus ik moet het van de foto hebben. En die snap ik niet zo goed hahaha
Haha met mij is het oké. Even schakelen natuurlijk, ik had me zo verheugd op dat meisje! Maar ik weet hoe leuk jongetjes zijn ♡ en echt verdrietig ben ik niet, want die teleurstelling van nooit een meisje had ik natuurlijk al bij de 3e. Ik zou geen kinderen meer krijgen. En nu toch deze geweldige verrassing dus het is oké! Ik ben net zo blij met weer zo'n lief jongetje!
Gefeliciteerd met je dochter @Basisuil !! Oh en @Ingeltje naaah toch een jongetje?! Van harte gefeliciteerd!! Wat knap en fijn dat je er zo relaxst in staat trouwens. Hoe vind je vriend het? Wel gek dat je niet op het scherm mee kon kijken trouwens zeg...
Wij hebben net ook de geslachtsbepaling gehad en inderdaad overduidelijk een jongetje! De echoscopiste was echt een leuk mens, enorm gelachen en prachtige beelden! Ze vroeg of we het leuk vonden ook nog even met 3d beeld te kijken, dat was echt een kadotje
Wow Ingeltje, ik kan me voorstellen dat je even moest schakelen! Maar voor jou en cherrytomaatjes enorm gefeliciteerd met jullie mannetjes!!
Wauw wat leuk al die geslachtsecho's! Jullie kunnen gewoon al shoppen Wat mooi een zoontje! @Ingeltje en @cherrytomaatjes En wauw wat een gave 3d echo! @Amarens Wat leuk een meisje! Jullie zoontje went er vast wel aan. Misschien kunnen jullie ook boekjes lezen over jongens die een zusje krijgen? Wij hebben van de bibliotheek Milan wordt grote broer. Ik weet niet hoe oud je zoontje is hoor. @Basisuil Lijkt inderdaad een meisjesnub! Gefeliciteerd met de mooie echo @Imyselfandi Wij zijn ook pas de 23e. Heb dat zelf zo gekozen, ik vind het fijn om elke 3 weken een echo te hebben. Het scheelt wel dat de spanning voor ons niet heel groot is, omdat we geen wens meer hebben nu voor het geslacht Jeetje ik moet wel echt schakelen straks als onze meisjesnub-baby ook een jongen blijkt. Het kan dus
@cherrytomaatjes 2 jongens is ook echt zo ontzettend leuk! En echt een hele mooie, schattige foto zeg! ♡
Oh jeetje wat een omslag @Ingeltje !! Gefeliciteerd een klein broertje! <3 En nog een mannetje, gefeliciteerd @cherrytomaatjes ! Zo leuk al die geslachtsechos !
@cherrytomaatjes Wat een prachtige echo foto! En @Ingeltje wat goed dat je zo snel kunt schakelen. Je hebt ook gelijk dat het überhaupt al cadeautjes zijn ♡ en dan maakt het geslacht eigenlijk niet uit natuurlijk. Gefeliciteerd allebei met jullie jongens!