Zou het ff melden bij de vk, vriendinnetje had het ook en dat had te maken met gal en dr lever, had ook een bepaalde naam die ik even kwijt ben. Ze werd ook helemaal gek toen, ze heeft pilletjes gehad en dat hielp al een stuk.
@Elraange ach jeetje, dat is niet wat je wil horen! maar fijn dat de controles tot zover goed zijn en je elke 2 weken word gecheckt, hopelijk geen vroeg geboorte of andere complicaties! @Imyselfandi wat heerlijk even op vakantie! Geniet er van ! @Heidezicht wat goed van je, lastig besluit zo, hopelijk krijgt zo je lichaam even rust en kan je een goede keuze maken! @Basisuil gefeliciteerd met je trouwdag !
@LMSB ja hier hanteren ze andere waarden voor zwangeren. Normaal is t onder de 6.4. Ik zei al klopt dit wel. @cherrytomaatjes ik heb haar helaas verloren in januari met 21wkn. @Basisuil gefeliciteerd, veel plezier @DR87 oeh das een lastige even met de vk bespreken, ik weet zo ff geen oplossing
Jeetje wat heftig zeg, en lijkt het nu minder ernstig als toen? Of niks geen verschil met je vorige zws ? Wat onzeker en heftig om dat nog een keer te horen en alle onzekerheid die erbij hoort!
Oh wat verdrietig zeg... Dat je dan nu weer die diagnose hebt, wat zo onwijs rot en oneerlijk! Net wat basisuil vraagt, is het dit keer heftig of lijkt het mee te vallen, kunnen daar al wat over zeggen?
@Elraange oh jeetje wat heftig! Snap nu helemaal goed waarom het zo spannend is! Ik hoop heel erg dat het dit geen complicaties geeft!!
Ja ik weet het, daar hebben ze mij bij beide zwangerschappen op gecheckt, omdat dat gevaarlijk kan zijn, en dat was het gelukkig niet. Ik denk niet dat ik het nu weer ga laten checken, omdat het weer hetzelfde verschijnsel is rond dezelfde termijn. Hoort er dus blijkbaar bij.
@Elraange wat begrijpelijk de spanning gezien het verleden. Heel heftig en verdrietig zeg dat je de diagnose opnieuw hebt gekregen. Ik hoop met je mee op geen complicaties!
Het toiletpapier in Frankrijk is dus roze, ik dacht heel ff gisteravond toen we laat aankwamen dat ik bloedde ofzo gelukkig kwam het realisatiemoment snel
Oh oeps, even schakelen. Oeh, deze meid.... Jaloers monster, nu al Had vorige week mn neefje slapend op me liggen, was madam het dus mooi niet mee eens. Hoop protest. Vanmorgen de oudste een poos op schoot, zelfde verhaal, een geschop en gedraai Dit wordt nog wat
Oh wat schrikken @Imyselfandi! Gelukkig viel het kwartje snel genoeg @Elraange Oh bah wat heftig.. goed dat ze je nu goed in de gaten houden. Ik hoop dat er verder geen complicaties komen deze zwangerschap.
Onze verloskundige belde vandaag, ze had onze casus nog even overlegd met het zkh (jongste zoontje stil geboren met 24 weken, lang verhaal maar heeft te maken met een virus. Dat virus blijft altijd in je systeem en kan opnieuw activeren). Mijn bloedwaardes zijn goed maar aan de hoge kant, dus zou een re-activatie kunnen zijn of gewoon een wat langere hoge waarde, maar kunnen ze niet zeker zeggen. Dus we hebben de optie om evt extra gesprek aan te gaan met een gynaecoloog. Om te kijken óf we verder willen onderzoeken en hoe dat pad er dan uit zou zien. Wat een beslissing ook weer zeg, omdat de waardes te verklaren vallen wil ik me niet gek laten maken. Maar wil wel weten of er evt iets speelt. Maar ja, wat een hoofdbreker zo zeg. We hebben nu besloten dat we igg het gesprek aan gaan en dan verder kijken. We willen geen invasieve onderzoeken als de waardes niet alarmerend zijn, maar ja je wil ook niet later zeggen ''hadden we maar''. K had dr telefoontje niet verwacht vandaag dus het hele gebeuren overviel me nog al ook. Nou ja, eerst het gesprek maar eens afwachten, tot dan even parkeren.
@Elraange wat een verdrietig nieuws. Ik hoop dat deze keer alles goed mag gaan. Mijn gedachten zijn bij je! @MamaAlice030 ik kan me heel goed voorstellen dat dat telefoontje je overviel. Uit je bericht lijk ik op te maken dat je partner en jij op één lijn zitten wat betreft eventuele vervolgstappen, fijn. Kan zo'n gesprek op korte termijn plaatsvinden? @Pattyx nou, loop ik jou te vertellen dat ik de baby inmiddels regelmatig voel... verdwijnt die van mij ook even twee dagen van de radar! Denk dat ik zelf een beetje druk was en dat ze misschien lekker in mijn placenta lag te trappen. Heb jij je baby alweer gevoeld?
Ja irritant is dat he! Ik had haar echt 5/6 dagen niet gevoeld. En nu weer dagelijks gelukkig op en af.
Ja manlief en ik zitten gelukkig op 1 lijn idd. Ik ga morgen het zkh bellen om te kijken wanneer we terecht kunnen. Over 1.5 week moeten we daar toch ook zijn voor de 20 weken echo dus geen idee of het daarvoor nog kan of dat we het gaan combineren ofzo.