Nee, dat wil ik dan ook weer niet. Wil het eerst de kinderen vertellen en die mogen het weer onze ouders vertellen. 1 collega weet het al wel(was nodig vanwege werk), plus nog een groepje die ik ken van de 1e zwangerschap. Maar ik vind het ook gewoon prima als onze ouders het al weten, weten ze het ook als het mis gaat.
Wij hebben het allebei aan 1 iemand verteld, hij aan zn beste vriend en ik aan mn zus. Vanavond hadden we een etentje omdat zn moeder jarig is, dus hij stelde voor om het haar en fam te vertellen als verjaarsverrassing, maar dat wil ik nog even niet. De rest van de buitenwereld zouden we het dan nog niet vertellen, en als er iemand slecht in geheimen bewaren is, is het wel mn schoonmoeder wel! Het is een fantastisch lieve vrouw, maar echt, een open boek is er niks bij Wij gaan het met 8 weken, na de echo, wel aan de rest van onze familie vertellen denk ik
@Suussiejj ik probeer al vanaf begin af aan de achtergrond van jou banner te krijgen, maar bij mij veranderd hij steeds in een andere achtergrond op lilypie.com, heel raar. En nu zie ik dat t jou wel gelukt is?! Gebruik jij je computer of de telefoon als ik vragen mag? Edit: noujaaaa, nu doet ie t weer!
Ik kan al die doorzichtige banners van jullie niet lezen. Als je hem niet doorzichtig maakt weer wel. Toch ook wazig.
Sommige mannen... Zeg ga je ook douchen en naar bed? Nee, ga nog even wat kijken. Ik zeg, gezellig weer. Heel de tijd loop je te miepen dat er niks gebeurt, vraag ik of je meegaat, wil je niet. Hij zit nu serie te kijken Vind het prima hoor, we liggen gelukkig ontzettend op 1 lijn wat dat betreft. Moet er soms zo om lachen.
Dromen jullie ook zo idioot? Ik heb vannacht mijn auto in die van mn ouders geparkeerd om ruimte te besparen op de parkeerplaats Gek genoeg ging dat niet helemaal goed
Ik kan me eigenijk elke nacht wel herinneren wat ik gedroomd heb, zijn meestal maffe of dingen wel Soms ook niet zo leuk, zoals vanacht. Ik droomde dat ik op de wc zat en ineens allemaal bloed tussen mn benen voelde Ik geloof niet in voorspelde dromen dua dat is geen probleem, maar het was wel rot wakker worden Maarrrr ben ondertussem op het werk, de vogeltjes fluiten de zon gaat schijnen, dus hup, andere mindset Gisteren stond ik op de buurtborrel, iedereen aan de wijn of het bier behalve ik. Wat noggal opvallend is, want ik hou wel van een wijntje. Bulderd een buurman 5 meter verderop:"HEJOH, WAT IS ER MET JOU AAN DE HAND, AAN HET WATER?!" Oke top buurman, bedankt ik heb maar gezegt dat ik bereikbaarheidsdienst heb. Wat gaan jullie vandaag doen?
Nou mijn eerste ochtendmisselijkheid is een feit, eerste keer weer boven de wc gehangen, dat heb ik totaal niet gemist...
Dat is best lang 4 maanden ik voel me niet zo fijn. Vanochtend ook wat licht bloed bij afvegen. Ik vind dit echt een verschrikkelijke tijd om zo in onzekerheid te zitten. Kan wel janken
Lieve dames, ik ben bang dat het voor mij einde avontuur is. Vanmorgen getest om daarna de vk te willen bellen, maar er is weinig van het streepje over... 14dpo was vrijdag. Zo voor de zekerheid nog een testje doen, maar het vertrouwen is wel weg.
hoi michje. misschien is het net een slechte test geweest dat de uitslag nu minder is . Geef de moed niet op .