Wat een rare reactie zeg.. heel ondoordacht. Hoe reageerde je? Lijkt me heel lastig om mee om te gaan.
@Elraange Ik ben eigenlijk te verbluft om een fatsoenlijke reactie te geven. Wat een ongelofelijke onbeschofte, achterlijke, idiote reactie van een ongelofelijk pokkewijf
Zoooo meneertje is hier verwend! Niet normaal! De vegan appeltaart en vegan kwarktaart vielen in de smaak Altijd maar weer afwachten hoe die vallen, maar was niet te proeven. Kwarktaart had een lekkere kokostoevoeging (Vegan is ivm allergieën van de jongste) Vanmorgen fotoshoot gehad met het gezin, ontzettend leuk en ben benieuwd naar het eindresultaat. Zo jongens op bed en dan voeten omhoog en even hersenloos tv kijken. Even bijkomen van deze drukke week, ziek zijn enz. 1e dag geen hoofdlijn deze week Nog een poos babygeknuffeld vandaag, dat beviel me wel. De kleine meid dacht er anders over en was de baby aan het schoppen (althans poging tot )
Ja vreselijk, ik klapte dicht, kon nog wat uitbrengen als dat mn leeftijd niets met de andere zwangerschappen te maken heeft gehad.. Dat ik heel blij ben, maar deze reactie niet had verwacht. Enige wat ze toen nog zei was: wat had je dan verwacht.... Tja.... Vorige x met de aankondiging ging t ook al over mijn leeftijd.. Dus ergens wist ik dat t weer kut zou gaan, maar dit.. Mn baas s net zo dus dat wordt ook leuk Ik ga t ook verder niemand vertellen heb ik besloten om deze ongein te voorkomen. K ga gewoon stiekem met verlof en neem mooi heel lang ouderschapsverlof op. En als ze vragen zeg ik gewoon dat ik teveel eet ofzo... Ben gewoon verdrietig en boos ervan
Ah wat leuk zeg. Lkkre taartjes dus Heerlijk als ze zo genieten. En indd nu mama tijd beentjes omhoog
Allemachtig.... Ik zat al verbaasd te kijken bij je eerste bericht over deze bitch maar het wordt nog erger! Wat vreselijk... en begrijpelijk dat je je verdrietig voelt als je zo'n reactie krijgt. Lekker lang met verlof straks en laat ze lekker allemaal in hun eigen sop gaar koken. Jij kunt straks lekker genieten van je baby!
Ben echt honds en hondsmoe na een drukke, pittige week. Maar lig klaarwakker in mn bed Neus zit dicht, kriebel in mn keel, rusteloze benen En weet nu al dat ik morgen voor 7 uur weer wakker ben (en vannacht nog minimaal 1 of 2x). Met dit soort weken kijk ik nu al uit naar mn verlof. Even wat rustiger, geen werk. Maar ook einde van de zwangerschap, kleine moppie in mn armen, me weer gewoon goed voelen! Maar eenmaal thuis mis ik mn collega's en mn werk
@Elraange Wat een belachelijke reactie. In welke situatie jij ook zit. Of je nou jong of wat ouder bent... Wie is zij om hierover te oordelen en te bepalen wat wel of niet de juiste leeftijd of wat wijs is! Jemig... wat een IQ en een hork! Als werkgever dan even in paniek schiet van "oeeh hoe lossen we dit op" oké. Maar dat mogen ze jou toch niet laten merken! Misschien ook wel beetje kort door de bocht, maar als dit mijn werkgevers waren hadden ze nu een personeel minder. Hopelijk hou jij je staande! Dapper dat je het heb gezegd ondanks dat je wist wat de reactie zou zijn. Ronduit belachelijk!
"Wat had je dan verwacht"?!?! Ehm nou een normale menselijke reactie misschien?! Wat zijn dit voor antisociale mensen???!?!?!
Wat was de reactie bij de rest op het werk? Hier vind iedereen het super leuk en meteen enthousiast. Wordt goed meegedacht en rekening gehouden met wat wel en niet kan. Hebben dan ook een vrouwenteam, waarbij ze of kinderen hebben of een kinderwens, dus dat scheelt wel enorm! Ik kan me dan zo'n reactie als bij Elraange ook echt niet voorstellen. Vind het zo bizar en belachelijk... Hier ontzettend goed geslapen, liggen nu nog op bed. De jongste is ook echt pas net wakker. Oudste is ietjes langer wakker, maar iedereen was het blijkbaar zat na afgelopen week. Vandaag nog even lekker rustig aan doen en dan vanaf morgen weer een wat rustigere week voor de boeg
Hier ook alleen maar leuke reacties, iedereen is oprecht blij voor me en neemt me in bescherming met zwaardere werkzaamheden. Ook krijg ik van alle kanten tweedehands spullen aangeboden.
Hoe voelt iedereens buik trouwens? K heb af en toe echt een kramp-achtig gevoel.. weet niet meer of ik dat bij de andere zwangerschappen ook had
Hier ook alleen maar goede reacties! Heb zelfs een vast contract gekregen nadat ik had verteld dat ik al 13 weken zwanger was dus dat zit wel goed. @MamaAlice030 Hier ook veel krampen, soort menstruatie achtig gevoel. Denk zelf dat het komt doordat de baarmoeder onwijs snel groeit nu natuurlijk. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, kon me ook al niks herinneren van mijn vorige zwangerschappen. Toen had ik dat krampachtige gevoel alleen in het begin geloof ik.
Alsof ik al 13 weken ongesteld moet worden En helemaal als ik half op mn buik heb geslapen, wordt dan weleens wakker van de buikpijn. Hoort erbij zeggen ze dan.