Hier hetzelfde… Moeilijk om jezelf niet gek te maken als je al wat hebt meegemaakt. hoe ver ben jij en wanneer heb jij je eerste echo?
Laatste update van mijn kant. De gyn heeft toch in mijn baarmoeder een ieniemienie zwangerschapsring gevonden die totaal niet past bij het termijn. Eierstokken zagen er normaal uit, dus daar zit niks. Hoogstwaarschijnlijk gewoon een vroege miskraam die nog op gang moet komen (tenzij het hcg heel hoog is maar daar gaan we niet van uit). Heel zuur, maar ik ben opgelucht. Hopelijk komt het snel op gang. Dank jullie voor al jullie meelevende berichtjes. Ik hoop dat jullie een voorspoedige zwangerschap hebben. Ik zal af en toe nog even spieken hoe het met jullie gaat
6 weken. Precies weet ik het niet Maar net rood bloed bij afvegen. Ik kan bijna niet meer positief blijven Volgende week woensdag pas een echo
Gelukkig dat het niet op een verkeerde plek zit maar wel erg verdrietig dat het een miskraam is. Hopelijk hebben jullie snel meer geluk!
Neeee @Crackertje jij ook al, wat veel ineens zeg... ik ga voor je duimen... @KarlijnA91 gelukkig zit het in de baarmoeder, maar wel echt vreselijk dat dit gebeurd!
Ik word echt een beetje verdrietig van al het slechte en onzekere nieuws hier! Hopelijk snel meer duidelijkheid en ook een hoop goede echo's!
Knuffels voor iedereen ♡ en sterkte. Er is veel gebeurd de afgelopen dagen. Hopelijk gauw weer goed nieuws voor de komende echo's. Het is zo fragiel, deze tijd. Voor de doemdenkers: niet doen! Probeer positief te blijven ♡ de kans is nog steeds groter dat het gewoon goed gaat. Ik denk aan jullie!
Sterkte dames. En wat heeft iedereen al veel meegemaakt in deze groep. Dikke knuffel voor alle dames hier. We moeten elkaar gewoon steunen, dan komt het vast goed.
@KarlijnA91 Wat een rotnieuws! Ik hoop dat je lichaam het zelf gaat oplossen, het "scheelt" dat het wel in je baarmoeder zit. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.. Sterkte @Crackertje Nou wat rot! Kun je misschien toch eerder een echo krijgen? Of willen ze daar niet in meegaan? @doemdenkers: ik snap dat deze periode echt lastig is om door te komen... Maar statistisch gezien zijn er zo vroeg altijd zwangerschappen die niet doorzetten en (een groter aantal) zwangerschappen dat wel doorzet. We zitten nu in de periode dat er helaas een groter risico is dat het niet goed gaat, en het is ontzettend naar als dat mensen inderdaad overkomt. Maar het zegt eigenlijk niets over het wel of niet doorzetten van de andere zwangerschappen in de groep. Ik heb wel eens vaker in zo'n groepje gezeten en (helaas!!!) vallen er vaker mensen af in het begin. Hoe rot dat ook is.
Mee eens, 1 op de 4 zwangerschappen gaat mis helaas. Maar percentage dat goed gaat is vele malen hoger gelukkig! Lekker genieten ervan het is het allermooiste wat er is ❤️ Liever genoten en dat mis gaat dan is dat de enige maar wel mooiste herinnering die je hebt!
Voor wie Engels geen bezwaar is, ik vind dit altijd een fijne meditatie, speciaal voor in het eerste trimester. Word er rustig van. Misschien heeft een van jullie er ook wat aan ❤️ Op YouTube: Op Spotify (zelfde): https://open.spotify.com/track/0vyc3Iqja3GKB6Wufz8CEC?si=0_MyVuyuTJmgCTy13Ag62w&utm_source=copy-link