@Elraange Wat raar dat jouw nuchtere waarde goed is? Nuchter moet hier onder 5.3 zijn Ik had 6.8 en dus zwangerschapsdiabetes. Ik hoefde dat drankje niet eens meer in te nemen, kon zo doorschuiven. Ach @xDanielle het zit jou ook echt niet mee... veel beterschap en sterkte! Hoop zo dat je je snel wat beter voelt. Whaha @MamaAlice030 Dát zou ik in ieder geval niet doen maar wel super frustrerend zeg! Don't mess with a pregnant lady
@MamaAlice030 ik zou hem wel even heel laten Maar snap je frustratie! Dat soort dingen wil je gewoon samen beslissen. Pfff, hier net 1e zwemles van de oudste, die deed het prima. Maar die jongste Ik heb honger, ik wil eten, ik wil drinken, ik wil zwemmen. Ik ga dan in de negeermodus, sowieso ik wil negeer ik. Maar ook gewoon door blijven gaan. 3 kwartier duren dan echt mega lang En dit is pas les 1 Zo eens met man bespreken of we geen oplossing kunnen bedenken hiervoor. (Hij is altijd rond 6 uur klaar en oudste is 6 uur klaar met zwemmen, misschien kan hij hem weer ophalen ofzo?)
Denk dat ik pas na 3 dagen verschil zou merken Nee grapje, verder is het een schat hoor. Alleen met dit soort dingen wil ik hem af en toe zn nek om draaien, hormonen helpen niet vrees ik Hij staat nu ook braaf een meubel te schuren zodat ik dat vd week kan schilderen (eindelijk, hij begon half aug met het eerste stukje schuren en was daarna steeds te ''druk'')
Oke, dat maakt echt heel veel goed!! Ik kwam thuis en man was thuis, de mededeling was, ze zijn nu voor jou. Einde En zo flauw, man ging de jongens naar bed brengen, madam vet druk, was echt goed te voelen aan de buitenkant ook. Man komt weer beneden, madam stil
Aaah tóch echt weer een jochie dusJij maakt alleen piemels Super leuk filmpje!! leuke reacties gekregen?
Oh shit, dat is wel onwijs pech zeg Ik moest even googlen wat het is. Hoe is je zwangerschap verlopen waarbij je dit ook had?
Ja iedereen vindt het erg leuk natuurlijk Ik ben ook heel blij het nu echt te weten. Ik verheug me echt op weer een klein mannetje.
Zeker! Hij is het inmiddels gewend Meestal is mn energie redelijk op rond een uur of 6 a half 7. Jongetjes zijn ook gewoon echt leuk! En wat ik zelf grappig vind, is dat ik bij de jongens mega veel leuke meisjeskleding zag. En nu juist enorm veel leuke jongenskleding Vooral die boxpakjes, die zijn voor jongens zoveel leuker dan voor meiden
Iemand bekend met zwangerschapsjeuk en wat hier het beste tegen helpt? Ik heb het bij de vorige zwangerschappen ook met deze termijn gekregen en nu begint het dus weer. Ik word gek van de jeuk, vooral ‘s nachts. Ik heb wel wat verkoelende zalfjes, wat enigszins helpt, maar niet goed genoeg om te blijven slapen…
Allebei eigenlijk niet. Ik heb gewoon overal jeuk. Armen, benen, buik, rug, gezicht, op mn hoofd. Eigenlijk alles haha. Zie niets vreemds aan mn huid. En altijd rond de 20 weken..
Ken het gelukkig niet, maar lijkt me zwaar vervelend! Heeft de vk of huisarts niet een oplossing? Vandaag alweer 8 jaar getrouwd en gaan vanavond voor het eerst sinds lange tijd samen uit eten