Ah bahhh 30 graden, ik zie het nu. Dacht dat het inmiddels wel gedaan was met de hitte. ben er ook zo klaar mee. Ik wil kaarsjes idd, warme chocolademelk en dat het alweer bijna tijd is om de kerstboom op te tuigen
Hahaha echt he! Die sint / kerst tijd. Zo leuk en lekker. Al kijk ik wel op tegen sokken en schoenen aandoen met dikke buik
Och ja. Helaas geen zomerbaby dus lekker slippers aan. Misschien toch maar een paar uggs zien te scoren
Oooooh ik wil ook het gurige herfstweer. En het knusse op de bank. Al ben ik blij dat ik nu nog lekker veel naar buiten kan met mijn peuterpuber dochter. Manman... nadat we zijn terug gekomen van de vakantie is het helemaal mis. Ernstig aan het oefenen met haar eigen willetje. Alles is "nee" of "kan niet". Naar bed gaan is drama! En alleen mama mag haar tot dienst zijn! Joepppieeeee! Morgen weer werken dus wat ritme hopelijk word het dan weer beter. *stopt met klagen* hihi
Ja ik ga ook op zoek naar snowboots haha. Fijne instappers .. ik vraag me ook af hoe het zit met vocht vasthouden in de winter. Bij al mijn zomer zwangerschappen had ik echt olifanten poten en was aangewezen op crocs. Voetjes gingen echt nergens meer in.
Bij ons binnen ook 28+ graden. Niet normaal dat er geen airco is als je met 16 mensen in 1 ruimte beweegt.
Haha zo mee eens! Ik ga echt slecht op hitte (zwanger of niet), dus deze zomer was soms echt afzien… het enige wat ik wel ga missen als de kou komt is dat de kinderen nu lekker aan het begin van de avond nog een tijd in de tuin spelen. Dan heerlijke temperatuur. Maar toch mee eens dat er een einde aan moet komen. De planten zien er ook steeds slechter uit.
Even snel bijgelezen, wat heerlijk dat sommigen hun baby al regelmatig voelen! Hier sinds afgelopen weekend een paar plopjes gevoeld, maar er gaan ook dagen voorbij dat ik niks voel. Net de 20-wekenecho gehad. De baby zag er prachtig uit! Mijn placenta ligt laag aan de voorkant en daarom moest ik een inwendige echo om te kijken of de placenta over de baarmoederopening ligt. Gelukkig was dat niet het geval. Een puntje van zorg is wel dat er een streng in de vruchtzak te zien was, die er niet hoort te zitten (een amnionstreng). Omdat hij helemaal in de hoek van mijn baarmoeder zit, denkt de echoscopiste dat het geen problemen gaat veroorzaken en dat de baby er bij de bevalling doorheen stoot. Maar ze gaat het voor de zekerheid wel even met mijn verloskundige bespreken. Ik heb het net gegoogled maar dat had ik beter niet kunnen doen Even afwachten maar... Iemand hier ervaring met een amnionstreng?
Ik had er nog nooit van gehoord, ook even opgezocht maar dat wil je idd niet lezen. Maar het klinkt alsof het bij jou (waarschijnlijk) niet zo ernstig is. Hadden ze dat eerder niet gezien op echo’s of kan dat ook pas vanaf deze termijn? Toch even spannend lijkt me.. Fijn dat verder alles goed was!
Nee, ik had er ook nog nooit van gehoord! Bij eerdere echo's is het niet gespot. Ons kindje had geen zichtbare lichamelijke afwijkingen, dus het enige wat we weten is dat het in de begin van de zwangerschap niet voor problemen heeft gezorgd. Of het pas later is ontstaan, durf ik niet te zeggen. Ook nu heeft ze in ieder geval nog voldoende ruimte om lekker te bewegen. Mijn vk overlegt vandaag of morgen even met de gynaecologen in het ziekenhuis wat te doen (bijv. extra echo) en komt dan bij me terug.
Klinkt niet heel fijn. Niet iets wat je wil horen! Hopelijk komen ze snel met duidelijkheid en valt het allemaal mee.
Pfff mensen, ik ben zoooo klaar met dit weer. Kan er normaal wek redelijk tegen maar zwanger en dit weer is toch ff wat anders. Zweet me helemaal klem, bah.. @Puttertje ook geen ervaring mee.. moest het ook googlen maar dat wil je idd niet lezen. Fijn dat de 20 wkn echo iig goed was! Ze zullen het vast goed in de gaten houden. Wellicht met wat extra's echo's?
Ben ‘blij’ om te lezen dat jullie dit weer ook niks vinden. Ik ben er zooo moe van. Hoop echt dat dat aan het weer ligt, anders worden het nog lange weken . @Puttertje ik heb ook geen ervaring maar ik hoop voor jullie dat het niks ernstigs hoeft te betekenen. Ik duim voor jullie.
@Puttertje Ik had er nog nooit van gehoord dus geen ervaring mee. Hopelijk valt het allemaal mee! Fijn dat met de baby alles goed was Jij bent gewoon alweer bijna 20 weken! Ongelooflijk hoe snel dat gaat he?!
Ik ben vandaag gebeld door het ziekenhuis, is even heel wat anders hoor maar eindelijk wordt R. 26 september geopereerd aan haar liesbreuk. Ze stond al vanaf maart op de wachtlijst maar door een fout bij de kinderafdeling bleef zij vast te staan op die wachtlijst in plaats van dus steeds een stapje dichterbij te komen. Maak me daar ontzettend druk om, de operatie zelf valt mee maar die narcose vind ik doodeng bij mijn meisje! Ben wel blij dat we eindelijk een datum hebben. Trekken jullie deze dag nog? Vooral de dames waarbij het zo bloedheet is op het werk? Ik zal blij zijn als het donderdag is, ik kijk uit naar regen.