Manlief is weer aant werk, kindjes nog 2 weekjes weg. Ik spuug mischien nog 2x per dag, en ben inmiddels 1.5 kilo aangekomen tot nu toe was ik alleen 5 kilo afgevallen. Ik mag vooral in de avond lekker genieten van onze kleine druktesmaker. Ik lees elke dag alle berichten maar het overal op reageren kost nog wat veel moeite. Energie is ver te zoeken hier.
Hoi dames, ik was even heerlijk een weekje op vakantie met vrienden maar ik ga vanaf nu weer meelezen en reageren!
Oei wat rot... ben zelf sinds 11 weken van de medicatie af. Nog wel eens een slecht ochtend of avond maar niet te vergelijken met een paar weken terug.. hoop heel erg voor je dat het snel afneemt want het is zo rot!
@xDanielle dat klinkt een stuk beter zeg wat fijn. Welkom vlindertje wat leuk een zoon. Op dit moment is er een geslachtsecho gaande van @Imyselfandi @MamaAlice030 dat humeur deel k met je hihi Hoe gaat het met jullie stoelgang? Hier soms ruim een week niet kunnen/hoeven om daarna vervolgens 2dgn aan de dunne te zijn. Gek word k ervan
@Panda33 hier nog steeds wel misselijk maar geen medicijnen ervoor. Het is niet meer zo hevig als eerder, maar nog steeds dagelijks aanwezig
@Imyselfandi Oh wat leuk! Ik zat al te wachten op je update Gefeliciteerd! @Elraange Hier ook vreselijk slechte stoelgang. Soms een paar dagen niet en als ik dan wel moet moet ik echt moeite doen Ik ga weer movicolon vragen want dit is echt niks. Fijn @xDanielle dat het weer wat beter gaat met je! Hopelijk blijft dat zo en kun je vanaf nu gaan genieten.
@Imyselfandi Wat leuk, een jongetje, gefeliciteerd! @misselijkheid Hier echt iedere dag weer anders. Kan er geen touw meer aan vastknopen. Steeds als ik denk Yay het is weg! slaat het weer toe Morgenmiddag hebben wij de geslachtsecho! Zo benieuwd, kan echt niet wachten!
@Imyselfandi gefeliciteerd!! Zo leuk een jongen. Goed voor de balans in de groep ook Ik duim voor ons allen dat we snel van de kwaaltjes af mogen zijn!
Bedankt! wij waren net helemaal uit de meisjesnamen, maar toen ze zei dat het een jochie is was ik ook helemaal verliefd. De naam komen we wel uit <3
Geslacht Wat je denkt dat het wordt... en wat het uiteindelijk is! PieterKonijn - meisje - Ingeltje - meisje - jongetje? Imyselfandi - jongen - jongen Amarens - jongen - Siamara - jongen - Basisuil - meisje - meisje Pattyx - meisje - meisje LMSB - meisje Puttertje - jongen - meisje Cherrietomaatjes - jongen - jongen Panda33 - meisje- Miloena - meisje MM34 - meisje - meisje MKR - jongen Moor1986 - jongen MamaAlice - meisje Je kunt dit lijstje terugvinden door bovenaan in de zoekfunctie geslacht23 te typen! Zo heb je altijd de meest recente versie.
Gefeliciteerd! Ooh dames ik ben zo hormonaal he, gister janken om stomme shit, vandaag zo chagerijnig en boos om stomme shit Maaak me gek. Overigens had ik eerst geen gevoel bij het geslacht maar dacht ik meisje omdat mn zwangerschap nu zo anders is. Toen zagen we de nub en ging mn hoofd meer meisje, maar iets in mn gevoel zegt jongetje. Terwijl alles wijst op een meisje... Dus ja, totaal geen idee uiteindelijk
O die hormonen kunnen zo intens zijn he @MamaAlice030. Ik heb heel hard gehuild bij een tekenfilm van de week hahhaha.
Geslacht Wat je denkt dat het wordt... en wat het uiteindelijk is! PieterKonijn - meisje - meisje Ingeltje - meisje - jongetje? Imyselfandi - jongen - jongen Amarens - jongen - Siamara - jongen - Basisuil - meisje - meisje Pattyx - meisje - meisje LMSB - meisje Puttertje - jongen - meisje Cherrietomaatjes - jongen - jongen Panda33 - meisje- Miloena - meisje MM34 - meisje - meisje MKR - jongen Moor1986 - jongen MamaAlice - meisje Je kunt dit lijstje terugvinden door bovenaan in de zoekfunctie geslacht23 te typen! Zo heb je altijd de meest recente versie.
@PieterKonijn gefeliciteerd! @Siamara ik heb vandaag te horen gekregen dat ik de laatste weken van het schooljaar niet mijn eigen klas terugkrijg maar in de ondersteuning kom. Afgaande op jouw ervaring heel blij met dat nieuws!
Zijn er trouwens dames die de placenta tijdens een eerdere zwangerschap aan de voorkant hebben gehad? En zo ja, wanneer voelden jullie de eerste bewegingen? Ik heb nog helemaal niks gevoeld, hoop toch wel dat dat uiterlijk vlak na de 20-wekenecho komt zodat ik zo nu en dan een teken van leven krijg!
Wat leuk @PieterKonijn gefeliciteerd! En @Imyselfandi een jongen! Ook zo leuk, gefeliciteerd! @Puttertje hier placenta aan se voorkant. Ben nu pas 14.1 dus niet zo vreemd dat ik nog niks voel. Heb het terug gezocht want bij mijn zoontje lag de placenta ook van voor. Rond 18 weken dacht ik wat te voelen (was de 1e dus wist niet wat ik moest voelen) met 20 weken was het duidelijk. Ik ga nu uit van een week of 17 a 18 dus je zal vast snel beweging gaan voelen!