Ohjee wat een naar dat je zo misselijk bent @Suussiejj, trekt het later op de dag wel weg of...? @Crackertje wat rot dat je weer bloed hebt bij het afvegen... ik duim zo enorm dat het niets te betekenen heeft en alles goed zit! Heb je wel nog zwangerschaps syptomen enzo? En ach @Michje dat ziet er niet zo best uit nee, wat ontzettend naar voor je Je zou inderdaad misschien nog een testje voor de zekerheid kunnen doen, maar deze testen zijn best betrouwbaar lees ik overal toch..? Echt ontzettend shit, dikke knuffel
Dankjewel voor de meelevende berichtjes. ❤️ De verloskundige zegt dat ik me geen zorgen moet maken. Dat het niks zegt en zo lang er geen bloedverlies is of krampen zijn, er niks aan de hand is. Ze raad aan om niet meer te testen. Nu ben ik niet heel naïef en weet ik best dat aflopende testen over het algemeen geen goed teken zijn. Heb nog geen nieuwe test gedaan (urine was net te licht), maar als die straks niet op miraculeuze wijze ineens donkerder is, verwacht ik niet veel goeds. To be continued...
Hier was hij ook mega licht opeens mijn testen… toen ik dag erna testte om te kijken of hij wit was, was hij duidelijker. Gyn/vk beide zeiden ook hetzelfde tegen mij. We zullen vanmiddag zien wat het bij mij zegt
Of een ander merk proberen meis.. Mijn action testen zijn nu nog steeds amper zichtbaar terwijl kruidvat vet positief is en clearblue 3+ aangeeft!
@cherrytomaatjes meestal einde van de ochtend trekt het wel weg gelukkig. @Crackertje nee!! Wat naar voor je, ik hoop echt dat het daarbij blijft. Wat vervelend zeg! Kan de vk niks doen? @Michje ik hoop dat het gewoon een valse test is...maar het kan idd, dat het even afloopt en dan toch weer oploopt, die stomme testen maken je altijd zo onzeker
4 juli, dus precies over 3 weken. Maar ga er eigenlijk vanuit dat het niet meer zover gaat komen, tenzij ik over een paar dagen ineens weer wel mooi duidelijk test...
Breek even in hier. Het hook effect bestaat ook nog, hoewel het mss wat te vroeg is daarvoor (weet ik niet zeker hoor). Als je heel veel hcg aanmaakt kan je test juist negatief/minder positief uitslaan. Als je je urine verdunt met water wordt de test positiever. Als dat het geval is, dan maak je dus juist heel veel hcg aan. Zou je nog kunnen proberen evt..
Ik wilde even kijken wanneer de eerstkomende echo moest zijn, maar moest 8 pagina's doorscrollen om m te vinden. Om dat julie te besparen hier weer even neergeplempt Er zijn komende week al wat echo's zag ik, t gaat echt beginnen nu, zo leuk! ♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) Puttertje - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Lineens - 1e kindje 3 februari Suussiejj - 3de kindje (1e samen) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) 4 februari 5 februari 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Michje - 31 jaar - 1e kindje 18 februari 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (18) Verrassingsbaby tot de bevalling (1) Nog onbekend /te vroeg (18) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 14 - KarlijnA91 - Eerste echo 16 - Lineens - Eerste echo 17 - Puttertje - Eerste echo 20 - Puttertje - Intake 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrietomaatjes - echo 23 - Stz90 - Eerste echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Elraange- Eerste echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo 1 - Basisuil - Eerste echo 6 - Cherrietomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 14 - Basisuil - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [ / QUOTE]
oh bah, zo niet wat je wil zien Ik ga keihard duimen dat het gewoon een slechte test is ❤ Je hebt niet toevallig gister avond erg veel gedronken ofzo? Dat je urine lichter was dan normaal zegmaar