Wat super fijn dat jullie al thuis zijn! Pff ja pittig is dat he, dat moment dat ze dan onder zeil gaan en je ze dan moet achter laten, jakkes. Lekker vertroetelen vandaag! (en jezelf ook want het blijft een zenwuslopend iets zo'n operatie ❤)
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 27 januari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 31 januari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 1 februari Pattyx - 27 jaar - 1e kindje 5 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari DR87 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) 10 februari MKR - 30 jaar - 2e kindje 11 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 12 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 14 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje 16 februari Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 20 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje - (hiervoor 1 vmk 5.5 weken en 1 ma 9 weken) panda33- 33 jaar - 2e kindje 21 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 26 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje Totaal aantal zwangeren (23) Verrassingsbaby tot de bevalling (3) Nog onbekend /te vroeg (10) Jongen (7) Meisje (10) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: 28 september - MamaAlice - 20 weken echo (guo zkh) - Panda33 - 20 weken echo 29 september - Elraange - 20 wkn echo - Basisuil - 20 weken echo 4 oktober - MM34 20w-echo 5 oktober - LMSB - 20 weken echo 7 oktober - Masa0903 - 20 weken echo 25 oktober - Intake nieuwe verloskundige 31 oktober - LMSB - Controle vk Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86 ☆ van Heidezicht
Ff lijst naar voren gehaald 4 20wkn echo's vandaag. Spannend @Amarens ja nu zie ik t stomm Ik bedoelde @Masa0903 hihi Maar ik wil denk k 3 pakjes 1 neutraal, 1 voor meisje( wordt zeker roze, prinsesserigs ) en iets voor een jongen. Blauw, groen iig iets stoers. Hebben jullie dan een truitje met lange mouw romper, of doen jullie korte mouw romper met een truitje.
Mijn plan was lange mouw romper en dan ook lange mouw truitje. Onze oudste is geboren in een hittegolf en kon zichzelf de eerste paar dagen niet goed warmhouden. Die heeft midden in de zomer de eerste dagen met lange mouwen rompers onder een dekentje en een warmte zeiltje gelegen. Nu komt deze gup in de winter dus bereid ik me voor op veel warme pakjes maar zeker de eerste dagen, maar geen idee of dat ook echt nodig is haha (Alhoewel ik veel korte mouw rompers in kleine maatjes heb dus misschien gaan we toch voor kort met lang.. lekker duidelijk antwoord zo haha)
@LMSB fijn dat alles goed is gegaan! Hier romper met korte mouwen. Vond lange mouwen rompers echt ondingen. Stropen op als je er wat overaan doet, grrr! Heb er denk 2 of 3 met lange mouwen, de rest kort. Trek wel een vestje aan
Ik heb in maat 50/56 eigenlijk alleen maar lange mouw rompers. Inderdaad met idee dat het winter is en dat dat dan moet haha. Nja goed mochten we het onhandig vinden kan ik altijd m’n zus even bellen, die heeft nog een voorraad witte rompers met korte mouwen
Fijn dat alles goed gegaan is @LMSB ! Hier geen lange mouw rompers meer, werd er gek van met een truitje eroverheen. Wat een gedoe.
@LMSB, wat fijn dat ze weer thuis is! Qua kleding... Afgelopen jaar jan/feb was t best fris. Timothy droeg alleen lange mouwen rompers en truitjes met lange mouwen. Verder ook lange broekjes en soms 2 paar sokjes. Heeft de eerste weken (ik geloof 3 of 4 weken) een mutsje op gehad 24/7, de eerste 2 weken zelfs 2 mutsjes over elkaar. Nu is hij met 37+0 geboren en had ie het wel wat lastig om zichzelf warm te houden. Ook lang met kruiken moeten slapen. Tegenwoordig is t een kind wat t nooit koud heeft, dus het zegt verder niks..
@LMSB top dat alles goed is gegaan! Nu thuis rustig aan. Kleding ik vind lange mauw rompers juist heel erg fijn dus ja zeker gaan wij ze gebruiken. Ik heb nog genoeg kleding van mijn kinderen liggen dus ga ik nog uitzoeken wat bruikbaar is en een beetje bijkopen.
Haha dat thuis rustig aan is een beetje moeilijk voor haar. Het is net alsof er vanochtend niets gebeurd is maar ik hou haar wel thuis de rest van de week. Ik ga ook voor rompers korte mouw onder shirtjes met lange mouwen. Ik vind die rompers lange mouw echt een verschrikking! Bovendien zal deze mini ook wel (veilig) bij ons in bed vertoeven het eerste ehhhhh half jaar net als R. toen. Maar heb nu wel een co-sleeper dus dat is altijd fijner. Bedankt dames voor de lieve berichtjes!
Ja ik vind dubbele lange mouwen dus niets.. Dus of lange mouw romper en trui korte mouw zn vestje Of korte mouw romper en trui. Lastigggggg hihi Oh en sinds gister voel k de beeb eindelijk iedere dag, nu ook... Nog steeds erg onderin maar duidelijke plopjes. Hij/zij danst er lkkr op los. Wat een geruststelling zo.
grappig hoe snel die kinderen weer up en running zijn na zo'n narcose he! Kleine vent hier was ook na zn operatie na het autoritje naar huis weer zo fit als een hoentje, terwijl ik zelf toch echt een hele dag nodig heb voor ik weer beetje aanspreekbaar ben
Deze baby heeft de placenta gevonden als doel volgens mij om in te trappen en probeert alle hoeken uit
Ik doe romper korte mouw en een trui. Bij de eerste hadden we rompers met lange mouw en truitjes (want dat had ik ergens gelezen) maar dat doe ik dus niet meer! Wat een gedoe, en als ie t koud heeft komt ie bij mij liggen of rol ik m in wen dekentje Ik heb trouwens een electrische kruik gekocht! Zijn er meer die dat hebben? Ik ben benieuwd of de kraamverzorgster er moeilijk over gaat doen of niet. De eerste weken met mini nr 1 deed ik de voedingen en ging mn man eruit om de kruiken warm te maken. Ook omdat ik dacht, samen uit samen thuis. Maar nu denk ik er anders over. Het schiet niet op als we beiden slaaptekort hebben, dus willen ik proberen dat hij sommige nachten op de logeerkamer slaapt. Dan kan hij er overdag of op werkdagen in de avond zijn voor de peuter. Even kleine miniupdate over man trouwens, voor nu gaat het eigenlijk best heel goed gelukkig. Nu gaat hij binnekort een weekje met vrienden op vakantie, dus hij heeft ook wel wat leuks is het vooruitzicht, dat helpt wellicht ook mee
Nou! Je vindt het zelf doodeng en zij doen maar alsof er niets aan de hand is. Vanochtend vroeg ik aan R. of ze ergens pijn had. "Neuhhhhh" was haar antwoord.
haha, niet onder de indruk. Zit je zelf dan met een astronomisch hoge bloeddruk en die kinderen alsof er niets aan de hand is Hier was de kleine man 1 en hij liep net een maand of 2 k was zo bang dat ie zou vallen of zich te druk zou maken en de wond op zn hoofd dan weer open zou gaan ofzo (verband had eigenlijk eerste 24h om moeten blijven maar meneer was daar binnen 2 minuten na wakker worden uit de narcose klaar mee). Kind zelf rende bij thuiskomst alsof ie gewoon een goed dutje had gedaan ipv uit de ok kwam Je krijgt er tig grijze haren bij van dat grut af en toe haha
Morgen de 20 weken echo en ik ben me toch een partij nerveus man pfffffff Gelukkig ben ik vandaag alleen thuis met de kleine man en heb ik op die manier een afleiding, maar zodra mn brein niet bezig is heb k meteen buikpijn vd stress. Dat wordt nog wat vannacht, gelukkig zijn we vroeg aan de beurt en hebben we het dan maar meteen gehad. Zo even naar de action afleidingsshoppen haha