Hmm ik heb het even opgezocht, maar het lijkt wel ongeveer op die plek te zitten. Maar het doet geen pijn, ik voel dus een bobbel, maar ook als ik er op druk is het niet pijnlijk...
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) Puttertje - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Lineens - 1e kindje 3 februari Suussiejj - 3de kindje (1e samen) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) 4 februari 5 februari 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari Michje - 31 jaar - 1e kindje 18 februari 19 februari 20 februari 21 februari 22 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (18) Verrassingsbaby tot de bevalling (1) Nog onbekend /te vroeg (19) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 14 - KarlijnA91 - Eerste echo 16 - Lineens - Eerste echo 17 - Puttertje - Eerste echo 20 - Puttertje - Intake 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrietomaatjes - echo 23 - Stz90 - Eerste echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Elraange- Eerste echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo 1 - Basisuil - Eerste echo 6 - Cherrietomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 13 - LMSB - Eerste echo 14 - Basisuil - Intake 19 - LMSB - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [ / QUOTE]
Dit hoeft niet pijnlijk te zijn, zit in hetzelfde schuitje met mijn jongste dochter. Die staat op de wachtlijst om er aan geopereerd te worden. Wellicht verstandig om er toch even naar te laten kijken denk ik
Ja bij haar zit aan de rechterkant vlak boven haar schaambot. Hij voelt zacht aan en je kan 'm indrukken. Soms is ie niet te zien en soms weer wel. Zij heeft al een echo gehad en daaruit bleek dat er bij haar een kleine liesbreuk zit waar nu alleen nog vetweefsel doorheen kan. Bij kinderen verhelpen ze het altijd want er is een risico dat de breuk groter wordt.
Ik denk niet dat het je eierstokken zijn. Ik heb last van overstimulatie dus mijn eierstokken zijn nu enorm. En ik kan ze heel goed voelen aan de zeikanten bij de buik ter hoogte van de navel. Ze zijn dan ook wel mega moet ik zeggen, maar het lijkt me niet dat je ze dan rond je schaamstreek kan voelen? Of ze liggen heel laag bij jou?
Bij het toiletbezoek net heel iets bruinig slijm. Dus dat voelt wel als het begin van het einde zegmaar...
Oh pff Ik baal echt met je mee, vind het zo jammer voor je. Kan je een beetje steun vinden bij je vriend?
Ja, op zich wel, hij doet erg zn best. Hij wil me alleen graag opvrolijken en maakt daardoor soms opmerkingen waar ik niet zoveel mee kan op het moment. Ik weet dat het fijn is om te weten dat ik iig zwanger kan worden, maar nu doet het gewoon pijn dat het mis lijkt te gaan. Hij bedoelt het allemaal goed...
Verloskundige kon niks vinden, doorgestuurd na gyn zag ook niks bloedgeprikt zit op 840. Vrijdag weer na gyn voor echo en bloedprikken. Kan minder ver zijn, kan ergens anders zitten ze durven zo niet te zeggen
Mijn eierstokken liggen inderdaad vrij laag. De punctie is bij mij ook niet helemaal goed gegaan, en ze heeft heel veel zitten prikken in die eierstok. Heb jij dan ook dat als je wat op je buik drukt dat je ze denkt te voelen? Al zit het bij jou dan wat hoger.
@Michje Neee, jeetje wat shit zeg, wat een ellende... weet hoe je je voelt... @Loveischocola jeetje, wat jammer zeg! Hopen dat je minder ver bent en dat het uiteindelijk toch goed komt. Kans op bbz bedoel je? Dus alsnog geen duidelijkheid
Ach meiden, wat een vervelend nieuws allemaal Ik ga voor jullie duimen dat het goed zit! @Loveischocola hoe ver zou je moeten zijn?
Oh nee... @Suussiejj en @Michje Hoop niet dat het doorzet.. @Loveischocola Jammer dat je geen duidelijkheid hebt, hoe ver ben je zwanger? Het is ook nog zo klein dat het als je minder ver bent amper te zien is op een echo.