@DR87 wauw zo dat is een verassing! Had je altijd de wens voor een nr 3 of is het echt een cadeautje wat er achteraan komt ? Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zeker! Maar hij is al wat aan het idee gewend hoor, haha. We hadden al een leuke naam voor een meisje en dat maakt het nu wel echt heel tastbaar.
We hebben nog een cryo ingevroren van de laatste poging. We hadden wel bedacht om die ooit terug te laten plaatsen en dan maar zien. Dus niet heel concreet haha. Ik vond dit dan ook wel even schrikken en was in het begin ook niet direct positief (man wel). Gelukkig duurt een zwangerschap lang en vind ik het nu toch wel heel mooi en bijzonder.
@LMSB gefeliciteerd, nog een dochter! snap het schakelen wel even voor je man maar wel mega leuk dat het nu ook icm een naam wat tastbaarder wordt wij hebben nu een voorlopige naam bedacht, maar jongensnamen blijven lastiger vind ik dan meisjes namen
Wij hebben dat nu dus andersom. Bij de 1e super veel meisjes namen en 0 jongensnamen en was dus een jongen en nu andersom! Alleen de meisjesnamen van toen zijn al afgevallen als in gewoon niet meer zo leuk of niet leuk in combinatie met ons zoontje
Nog meer dames die de baby nog niet voelen? Hier dus wel weer placenta aan de voorkant dus ik weet dat het langer zal duren maar hoop nog steeds dat dit snel komt gewoon voor mijn eigen geruststelling. Heb het idee dat mijn baarmoeder af en toe wel soort van verkrampt dus heeft misschien wel met beweging te maken maar nog niet echt hele duidelijke plopjes.
Herkenbaar, ik had een hele lijst aan meisjes namen die ik wel zou kunnen geven maar een jongens naam? Zijn er nog steeds niet uit. Krijg je met 3 jongens dan word het lastig haha. Hier gaat zoonlief altijd links onderin vervelend doen.. Mijn man heeft hem pas een keer gevoeld.
Dat is wel heel leuk zeg! Dat je man hem zelfs al kan voelen, wauw! Bij 3 stuks aan jongensnamen zou ik het denk ik ook niet meer weten nee haha
Jaa heel bijzonder! Hier doen we het allemaal voor.. Nog 2 dagen komen mn kindjes weer thuis heerlijk! Begint het drukke leventje weer zal wel even wennen worden na 6 weken rust
Ja ik heb hetzelfde, placenta aan de voorkant.. ik weet dat het daardoor komt maar toch lastig dat je niets voelt idd.. bij mijn tweede voelde ik haar al regelmatig vanaf 14 weken en nu dus echt niets.