Uitgerekend 1 tm 28 februari 2023

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by SintPannenkoek, May 24, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    Hier ook vrouwenteam.
    We zijn met ruim 70 en er gaan echt wel mensen blij voor me zijn dat weet ik zeker, dat zijn ook de collega's die er voor je zijn als je verdriet hebt, maar er s ook een gros die alleen maar aan hun eigen denkt of een bepaald denk niveau hebben. Bazen zijn mannen.

Mn andere werk is veeeeeeeel liefelijker gelukkig. Mn collega heeft me gefeliciteerd en zei ik baal wel dat ik je straks moet missen aangezien de samenwerking zo goed gaat.

Dit s juist de baan waar ik een jaarcontract hebt, waar ik het bangst voor de reactie was.
    Dus nu ben ik weer blij:D. Dat maakt zoveel goed.

2. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

Sep 6, 2021
    2,854
    3,050
    113
    Female
    ''fijn'' dat jullie het ook hebben, maakte me al zorgen! (nou heb ik dat best snel al natuurlijk maar goed :oops:). Nog 2.5 week tot de 20 weken echo, voelt echt als eeuwen. Misschien de vk vragen of ze volgende week nog ergens plek heeft tussendoor om even een keer extra te komen voor een echo, woensdag gewone controle maar dat is dus zonder echo booo

Moor1986 and Elraange like this.
  3. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    @Basisuil oh dus toch nog een fijne nacht gehad, yes!!

@MamaAlice030 nee ik herken het niet. Heb alleen soms een felle steek links of rechts, ik denk dat de baby daar dan opgehoopt ligt haha

4. MamaAlice030

Sep 6, 2021
    2,854
    3,050
    113
    Female
    Wat fijn dat ze op de andere plek beter reageerden! Hopelijk kan je tzt fulltime naar die gezelligere plek (als je dat zou willen natuurlijk he)

5. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    Dat is zeker de bedoeling.
    Zodra ik vast heb, ben ik weg:thumup:

Had jij t inmiddels al verteld?
    Of wacht je nog tot na de 20wkn echo?

Basisuil likes this.
  6. Pattyx

Pattyx Bekend lid

Oct 31, 2021
    804
    1,221
    93
    Female
    Hier ook, had een paar dagen geleden heel de dag het gevoel alsof ik ongesteld werd. Maakte mezelf ook zorgen, maar het blijkt echt je baarmoeder te zijn die groeit.

7. MamaAlice030

Sep 6, 2021
    2,854
    3,050
    113
    Female
    Heb het wel al verteld, afgelopen donderdag al. Had willen wachten maar vertrek vrij snel na de 20 weken echo dus vond het wel netter om eerder te vertellen. K moest toch ook nog gesprek hebben met m'n baas over het re-integreren en opbouwen enzo dus kon het dan meteen neerleggen. En het begint wat lastig verstoppen worden haha.

Elraange likes this.
  8. Moor1986

Moor1986 Actief lid

Jun 20, 2022
    182
    161
    43
    Female
    @Elraange wat is dat voor bedrijf joh?? Bah wat een akelige reacties van ook ontzettend domme mensen. Kan hier heel boos om worden:mad:
    Fijn dat ze er bij je andere week wel gewoon leuk op hebben gereageerd!

@MamaAlice030 hier ook even terug steken en buikpijn. Vorige week ook een paar dagen die harde buiken. Idd groei van de baarmoeder. Ze vertelde dat gaat altijd in groeispurtjes dus dat voel je. Nu is het hier weer wat rustiger. Maar lig nu net weer even op bed en dan denk ik huh? Waar is die baby naartoe? Terwijl ik op een ander moment echt een flinke babybult heb zitten o_O
    Ook hier nog 2.5 weken voor de 20 wwken echo. Mag gelukkig als ik wil (wekelijks) een extra echo komen maken bij vk. Dat is wel heel fijn! Al meten ze dan verder niks... maar goed ff kijken is altijd fijn dus ik zou dan inderdaad ook proberen een keertje extra te gaan hoor!

Vriendlief is er weer bovenop. Mega ziek was hij nog gisteren maar het was toch echt de drank dus ik ben goed boos geweest want oh wat zijn ze toch zielig. Ze zouden toch eens zwanger moeten zijn he... overleven ze niet hoor :roflmao::D

Elraange likes this.
  9. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

Mar 30, 2018
    1,807
    1,786
    113
    Female
    Joejoe, ik ben weer onder mn vakantie-steen vandaan gekropen:o: Met de peuter die tussen de middag niet meer slaapt en in s'nachts van 21u tot 7.00 uur zijn we niet geheel bijgekomen, maar het was heerlijk en gezellig!:p

Net alles een beetje bijgegelezen, hoop gekletst weer!

@Elraange wat een nare reactie zeg, ik kan me zo niet voorstellen hoe iemand zó bot kan zijn:| Ik hoop echt van harte dat je snel dat vaste contract krijgt op de leuke locatie! Woon je toevallig in de omgeving utrecht? Wij zoeken heel hard mensen;)

Op mn werk reageerden ze heel leuk en hartelijk, (ik heb echt fantastische collegas) maar ook bezorgt. We hebben maar een heel klein team van 6 mensen, waarvan er (icl mijn verlof) 3 weg gaan. Er wordt bijna niet op de vacature gereageerd en invallers hebben we er op het moment 1 vano_O Dus er wordt gevraagt of iedereen extra dienten wil werken vanaf oct, maar ik zie dat eigenlijk niet zo zitten. Ik ben al lang blij als ik het haal tot mn verlof, want als ik eerder uit zou vallen zou echt heel beroerd Ijn voor mn collega's en mn clienten.

Elraange likes this.
  10. cherrytomaatjes

Mar 30, 2018
    1,807
    1,786
    113
    Female
    @Moor1986 mijn man schoot 2 dagen voor onze vakantie even flink uit de bocht tijdens het borrelen met de buren: Hij kraamde aan het einde alleen stomme, botte harken gelul uit, heeft de halve nacht kotsend boven de wc of in de douche gelegen en was overdag niks waard terwijl er nog onwijs veel moest gebeuren voor de vakantie!:mad: Echt ik was ook zo pissig! Maargoed, eerlijk is eerlijk, het is mij een jaar of 2 ook een keer gebeurd, dus tja... Maar leuk is anders:rolleyes:
    Is het nog een beetje gelukt met je drukke dag?

11. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

Apr 25, 2022
    2,562
    2,662
    113
    Female
    @cherrytomaatjes wat doe je voor werk?
    Heftig als er zoveel ineens weg gaan.

Fijn dat je wel een fijne vakantie hebt gehad!
    En welkom terug!

12. DR87

DR87 Fanatiek lid

May 2, 2016
    1,134
    434
    83
    Even een paar pagina’s bij gelezen :)
    Spannend de 20 weken echo’s die eraan komen. Wij hebben ‘m woensdag in het ziekenhuis, omdat mijn zoontje na de geboorte een gaatje in zijn hart bleek te hebben. Daar checken ze nu extra op, omdat het erfelijk is. Dus wel een beetje spannend… dochter had het gelukkig niet.

13. cherrytomaatjes

Mar 30, 2018
    1,807
    1,786
    113
    Female
    Dankjewel! Ik werk in de gehandicaptenzorg.

@DR87 kan me voorstellen dat het voor jullie extra spannend is! Hopelijk is alles goed met de kleine.

Morgen hebben wij trouwens ook de 20 weken echo

DR87 likes this.
  14. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

Mar 23, 2022
    745
    717
    93
    Female
    Spannend! Veel succes (maar ook plezier, heerlijk om zo 30-45 min naar je kindje te kijken)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Welkom terug tomaatje! Poeh extra werken... moet er niet aan denken.

Ik ben deze week kapot van het werken. Deze week een halve dag minder dus hopelijk trek ik het nu wat beter, ook met de betere temperatuur.
    Want vandaag was echt een hormonale dag. Moe, boos, huilerig. Klaar met alles ( nu weer gehoorgangontsteking, oogontsteking). Heb flink van me af geklaagd op Facebook en hopelijk gaat het morgen weer wat beter.
    In oktober komen er 2 collega's terug van zwverlof en een nieuwe erbij. Dan kan ik nog een stapje terug doen want het valt zwaar allemaal.

Elraange and miloena like this.
  16. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Moor1986 oh wat irritant, vooral van de drank. Indd lekker naar de bank bonsjouren!

@Elraange wat vreselijk respectloos van je werk, wie denkt ze dat ze is om zich daar überhaupt over uit te laten ? Walgelijk! Ik zou het niet pikken van je planner en baas en minstens een gesprek aan gaan dat ze je baas en planner zijn maar los van je privé staan, koekoek! ( lieflijk uitgedrukt )

@DR87 Wat spannend zeg, goed dat ze daar goed op checken! Hoe gaat het nu met je zoontje?

@cherrytomaatjes jeetje nee dat snap ik, extra werken valt hier ook momenteel niet goed, zou goed voor jezelf kiezen al hoe moeilijk soms ook!
    En succes met de echo vandaag, spannend !

@Ingeltje knuffel !! Is ook anders met 3 nu thuis he, dat gaat ook gewoon door!

17. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

Apr 25, 2022
    2,562
    2,662
    113
    Female
    @Ingeltje en wat niet gaat, dat gaat niet he!
    Ook met oor en oogontsteking is ziek gewoon ziek!

Voor degene met een echo vandaag, veel plezier. Hopelijk alleen maar een gezond kindje te zien :)

Hier nog steeds iedere dag misselijk.
    Overdag wel prima te doen, blijven eten.
    Maar 's avonds is het echt prut. Eigenlijk is dan even douchen al teveel.
    Ook als ik wat slechter slaap meteen weer veel misselijker.
    Mag toch echt hopen dat dit nog weg gaat!
    Naar mijn omgeving laat ik het allemaal niet zo merken, maar vind het gewoon pittig dit keer.
    Ook mega veel hoofdpijn. Iedere zandkorrel is een reden voor hoofdpijn :rolleyes:
    Van mij mag het wel februari zijn.

18. Moor1986

Moor1986 Actief lid

Jun 20, 2022
    182
    161
    43
    Female
    Ohhhh pff nou verschrikkelijk he. Ik ben niet echt een drinker dus zal bij mij niet snel voorkomen. En hij was snachts steeds aan het zeggen; sorry, sorry hoor (ik heb echt erge angst voor overgeven dus hij voelde zich schuldig -terecht- maar als het niet besmettelijk is kan ik het nog wel handelen, dus ik zei alleen maar, ja, eigen schuld :roflmao:)

De dag erna was pittig maar gezellig met al die meiden. Omdat peuter dus nog een nachtje is blijven logeren hebben we nog een goede nacht erna kunnen pakken:)

@cherrytomaatjes ohhh bah, extra werken... zit je eigenlijk niet op te wachten.. ik werk voor een vriendin die nu met zw verlof gaat dus ik ga ook meer werken maar dat is vooral vanuit huis en tussendoor her en der een uurtje dus ik denk dat dat wel te doen is..

@Basisuil oh bah.. nog steeds zo misselijk, wat rot.. hopelijk zakt het snel af! Moet wel zeggen dat deze zwangerschap heel anders is dan bij mn zoontje. Ook nog steeds wel eens misselijk (vooral als ik moe ben) terwijl met zoontje ben ik in totaal 1 week misselijk geweest en verder vol met energie hahaha valt toch beetje tegen deze keer..

19. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

Apr 25, 2022
    2,562
    2,662
    113
    Female
    @Moor1986 gelukkig ook nog een goeie nacht gehad!

Ging gisteren even een rondje lopen, dat doen er dus ook niet meer :rolleyes:o_O
    Kan amper staan of lopen van de pijn :confused:
    Manman, wat een gedoe dit keer.
    Ben dit zo niet gewend. Wel bekkenpijn bij beide gehad, maar niet dit.
    Oke, klaagmodus uit en door!

20. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

Mar 23, 2022
    745
    717
    93
    Female
    Auch, wat vervelend dat je ook zo last heb van je rug!

Ik kan juist niet meer stilzitten, krijg ik pijn van. Heb vrijdagavond om half 12 nog 2 km gelopen omdat ik het niet trok :roflmao:

Basisuil likes this.

Share This Page