Ja hier! Alsbik zit, loop of iets doe... de hele dag al... alleen ik heb het links onderin bij mijn lies. Denk flinke bandenpijn
Bijzonder hè dat vk er zo verschillend over denken wanneer het beste termijn is voor een eerste echo. Het scenario dat @Lineens schetste heb ik dus 3 jaar geleden meegemaakt. Gek genoeg ervaar ik nu juist veel minder spanning dan toen, hopelijk is dat misschien wel een goed teken. @Mp26 ik had vanmiddag ook inneens een soort steek. Maar ik voel vooral een soort druk in m’n onderbuik en wat krampen. Ik kan bijv, niet meer m’n knieën optrekken naar m’n buik of op een laag krukje/stoeltje zitten. Dat is echt geen prettig gevoel.
Vanmiddag ook overlegt met de vk hoe zij erin staan momenteel met het gebruik emesafene. Ze gaf aan dat zij dat al snel prima vinden en zeker als er nog meer kinderen rondlopen. Hoop het niet nodig te hebben, maar geen zin om kotsmisselijk alles te moeten doen als er medicatie is die (vaak) prima werkt. Mocht de huisarts niet meewerken, nemen zij contact op met de huisarts Vorige keer ook een aantal weken gebruikt en was echt een verademing. Wel nog steeds wat misselijk, maar niet het gevoel alsof ik ieder moment over m'n nek ging.
Dag dames, ik kom me voorzichtig ook melden. Vandaag mijn NOD en na een boel paniek vanmorgen met een foutieve test (lichter streepje dan gisteren, daarna nog een test gedaan en die was wel donkerder dan gisteren, dus een mooie oploop) vanavond mijn ouders ingelicht. Ik ben vandaag jarig, dus had een kaartje geschreven met als tekst: 'Happy birthday to me Happy birthday to me Happy birthday in februari Happy birthday to me' En die aan mn vader gegeven onder het mom van 'kijk eens wat een leuk kaartje ik gekregen heb'. Grote vraagtekens bij mn vader, maar hij las het hardop voor en bij mijn moeder viel het kwartje wel! Ik vind het super spannend allemaal, wat voelt dit kwetsbaar en onzeker. Maandag wil ik de verloskundige bellen. Voor jullie allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap. Fijn om zo een clubje te hebben dat in hetzelfde schuitje zit!
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) Puttertje - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Lineens - 1e kindje 3 februari Suussiejj - 3de kindje (1e samen) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) 4 februari 5 februari 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI 7 februari 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Michje - 31 jaar - 1e kindje 18 februari 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (18) Verrassingsbaby tot de bevalling (1) Nog onbekend /te vroeg (17) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 14 - KarlijnA91 - Eerste echo 16 - Lineens - Eerste echo 17 - Puttertje - Eerste echo 20 - Puttertje - Intake 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrietomaatjes - echo 23 - Stz90 - Eerste echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Elraange- Eerste echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo 1 - Basisuil - Eerste echo 6 - Cherrietomaatjes - intake 14 - Basisuil - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [ / QUOTE]
@Michje welkom! Leuke manier om je ouders in te lichten En gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk cadeautje
Hoi allemaal Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Dit was een grote verrassing Test zegt korter dan ik zelf uitrekende maar ik ben benieuwd. Ik ben erg angstig na 4 miskramen en een stilgeboren kindje dat het weer niet goed gaat. Ik heb nog geen afspraak staan bij de verloskundige omdat ik net pas een mailtje heb gestuurd . Dus wordt vervolgd
Welkom crackertje, ik snap goed dat je angstig bent na deze ervaringen. Hopelijk trekken we je samen een beetje door deze weken heen!
Bedankt voor de felicitaties en het welkom! @Crackertje Welkom! Wat een voorgeschiedenis... Kan me voorstellen dat dat je extra onzeker maakt. Ik heb geen voorgeschiedenis en vind het al doodeng! Wanneer denk jij dat je uitgerekende datum is? Meiden, testen jullie nog steeds? En zo niet, wanneer ben je daarmee gestopt?
@Crackertje welkom! Wat een voorgeschiedenis.... hopelijk gaat het deze keer wel goed! @Michje gisteren laatste test gedaan en nu zijn ze op. Zou er graag woensdag nog eentje doen, maar ze zijn op en ga ook geen nieuwe kopen. En uiteindelijk zeggen die testen ook niet alles, dus afwachten tot de echo...
Hoi meiden, ik kom me ook voorzichtig melden. Gisteren op 9dpo positief getest (en ook met een clearblue digital) dus ben nu 3w3d zwanger. Het is nog zo onwerkelijk en ik vind het nog zo onzeker. Als alles goed mag gaan is mijn uitgerekende datum rond 22 februari. Zo spannend allemaal weer!
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) Puttertje - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Lineens - 1e kindje 3 februari Suussiejj - 3de kindje (1e samen) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) 4 februari 5 februari 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Michje - 31 jaar - 1e kindje 18 februari 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (18) Verrassingsbaby tot de bevalling (1) Nog onbekend /te vroeg (18) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 14 - KarlijnA91 - Eerste echo 16 - Lineens - Eerste echo 17 - Puttertje - Eerste echo 20 - Puttertje - Intake 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrietomaatjes - echo 23 - Stz90 - Eerste echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Elraange- Eerste echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo 1 - Basisuil - Eerste echo 6 - Cherrietomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 14 - Basisuil - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [ / QUOTE]
Ik ben op 4w en 2d gestopt met testen. Op 5w nog even één voor de knalstreep, dat vond ik leuk. Nu test ik niet meer want het zegt niks meer nu.
Ik was bang dat ik rond deze tijd wel wat meer misselijkheid zou hebben maar het valt nog mee. Wel maagzuur in bed. Beetje omhoog gaan liggen vannacht en daar protesteert mijn nek nu nogal over Vandaag komen mijn ouders op visite. Ik wil het ze nog niet vertellen dus hopelijk blaast mijn buik zich niet teveel op haha
Ik blijf hier meelezen maar wacht nog even spannend af voor ik me op de lijst zet. Begin februari had ik me ook vrij snel op een lijst gezet en dat is dan misgelopen, dus ik wacht nog even geduldig af tot ik tenminste weet dat mijn hcg goed stijgt. Op 10 dpo had ik al een bloedname om te checken of mijn progesteron goed was, en nu maandag heb ik een nieuwe bloedname om te kijken of mijn hcg wel goed stijgt (op 10 dpo 's morgensvroeg was het 32, nog heel laag dus, maar wel een normale waarde voor zo'n prille zwangerschap). Ik was in paniek donderdagavond (12dpo) toen ik een beetje bruinverlies ontdekt had, vrijdag is het gebleven tot de middag ongeveer (wel beperkt), daarna was het weg. Alleen is het sinds vanmorgen terug , ook nog steeds minimaal. Maar het doet me zo denken aan mijn vmk vorig jaar. Met andere woorden: ik ben nog steeds zeer onzeker :-/