Ons meisje ( dat is nu 100% bevestigd haha ) is helemaal goed gekeurd met de 20 weken echo! Ze lag lekker te duimen. 21 cm en 282 gram ongeveer alweer.
Ongelooflijk zo groot ze alweer zijn die kleintjes Die van ons ligt op de echo altijd met gestrekte benen.. Vandaar dat ik hem zo goed voel denk ik. Vandaag weer een zware dag, veel hoofdpijn en weer volop misselijk. Het drukke leventje begin ik nu wel weer te voelen. Eindstand is ook nog steeds -2 kilo met 18 weken
Hier weer even met de echo mogen spieken. En alles deed het gewoon, ik vond haar maar stilletjes maar VK zei ook, die baby's slapen ook gewoon he Ben vandaag een dagcurve aan het prikken, nuchter 4,5, na ontbijt 4,9 en na lunch 6,1. Gaat vooralsnog prima!
@Pattyx wat fijn van de goede echo @Moor1986 k heb geen verstand van die curves maar fijn dat het er goed uit ziet! Vandaag eindelijk verteld op werk van de zwangerschap. Voelde wel beetje dubbel hoor, nog midden in re-integratie traject. Maar het gaat goed, dus wil dat ook graag verder opbouwen. Heb dat ook aangegeven. Merk nu helaas wel dat mn bekken wat zeer doet Echt balen, terwijl het opbouwen zo goed gaat. Hopelijk zet dat niet al te heftig door. Misschien alvast wat oefeningen googlen.
Heel fijn! Scheelt wel dat het zo wordt opgevangen! Hopelijk blijft je bekken een beetje aardig. En probeer even een afspraak te maken bij een osteopaat
@Pattyx yes wat fijn mooie echo's @Moor1986 klinkt tot dusver prima je suikers @xDanielle toch al 4kg erbij. Komt goed @MamaAlice030 wat fijn dat ze zo hebben gereageerd. Hier ben ik sinds vorige week bij mn minder leuke week na bijna een jaar weer terug op de werkvloer. En ze verwachten dat ik straks volop weer de nachten ga doen. ( nog steeds ernstig tekort zorgmedewerkers) geen gesprek over mogelijk want ik ben er weer en t hoort bij mijn werk.. Ik moet nog zeggen dat ik eigenlijk niet hoef ivm zwangerschap, maar ik zie er nu nog meer als een berg tegenop om het te melden Iemand nog tips? Of een grote steen waar ik onder mag...
Oh lastig is dat he, dan ben je er uit geweest en wil je weer starten maar voel je ook onwijze druk én ben je zwanger. Ze waren op mn werk eindelijk blij dat ik weer kwam werken, ga ik verhuizen en daarna met verlof.. k voelde me ook zo lullig. Maar je kan het leven niet helemaal plannen he. Maar wil je die nachtdiensten doen of niet? Want als je het zelf niet ziet zitten is er maar 1 oplossing, en dat is net als een pleister er af trekken. Kort maar krachtig gewoon snel doen. Dan kunnen ze zich nog even mentaal voorbereiden en kunnen ze nog op tijd een alternatief proberen te plannen. Voor ze zo meteen een rooster maken en dan weer gaten vallen. Mijn tactiek om spannend nieuws te brengen is er zelf blij over te doen, dan vind de tegenpartij het vaak lastig om het af te kraken haha. Soms toch wat kritiek maar aangezien je zelf blij en positief bent gaan mensen er vaak wel in mee op dat moment. Misschien helpt het bij jou ook, afspraak met je baas plannen ''joh ik heb een leuk nieuwtje, we verwachten een baby jeeeej''. En als ze stom doen kom je lekker bij ons klagen en zeiken we ze online lekker af haha!
Oh geweldig hihi Thnx Ik ga zo maar de planning eerst bellen , roosters waren al klaar t/m jan. Dus dat wordt wat... Maar indd pleister eraf trekken en heel blij zijn en gauw weer ophangen
Zet hem op Elraange! Ik heb net bij de hogeschool echo gehad,, maar ik kon weer eens niet meekijken op het scherm dus nog steeds geen geslacht gezien Baby vindt het echt reuze grappig denk ik maar nu nog maar een weekje hihihi