Uitgerekend 1 tm 28 februari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SintPannenkoek, 24 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @Elraange gewoon vertellen. Het is een leuk nieuwtje :)

@Ingeltje pfff, stom dat je zelf ook zo slecht mee kon kijken...
    En nog een week wachten, meneer houd het spannend!

Hier op rustig tempo de school schoongemaakt, wel eerstvoorlopig voor de laatste keer.
    Maar mn bekken voel ik wel goed nu :confused:
    Zo nog een bbq van mans werk, hopelijk hebben ze er fatsoenlijke stoelen :roflmao:

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Of ligbedden:oops:

3. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Dat zou helemaal relaxed zijn :D

Ingeltje vindt dit leuk.
  4. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Nou die waren er wel, kleddernat :roflmao:
    Als je daar ging liggen, lag je in het spatwater van de vinkeveense plassen.
    Maar er was wel een topbank om op te hangen :thumup:
    Verder was het niet zo'n groot succes :p (de mening van meerdere mensen daar).

De appeltaart staat in de oven.
    Morgen nog een druk dagje en dan weer even wat rustiger.
    Men wat een week dit!!

Ingeltje vindt dit leuk.
  5. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Nou @Ingeltje hij houdt het wel spannend voor je :roflmao: wat een eigenwijze drol hahaha

@Elraange Inderdaad wat die anderen ook zeggen, gewoon vertellen als leuk nieuwtje! Het is toch ook heel leuk :D

Alvast een fijne dag morgen @Basisuil! 4 jaar alweer! Start hij meteen maandag op de basisschool?

6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Elraange hoe reageerde je werk? Hopelijk konden ze zich even bij elkaar raken en netjes reageren !

@Ingeltje haha je houd het wel spannend, konden zij niet even voor je spieken? :p

7. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @LMSB hij gaat al naar school. Ze willen hier op school geen instromers in september, zodat ze echt even aan elkaar kunnen wennen en er niet ineens weer iemand bij komt.
    Hij heeft geloof ik nog niet helemaal door dat het vandaag om hem draait :roflmao:
    Komt zo denk wel als hij zo cadeautjes ziet :D

8. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    @Basisuil gefeliciteerd met je grote vent!

@Ingeltje wat stom dat je niet goed mee kon kijken, ze hebben ook niets latten vallen van een hij/zij ofzo?

@Elraange hoe ging het?

Basisuil vindt dit leuk.
  9. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Oh dat is wel een goed idee zeg! Hij is al helemaal gewend op school dus? Haha schattig! Ja dat komt wel met de cadeautjes vandaag :D

Basisuil vindt dit leuk.
  10. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zoontje!

Basisuil vindt dit leuk.
  11. Puttertje

Puttertje Bekend lid

12 mei 2022
    689
    865
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd en een hele feestelijke dag toegewenst @Basisuil ! :)

Voor de dames die hun placenta ook voor hebben liggen, vandaag heeft mijn vriend het voor het eerst aan de buitenkant gevoeld! Op basis van verhalen op het internet vreesde ik dat ik het pas heel laat zou voelen (bleek uiteindelijk 18 weken en 2 dagen) en dat mijn vriend het misschien wel helemaal niet zou voelen, maar in mijn geval valt het dus hartstikke mee.

DR87, Imyselfandi en Basisuil vinden dit leuk.
  12. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Thnx voor de felicitaties :)

@LMSB yup! Alleen is nu nog tot 12 uur en vanaf maandag ook eten op school, dus dat is weer net even anders.

@Puttertje wat leuk! Wordt het voor hem ook wat echter :)

LMSB vindt dit leuk.
  13. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    743
    717
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je kereltje @Basisuil

ooh wat goed om te horen @Puttertje echt heel leuk ook voor je vriend zeg!

Basisuil vindt dit leuk.
  14. Moor1986

Moor1986 Actief lid

20 jun 2022
    182
    161
    43
    Vrouw
    Pff dit is niet fijn... sorry geen tips.. alleen dat je wel voor jezelf op moet komen (ben ik ook slecht in) maar niks komt aanwaaien helaas en brutale mensen hebben de halve wereld..

15. Moor1986

Moor1986 Actief lid

20 jun 2022
    182
    161
    43
    Vrouw
    @Basisuil gefeliciteerd! En fijne dag vandaag!

@Puttertje ahhh wat leuk! Ik heb het idee dat ik iets meer beweging begin te voelen nu.. nog even geduld.

Baaldag hier. Druk weekend want gisteren bruiloft en vandaag 2 babyshowers. Is niet zo'n ramp dacht ik want de slecht slapende peuter was uit logeren hangt vriendlief meerdere malen boven de pot vanacht! :evil: nog niet fatsoenlijk geslapen dus :mad:

Net besloten dat het ventje nog een extra nachtje bij opa en oma blijft.. vindtie hartstikke leuk maar ik vind het weer een stap want is de 1e keer dat hij 2 nachten weg is (anderhalf uur verderop) maar goed, hij is 3.5 dus kan best en zelf dan hopelijk vanacht ff bijtanken want misselijk van de moeheid. Vent hangt trouwens nog steeds boven de pot. Kan ik zo boos om worden.... laat die shotjes gewoon ff staan joh.

Basisuil vindt dit leuk.
  16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Schop hem dan naar de bank:mad: vannacht

SAARC vindt dit leuk.
  17. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Ojee als het inderdaad vanwege de drank is zou ik echt woedend zijn :o: maar ik ben daar echt niet het goede type vrouw voor. Zou hem ook naar de bank schoppen! Of anders zelf in het bed van mijn kind slapen, doeiiiiii. Is ie ook heel zielig? :p

Sterkte met je drukke dag vandaag! Hopelijk gaat de misselijkheid snel weg en lekker bijslapen vannacht

Ingeltje en SAARC vinden dit leuk.
  18. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @werk vertellen
    Zucht. Gebeld met planner, geen gefeliciteerd.... ze ging kijken wat ze nu kon doen en of t wel wijs was gezien mn leeftijd omdat mn lichaam t dan niet goed aankan preek... aangezien t nu 2x niet goed was gegaan.
    Hopelijk s ze een uitzondering, maar nu snappen jullie vast waarom ik er zo tegenop zag.
    Heb hr mn zw.verklaring gemaild zonder verdere info...
    Was gister erna wel ff klaar met de dag.
    En mijn werk!!

@Basisuil gefeliciteerd :D
    Lkkr appeltaart.

Basisuil vindt dit leuk.
  19. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    alle jezus wat een bitch. Wie de fuck is zij om over je leeftijd te beginnen en dan ook nog over dat het 2x is mis gegaan?!?!?! Alsof je die pijnlijke herinneringen zelf niet hebt zeg. (en daarnaast ben je al 17 weken, stel het is echt niet slim wtf ga je er nu nog aan doen dan) Echt ondoordachte kut opmerking aan alle kanten. Hoop dat ze de week krijgt die ze verdiend. Zal de rest van de lelijke dingen die ik denk maar niet typen haha

Siamara en Elraange vinden dit leuk.
  20. Puttertje

Puttertje Bekend lid

12 mei 2022
    689
    865
    93
    Vrouw
    Jeetje @Elraange , wat een nare reactie! Ik snap niet hoe iemand zo stom kan reageren...

Deel Deze Pagina