Oh wat vervelend dat je er ook zo'n last van hebt! De dingen die je zegt geven wel wat hoop moet ik zeggen. Keep you posted
Nou zo grappig is het nog niet geweest dit eerste stuk met dat rot weer Moet je nagaan hoe snel het gaat als het koud wordt en ik niet zo'n last heb van allerlei rotkwaaltjes
''zin'' is een groot woord, maar ik weet hoe lastig broeken kunnen zijn haha. Dus sommige dingen ook in 2 maten gehaald. En zoals je ziet was het precies niets te veel Ga je trouwens naar een bekkenfysio of een normale? Misschien kijken of je een andere fysio kan zien dan vorige keer misschien kan die nog iets meer voor je betekenen! Oh wat leuk, woon daar binnenkort redelijk in de buurt! Hij heeft zo lang onwijs slecht gegeten, ben oprecht blij dat hij uberhaubt wat eet. Dus ik heb het aangemoedigd en stilletjes geleden Heb zelf niet mega boeken veel gelezen, vooral online alles kapot gegoogled haha. Maar k heb De Melkfabriek (sofie van enk) gelezen en vond die volgens mij wel interessant toen. Rondom slapen "baby in een droomritme" (stephanie lampe) gelezen, maar daar konden we uiteindelijk niet zo veel mee omdat ons kind totaal eigen plan trok. K had vond uiteindelijk info over wakkertijden nuttiger dan slaapschema's moet hoe lang ze zouden moeten slapen per keer. Een vriendin van me was enthousiast over ''12 maanden zwanger'' (willemijn & martine). Kan me even niet herinneren of ik meer gelezen heb of niet.. Mocht me nog iets te binnenschieten hoor je het haha. Voor de leuk af en toe van die magazines, beetje bladeren, kortere stukjes enzo.
Nee sorry kan ik je niet aan helpen. Ben het type we zien het wel en het komt vast wel goed. Ergens ook spannend, maar bij mij nam mn instinct het ook echt over. En je hebt de 1e week ook kraamzorg waar je veel mee kan bespreken en daarna het consultatiebureau.
Geen tips wat betreft boeken, denk er net zo over als @Basisuil en anders hebben we altijd Mr. Google nog Ben alweer thuis van m'n OGTT. M'n nuchtere waarde was al te hoog dus kreeg een pakketje in m'n handen geduwd (met o.a. een glucosemeter), naar huis gestuurd en word met een paar dagen gebeld door een diabetesverpleegkundige. Nou enig, dit kon er ook nog wel bij. Bij de zwangerschap van S. had ik ook zwangerschapsdiabetes maar bleven al mijn waardes altijd goed tijdens mijn zwangerschap. Hopelijk nu ook het geval. Denk niet dat ik 21 februari haal
6.8 Een paar weken geleden was ie niet nuchter nog 4.7 dus dat is nogal een verschil. Blijf het een apart iets vinden hoor, het is zo'n moment opname. Ik liep naar huis vanaf het ziekenhuis (5 minuten lopen) en thuis was ie alweer 5.7, haha. Succes alvast voor volgende week!
@LMSB 6.8? Nuchter? Ik vind dat niet perse een hoge waarde bij niet nuchter prikken. Weet niet welke waardes er worden aangehouden bij een zwangerschap? Ik had laatst niet nuchter ook iets van 4.7 vonden ze zelfs laag (uhm ja ben hier al een uur dacht ik en had anderhalf uur voor de afspraak mijn ontbijt op haha) Mijn dochter van 2 slaapt nog in één ledikant en lijkt dit nog steeds prima te vinden. Ik wil haar er niet uit doen omdat de baby hier in moet. Dus dacht misschien kan ik wat via marktplaats nog op de kop tikken. Wat doen jullie wiegje of ledikant? Ik zat ook nog te denken aan een co-sleeper. Lastig is waarschijnlijk ter overbrugging wanneer de oudste in een groot bed wil
Wij gaan precies hetzelfde doen. Ledikantje op marktplaats zoeken. Maar we gebruiken eerst de cosleeper (ook bij de andere twee gebruikt). We hebben ze steeds best lang op onze kamer gehad (ik gaf ook borstvoeding). Maar dan nog vind ik een extra ledikant wel handig, omdat ik haar overdag denk ik wel soms daarin leg.
Tijdens een zwangerschap is dat wel te hoog. Maar vanochtend na mijn ontbijt was ie 5.3 dus het zal allemaal wel Ik heb een co sleeper wiegje gescoord via marktplaats. En wanneer ze daar niet meer in past koop ik wederom via marktplaats een ledikant. Er zijn dingen die ik niet nodig vind om nieuw te kopen en een bedje is daar 1 van Een box trouwens ook.
Mij lieten ze pas bloedprikken maar niet nuchter.. Werd ik gebelt dat het veelste hoog was ja goh.. Ik had net een flesje ijskoffie naar achter gegooid wat wil je Hebben jullie al de baby aan de buitenkant gezien? Ik ben best wel een kamerolifantje (100kg schoon aan de haak..) Maar gister lag ik op bed op me rug (dan zakt die prachtige buik in als drilpudding haha) en precies naast mn navel kwam een bobbeltje omhoog, kei hard.
Hahaha kamerolifantjes Ik ben er ook 1 hoor! Schattig dat jullie het vanaf de buitenkant al hebben gezien!