♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 27 januari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 31 januari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 1 februari Pattyx - 27 jaar - 1e kindje 5 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari DR87 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) 10 februari MKR - 30 jaar - 2e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 12 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 14 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje 16 februari Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 20 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje - (hiervoor 1 vmk 5.5 weken en 1 ma 9 weken) panda33- 33 jaar - 2e kindje 21 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 26 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje Totaal aantal zwangeren (23) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (11) Jongen (6) Meisje (9) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: 16 september - Ingeltje - 20w echo 23 september - Miloena - 20 weken echo - Siamara - 20 weken echo 28 september - MamaAlice - 20 weken echo (guo zkh) - Panda33 - 20 weken echo 29 september - Elraange - 20 wkn echo - Basisuil - 20 weken echo 4 oktober - MM34 20w-echo 5 oktober - LMSB - 20 weken echo 7 oktober - Masa0903 - 20 weken echo 25 oktober - Intake nieuwe verloskundige 31 oktober - LMSB - Controle vk Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86 ☆ van Heidezicht
@Elraange heerlijk, zon mooi koppie! @Imyselfandi veel plezier op vakantie!! Ik vind deze zwangerschap trouwens zo snel gaan! Logisch misschien want bij de eerste is alles nieuw natuurlijk en nu heb ik er al eentje rondlopen maar toch. Gisteren voelde mijn man ook de baby trappen, dat was wel een heel bijzonder momentje
@Imyselfandi heerlijk, geniet ervan! @Elraange ach wat een moppie! Hopelijk blijft de baby het gewoon goed doen! @cherrytomaatjes fijn dat je man hem ook heeft kunnen voelen
Niet zo lekker. Het overgeven is weer helemaal terug en ik slaap nog altijd niet. Continu hoofdpijn en duizeling. Dinsdag eindelijk afspraak bij de pop poli.
@Ingeltje oh wat schrikken dat je zo niet lekker werd! Misschien komt het door je oor, een oorontsteking kan ook wel duizelingen veroorzaken. Hoop igg dat het snel over is. Slim dat je naar je lijf gaat luisteren! Hoe was de echo? @LMSB ja super eigenwijs figuur haha, rug naar ons toe en benen stijf gekruist dus geen piemelbevestiging gehad haha. @Basisuil goed dat je hulp gevraagd hebt! @Heidezicht wat een lastig maar dapper besluit @Elraange wat heftig joh niet wat je wil horen, en wat een klote pech zo weinig kans op herhaling en dan toch.. dikke dikke knuffel!! @Imyselfandi fijne vakantie! Lekker bijtanken @cherrytomaatjes wat bijzonder!! @xDanielle gadver wat kut Had zo gehoopt dat het beter zou gaan Ik merk echt dat mn buik aan het groeien is en dan al mn energie daar heen gaat. Ben weer verkouden en net snel even boodschapje gedaan maar halverwege begon mn buik toch onwijs te trekken en beetje pijn te doen. Mn bloeddruk was gister 101 over 50 dus aan de lage kant, en dat merk ik wel haha. Moet echt even letten op rustig op staan, maar verder weinig last gelukkig Gister ook een dagje in de dierentuin geslenterd en moet zeggen dat mn bekken en rugpijn nog meevielen achteraf dus dat is fijn! Helaas nog geen update over mn werk, zal hopelijk volgende week gaan worden. Balen, hou niet van onzekerheid
@Elraange, wat naar dat er toch weer zorgen komen. En die kleine kansen zeggen mij helaas ook niks meer. De kans van Mason was 0,04%, de kans dat de balletjes bij 6 maanden nog niet ingedaald zijn bij een jongetje is <1%, Timothy hoort bij die groep. Ik zeg altijd, de kans is misschien <1%, maar het is 100% bij mijn kind. Ik hoop voor jullie dat er geen negatieve effecten zijn. @Ingeltje, sorry verkeerd begrepen dan, ik dacht voor de kleine.
Gender reveal https://youtube.com/shorts/JxQc6BNLJ_8?feature=share&utm_source=EKLEiJECCKjOmKnC5IiRIQ Ik weet niet of ie het doet? Hopelijk met muziekje haha
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 27 januari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 31 januari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 1 februari Pattyx - 27 jaar - 1e kindje 5 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari DR87 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) 10 februari MKR - 30 jaar - 2e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 12 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 14 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje 16 februari Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 20 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje - (hiervoor 1 vmk 5.5 weken en 1 ma 9 weken) panda33- 33 jaar - 2e kindje 21 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 26 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje Totaal aantal zwangeren (23) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Nog onbekend /te vroeg (11) Jongen (7) Meisje (9) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: 16 september - Ingeltje - 20w echo 23 september - Miloena - 20 weken echo - Siamara - 20 weken echo 28 september - MamaAlice - 20 weken echo (guo zkh) - Panda33 - 20 weken echo 29 september - Elraange - 20 wkn echo - Basisuil - 20 weken echo 4 oktober - MM34 20w-echo 5 oktober - LMSB - 20 weken echo 7 oktober - Masa0903 - 20 weken echo 25 oktober - Intake nieuwe verloskundige 31 oktober - LMSB - Controle vk Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86 ☆ van Heidezicht
Hier goeie dag nr 2 op rij. Hopelijk de start van weer een stapje minder misselijk! Ook zo fijn om weer een paar dagen vooruit te kunnen denken over eten. Jongste heeft vandaag getrakteerd op school. Vegan pannenkoeken, oudste wilde ook perse een pannenkoek. Dus vooruit maar. Iedereen heeft gesmuld! Snap het wel, want ze zijn lekker zoet door de bananen Net thuis beide nog eentje gegeten en die zat er ook zo in als het maar lekker is eten ze wel snel
Het gaat wel. Ik baal wel van dat de situatie zo ingewikkeld is. De kinderen en ik zijn nu gewoon bij mij echtgenoot, ik heb geen eigen woonruimte. En met de vader van de baby ben ik in gesprek hoe verder. Ik kan je vertellen dat het emotioneel heel veel van mij vraagt. Dank je wel voor lieve reactie!
@dames thnx voor jullie lieve woorden. Ik bekijk t indd maar per echo. @Ingeltje jij geweldig, you make my day hilarisch gedaan. @xDanielle kut zeg.. ik had je ook meer beterschap toegewenst. Knuff @Amarens oh lieverd ook heftig hoor. Geb je wel steun van je omgeving hierin? @Heidezicht ja die cijfertjes zeggen me nu ook niets meer... @MamaAlice030 gatsie nog steeds onzekerheid dus wat werk betreft. Hier ook altijd lage tensie mijne was nu ook 99/50. Oh en mijn suiker was nu goed Nuchter 6.4 en niet nuchter 7.2 Dus met 24wkn opnieuw
Oooohh jongens ik heb zo'n grafhumeur... manlief en ik net kleine discussie gehad rondom de verhuizing. Ik ben thuis altijd de ''manager'' die alles bedenkt en dan delegeert. En dat is aan de ene kant best prima, maar soms gewoon wat vermoeiend. In dit geval ben ik afhankelijk van hem omdat ik lastig alle knopen in mn eentje kan door hakken (vloeren, muurkleuren, nieuwe meubels enzo). Maar meneer heeft of geen mening, of zn mening veranderd om de week of ''hij kijkt er later nog wel even naar''. Dus niets schiet op zo. En dan toont ie net 5 minuten interesse en dan durft ie te zeggen ''nu leg ik het bij jou neer'' Alsof dat niet al de hele tijd zo was, ik had al mn wilskracht nodig om deze man niet 10 hoog van het balkon te gooien hoor