Zijn er meerdere hier die al veel activiteit hebben gevoeld en daarna ineens dagen niet? Soms wel een plopje dat ik voel maar daar bij twijfel ik weer of het m’n darmen zijn dan. Terwijl ze vorige week zo actief was.. ik wil niet te snel bellen dus vandaar even de vraag hier. Lees overal dat het normaal is om dan 1 of 2 dagen niks te voelen maar het is nu al 4 dagen.
Bij twijfel gewoon echt hartje gaan luisteren hoor! Het is vast wel normaal, maar aan dat getwijfel heb je niks. Ik heb simpelweg de luxe dat ik zelf even kan kijken, maar anders zou ik denk ook tussendoor een keer naar het hartje zijn gaan luisteren.
Ja kan ze sowieso bellen vanaf kwart over 1 voor ‘ normale vragen ‘ dus denk dat ik dan misschien toch even bel.. ze weten ondertussen dat ik mezelf snel zorgen maak
Toen ik hem nét voelde voelde ik m ook wel eens 1 of 2 dagen niet, maar ik zou inderdaad gewoon even de vk bellen. Dan ben je weer gerustgesteld
@cherrytomaatjes wat een prachtige echo foto zeg, zo duidelijk te zien en lekker aan het duimen! Vervelend van de placenta, maar hopen dat deze nog goed opschuift dat je in ieder geval de mogelijkheid hebt (op dat gebied) om vaginaal te bevallen
Nou ik ben even op hartjes controle geweest en de kleine meid zit gewoon nog lekker in m’n buik te chillen. Dus ik maak mezelf meteen niet meer zorgen dat ik haar nu even niet voel.
Ja hier ook, veel activiteit is overdreven maar wel duidelijk schopjes en dan daarna best lang niets. Daarom van de week ook extra zelf hartje geluisterd en morgen extra echo tijdens de controle. Gewoon om mezelf beetje gerust te stellen.
Wat fijn @DR87! @Pattyx Hier ook hoor, zelfs een hele week rustiger geweest. Ik pak dan de angelsound erbij. Ik lees ondertussen dat je al gerustgesteld bent! @cherrytomaatjes Mooie echo foto! Het zijn al echt mini baby's he Zo lief! Balen van je placenta, hopelijk schuift ie toch nog wat op. Denk dat de kans vrij groot is hoor, als je bekijkt hoe ver je baarmoeder nog omhoog moet
Wat fijn! Ik ga morgen naar de kapper. Deze dame zorgt er blijkbaar ook voor dat mn haren klitten als een malle. Sta iedere ochtend en avond mn haren uit de knoop te halen. En zo lang is mn haar niet. Hopelijk is het na morgen over
En wij hebben een paar dagen weg geboekt. Lekker samen, zonder de jongens. 3 dagen en 2 nachten zonder de jongens vind ik wel veel, maar kijk wel enorm uit naar de rust en lekker samen zijn. Hoop enorm hard dat ik dan niet meer misselijk ben Gaan dag 1 naar het sanadome, slapen daar, volgende dag nog even bubbelen en dan naar zooparc overloon. Overnachten daar ergens met een hotelbon en de volgende dag nog naar Duitsland. Gewoon lekker op ons gemakje, geen haast, niks moet.
@Pattyx goed dat je langs het hartjesspreekuur bent gegaan en fijn dat je gerustgesteld bent! Ik denk dat het heel erg verschilt per baby. Ik voel de baby inmiddels wel regelmatig, maar dat is pas sinds een paar dagen. Mijn moeder vertelde dat toen ze zwanger was van mij, ze me iedere avond even 'wakker moest maken', omdat ze me anders dagenlang niet voelde. En er is toch maar mooi een gezonde baby uitgekomen @DR87 en @cherrytomaatjes heerlijk, die mooie 20-wekenecho's! @Basisuil wat een topplan, klinkt als een heerlijk vooruitzicht!
Hier ook een goede 20 weken echo! Heb tijdens deze zwangerschap ook last van hoofdpijn. Lijkt dan altijd wat migraine achtig op te komen. Eerst wazig zien, tinteling in de vingers en dan komt de hoofdpijn. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit 1x. Afgelopen week op nieuw en was eigenlijk benieuwd naar mijn bloeddruk dus gemeten op het werk. Wat blijkt was deze laag. Ook vandaag weer bij de verloskundige. Dus klachten zijn wel te verklaren. Maargoed beter te laag dan te hoog. Het heeft in elk geval geen consequenties voor de baby. Alleen voor moeders vervelend
Fijn! Lage bloeddruk is ook echt wel vervelend hoor! Heb altijd een lage bloeddruk, maar tijdens de zwangerschappen zakt deze nog lager. Incl klachten, maar met name duizeligheid, dus dat is wel te overzien. Beetje rustiger overeind komen. Wat jij hebt is wel een stuk vervelender!!
Hier 4 weken geleden ook al dat m'n baarmoeder bij de check 2 vingers onder navel zat. Ik voel mini ook al heel goed, zo fijn, altijd savonds als ik in bed ga liggen word het druk, en tussendoor af en toe , zo bijzonder <3 Hier mogen de kleintjes ook niet mee met de medische echo's @Pattyx fijn dat je weer bent gerustgesteld, en dat het zo kan! Stressen is ook niks aan! @DR87 Wat fijn de goede 20 weken echo! @Basisuil oeh wat heerlijk saampjes even weg ! Geniet er van, even samen opladen ! @MKR fijn dat je 20 weken echo ook helemaal goed was! En zo naar die lage bloeddruk. Echt rustig aan doen met opstaan, en zorgen dat je altijd wat zouts bij je hebt! Hier ook een hele lage bloeddruk en zwanger altijd nog erger met gevolg dat ik soms bijna flauw val. Af en toe een zout dropje / crackertje .