@Basisuil wat heftig zeg, die misselijkheid.. ik heb het zelf tot 16 weken gehad, maar vond dat al afzien. Zo pittig als je dat (waarschijnlijk) de hele zwangerschap hebt @LMSB ik vind dat echt niet kunnen… als ik jou was zou ik bij de volgende afspraak al om iemand anders vragen. Dit is echt niet normaal… @miloena nu is alles gelukkig ok bij mijn zoontje. Hij is geopereerd toen hij 1,5 jaar was, het gaatje is toen dichtgemaakt. Anders had hij geen lang leven gehad, dus heel fijn dat dit allemaal mogelijk is. Hij is nu net zo gezond als ieder ander kind.
Wat is dit nu weer voor een idioot? Dit soort dingen kan je toch gewoon niet maken? Ik zou meteen die volgende afspraak om laten zetten naar een andere gynaecoloog en ook duidelijk zeggen waarom. Mafkees!
Jeetje @LMSB , wat een hork! Ik sta echt versteld wat sommigen van jullie over je heen krijgen qua werkgever, verloskundige, gynaecoloog, etc. Bizar!
Weten jullie nog iets tegen vermoeidheid? Ik ben zo extreem moe, ik slaap eigenlijk iedere middag en word dan eigenlijk nog verlepter wakker. Even naar de supermarkt, en ik ben helemaal gesloopt
Mn leidinggevende kwam er vandaag mee dat er na onze verhuizing geen plek is op de locatie bij ons nieuwe huis... Ik heb eind mei aangegeven dat we gaan verhuizen en welke locatie daar in de buurt is. En nu pas is het uitgezocht, en blijkt er dus geen plek. Mijngod zeg we verhuizen over 1,5 maand! Er zou plek zijn op een locatie 30 min met de auto verderop, leuke is dat ik geen auto heb op werkdagen (en al jaren geen auto gereden heb). Ook zit ik nog vol op in mn re-integratie dus solliciteren bij een andere organisatie is ook niet zo voor de hand liggend (en zwanger nog een extra uitdaging pfff). Ik vind dit echt niet grappig.
Dat meen je niet! Dat is toch geen meedenken.. zij willen toch ook dat je kunt re-integreren lijkt me. Pff snap dat je daar weer ff stress van hebt. Hopelijk komt er een oplossing..
Zijn je vitamines onlangs gecheckt? Misschien tekort aan ijzer of vitamine d? Anders zou ik het niet weten, lastig zeg!
Oh vitamine d is ook wel n goede. Ik neem ook eigenlijk geen zwangerschapsvitamine meer, zal ik ook weer eens mee beginnen. Niet zo slim van me
Oei dat is zeker niet grappig.. wat stom dat ze daar zo lang mee wachten en dan ook nog eens dit nieuws. Is er nog een mogelijkheid dat er op termijn wel plek komt? Met al die personeelstekorten zou je dit niet snel verwachten..
K ga het voor nu maar beetje los proberen te laten, verander nu toch niets aan de situatie. Maar baal er wel van, alsof de verhuizing nog niet genoeg aan mn hoofd geeft Maar goed, onze kleine man drukte net de ipad in mn buik om de baby een muziekje laten horen. En dat maakt al zoveel goed ❤ Misschien is het op termijn wel mogelijk, maar t is een kleine locatie met niet veel medewerkers dus durf het niet te voorspellen
@MamaAlice030 Wat achterlijk dat ze daar nu mee aan komen! Hoop dat ze toch enigzins nog met je mee gaan denken want dit levert nu teveel stress op en dat is ook niet goed.
Ik weet trouwens nog niet of ik nu al ga aangeven dat ik een andere gyn wil, ik vind dat namelijk heel erg lastig. En durf de confrontatie niet zo goed aan te gaan Ik denk er nog even over na...
@MamaAlice030 neejoh! Lekker geregeld... Hopelijk komt er toch nog een goeie oplossing! @Sles Ik zou even je vitamines, ijzer en ferritine laten checken. Tekort aan D of B12, ijzer en ferritine kunnen ook vermoeidheidsklachten geven. En is op te lossen Zou het wel laten checken, zodat je gericht kunt aanvullen. @LMSB lastig he... Ik zou dat ook lastig vinden hoor. Heeft je vriend daar minder moeite mee?
Desnoods bel ik wel voor je hoor, doe ik gewoon alsof ik je assistente ben en je afspraak wil verzetten Zo'n vervelende man zou niemand mee hoeven dealen! Gun je gezelligere afspraken ❤
@Basisuil Mijn man stond eigenlijk ook een beetje met z'n bek vol tanden maar we gaven elkaar 1 blik en wisten allebei genoeg Hij gaat de volgende keer ook gewoon mee. @MamaAlice030 Hahaha mijn assistente ja volgens hem hadden we toch geld zat dus dat kan makkelijk
Want zo iemand kan even beoordelen wat er op jouw bankrekening staat Scheelt dat je nu weet wat je kan verwachten en dan ben je misschien wat minder van je apropo
Hè bah.. wat naar dat het zo blijft door sudderen bij jou. Al wel ook met vk besproken jouw hoofdpijn?