Dubbel gefeliciteerd michje Ik heb nog wel doorgetest (gewoon met de goedkoopste action testen, die blauwe) omdat ik graag bevestiging wilde dat hoeveelheid hcg oploopt. Vandaag 4+6 en mooie duidelijke streep, toch fijne bevestiging (hoewel het natuurlijk echt spannend blijft tot de eerste echo)
Jakkes, wat spannend @MM34 ! Snap dat je wat terughoudend bent. Ik duim voor je dat je HCG netjes oploopt en het bloedverlies niks zegt! Mooie streep @Nicetomeetyou ! Ik merk dat ik het testen nog niet los kan laten. Ik heb ook nog niet zo'n knalstreep als ik bij anderen zie. Ben natuurlijk ook pas 4+1 en jullie wat verder, maar dat krijg ik mezelf niet aan mijn verstand gepeuterd. Wel met mezelf afgesproken (en mijn vriend verwittigd) dat ik maandag pas weer mag testen, voordat ik de verloskundige bel. Waar is de afstandsbediening zodat ik even een paar weken kan doorspoelen?
Ik heb qua humeur weleens betere dagen gekend. Kind dat vertikt om zindelijk te worden werkt niet echt mee. En met zn tweeën luisteren ze totaal niet, doen alles wat niet mag en ze normaal niet doen. Dan is mn lontje ineens toch wel erg kort. Lang leve hormonen
Welkom nieuwe zwangeren, leuk dat jullie mee komen schrijven! Argggg klinkt vermoeiend @Basisuil Dat kortere lontje merk ik bij mezelf ook, maar komt bij mij omdat ik vermoeider ben denk ik. Het voelt soms alsof er lood in mn ledematen zit Vanacht ook nog eens slecht geslapen, en dan merk ik dat ik de peuter soms wel achter het behang kan plakken als hij zich weer eens onder tafel verstopt met een poepbroek! Gelukkig is ie ook heel lief en kwam ie me net een dekentje en een kusje brengen toen ik even op de bank lag
Oh bah, een poepbroek is ook zo smerig! We zijn met de jongste al zolang bezig om zindelijk te maken en hij kan het ook, maar wil niet. Laat hem nu maar gewoon in zn vieze kleren lopen, ik weet het ook niet meer...
Ik ging cadeautjes kopen voor kind 2. We gaan volledig opnieuw beginnen. Grote pagina voor stickers en beloningsmomenten. Dus hup naar de action, laten we dan ook maar testen meenemen he Kind 1 was mee en probeerde te kijken wat ik pakte, zo fijn als ze nog niet kunnen lezen
Maandagochtend 9u bloedname, ik hoop maandagavond al resultaat, maar meestal is dat pas de dag erna. Ik ga in ieder geval vragen of er een 'spoedprocedure' mogelijk is, ben zeer bereid om daarvoor bij te betalen
Voorlopig wel weer een beter gevoel: vanmorgen mini beetje bruinverlies en de rest van de dag eigenlijk weer niets. Ik hoop dat het nu echt weg is en dat het toch innestelingsbloed was. Dat houdt max 48 uur aan dacht ik. Zou ik morgen een clearblue doen? Ik wil heel graag de 2-3 zien. Op welke dag hadden jullie dat?
Ikheb geen clear blue gedaan, vind die dingen echt te duur geworden. Maar met zo'n 4,5 week zou je wel 2-3 moeten zien. Ligt er ook aan hoe hard je hcg stijgt.
Mooie testen! Ik heb 4 dagen geleden nog een clearbleu gedaan en toen stond er nog 2-3 weken. Maakt me best onzeker , probeer mezelf te vertellen dat het allemaal wel goed zit en probeer afleiding te zoeken, maar het is zo moeilijk! Vandaag ook nauwelijks kwaaltjes! Wordt een beetje gek van die onzekerheid Kan best zijn dat ik toch een paar dagen of een week verkeerd zit met de zwangerschap. Aangezien ik niet weet wanneer de eisprong plaats heeft gevonden.
Ja echt vreselijk, ben al wel verder dan mijn 2 mk maar maakt het niet minder onzeker. Jij weet nog niet wanneer je op controle mag?