Hier ook zo'n pijn aan m'n borsten. Vooral als ik mijn bh heb uitgedaan. Ik zit verder onder de puisten en soms wat misselijk als ik een lege maag heb. Heb jij verder nog kwaaltjes?
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 1 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) Puttertje - 1e kindje 2 februari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Lineens - 1e kindje 3 februari Suussiejj - 3de kindje (1e samen) 4 februari 5 februari 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari 15 februari Stz90 - 31 jaar - 1e kindje (BAM) Sles - 29 jaar - 2e kindje 16 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) 17 februari 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 19 februari 20 februari 21 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) 22 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje Chrissie1990- 31 jaar - 3e kindje 23 februari 24 februari 25 februari 26 februari 27 februari 28 februari Totaal aantal zwangeren (24) Verrassingsbaby tot de bevalling (1) Nog onbekend /te vroeg (23) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 16 - Lineens - Eerste echo 17 - Puttertje - Eerste echo 20 - Puttertje - Intake 20 - xDanielle - Echo op eigen iniatief (echoburo) 22 - Crackertje - Eerste echo en intake 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrietomaatjes - echo 23 - Stz90 - Eerste echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Elraange- Eerste echo 30 - Miloena - eerste echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 1 - Basisuil - Eerste echo 4- MKR- intake + echo 6 - Cherrietomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 11 - MamaAlice - eerste echo fertipoli 13 - LMSB - Eerste echo 14 - Basisuil - Intake 19 - LMSB - Intake 25 - Basisuil - Gesprek echo's en testen 26 - Basisuil - Termijn echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91
Zo die puisten heb ik ook Ze zitten ook echt overal. Mn wang, oorlel, rug, schaamstreek enz. En begin echt moe te worden. Vraag me ook een beetje af waarom ik nog niet in bed lig. En slecht slapen, dromen als een malle, idioot vroeg wakker. Lang leve hormonen Hier gelukkig wel nog steeds een positief gevoel gelukkig. Het is altijd afwachten tot de echo, voor die tijd weet je zo weinig helaas. En testen waren natuurlijk ook gewoon echt goed. Nog 2,5 week tot de echo... Echt aftellen weer...
Zo ik had al wat bij te lezen. Wat fijn dat je jouw verhaal met ons gedeeld hebt @cherrytomaatjes Hopelijk hebben jullie nu idd de juiste tools gevonden samen. Ook wel mooi dat jullie er zo sterk samen zijn uitgekomen. @Ingeltje o nee jij ook al. hopelijk betekent het niets. ikzelf had vandaag ook weer bruinverlies. Niet veel maar ik word er verdrietig en onzeker van. ik vertrek vannacht voor 5 dagen op vakantie. Hoop zo hard dat ik daar geen miskraam krijg… kan het mentaal echt niet aan. Ik trek me op aan zoveel positieve verhalen van mensen die ook bruinverlies hadden en bij wie het toch goed gekomen is. Fingers crossed!
Toitoitoi @MM34 ♡ Hier is het roze niet meer geweest sinds ik ben gaan slapen. Ben benieuwd hoe het morgen (uhh dadelijk) gaat als ik weer aan het werk ben. Wakker geworden van maagzuur hoera. Morgen maar gaviscon halen, ik had vroeger altijd zo'n flesje langs het bed om maagzuur te remmen. Ik zei overal al, het begint rond de 6 weken
Dames ik hoop dat het bloedverlies niks betekend. Ik duim voor jullie. Ik heb nu 3 dagen getest met action. Wat vinden jullie van de oploop. Worden action testen nog donkerder?
@Ingeltje wow nu al maagzuur, dat word nog wat aan t einde ! @ meiden met bloedverlies wat onzeker, hopelijk allemaal plak baby's en betekend het niets! @KarlijnA91 & @Michje wat ontzettend rot en verdrietig, dikke digitale knuffel! @cherrytomaatjes heftig zeg, hopelijk mag het dit keer uit blijven en komen jullie er goed door! Lijkt me heel naar om je geliefde zo te moeten zien!
Ik zal me trouwens na de 1e echo even voorstellen Schreef eerst mee onder een andere naam, deze al een tijd geleden laten verwijderen omdat er allemaal foto's van de kinderen op stonden die niet meer verwijderd konden worden. Weg anonimiteit
Wat een boel meegemaakt samen, en wat een onwijs spannende periode komt er ook weer aan. Heeft hij nog begeleiding/therapie/medicatie ofzo om de komende veranderingen helpen op te vangen? En wat leuk dat jullie ook een zoontje van 3 hebben !
Goedemorgen allemaal, wat is er veel gekletst! Wat een spannende periode voor veel dames Ik ga duimen dat het voor ons allemaal mooie plakbaby's mogen worden! Ik zal eens wat positiviteit strooien! Mooie oploop en mooie knallende action test vandaag (ik doe de etos om de dag en de action elke dag hihi)
Ik zit er trouwens aan te denken om zelf een vitaliteitsecho aan te vragen bij een echobureau hier in de buurt, dan kan ik 1,5 week eerder kijken of het goed zit. Ik vind de 4 weken die ik nu moet wachten zo lang duren. Aan de andere kant denk ik van tja... die 9 dagen eerder dat je dan terecht kan kun je ook nog wel wachten. Pffff, word nu al moe van mijzelf. Mijn man vind trouwens alles goed, hij zegt als jij dat wil dan moet je die afspraak maken. Twijfels twijfels.... Ben ik de enige?
Ik had 1 juli met 8 weken mn eerste echo maar indd ook 20 juni een vroege echo aangevraagd bij een echobureau. Hou er rekening mee dat er mischien nog geen hartje is maar dan heb je toch iets van bevestiging
Ik heb volgende week een afspraak bij de vk maar ik ga morgen al naar een echo bureau om rust te krijgen voor mezelf, dus ben heel benieuwd morgen of ze wat kunnen zien
Wel echt leuk dat we de hele maand februari als groepje hebben! En fijn dat er dit volgend jaar geen 29 februari is