@Basisuil oef wat heftig van zo'n spiraal zeg. Zet heel je leven op z'n kop. Gelukkig eind goed, al goed! @xDanielle sterkte meis.. hopelijk is het gewoon vals alarm ♡
@Lineens jeeeej wat super, gefeliciteerd met je goede echo! @MamaAlice030 herkenbaar van het weinig symptomen, hier ook! Geeft best wel wat onzekerheid, maar ook wel heel fijn om het zo door te komen! @cherrytomaatjes hier gaat man alleen de echo afspraken mee, de controles altijd zonder. Hij vraagt hier wel een dag vrij voor, maar dat zijn maar 3 per kind als alles goed is! Doen waar jullie je goed bij voelen. @Suussiejj het is nog zo pril ook natuurlijk, hopelijk volgende alles oké! En termijn kan maar zo met termijnecho weer anders. Het is maar net hoe ruim om ze ook meten! @Crackertje neeeee meen je niet ! sterkte en dikke knuffel!! @xDanielle och jeetje, wat rot! hopelijk vals alarm ! Wanneer kan je terecht bij de vk voor een check?
Wat een heftige periode met je ex maar wat ontzettend fijn dat je nu zo’n fijne vent gevonden hebt! Heel leuk dat jullie nu een kindje samen mogen krijgen! Hier ook een relatie via tinder haha, zo fijn dat het bestaat!
@Crackertje ohnee toch, wat klote en verdrietig! Hoe id het nu het je? @xDanielle ik hoop dat t niet doorzet!
Ik ben zelf ook nog best onzeker en heb toch nog getest. Zie test woensdag en van vanmorgen. Nu ongeveer 4 weken en 4 dagen zwanger. Wat vinden jullie, had ik al een knaller moeten hebben of ziet dit er goed uit ?
Het is weer zo goed als gestopt maar toch blijft er iets komen. En heel erg het gevoel dat je hebt als je ongesteld word. Kleine krampjes. Ik ben zo bang. Naar wat gaat de verloskundige dan kunnen zien/doen bij net 6 weekjes?
@Ingeltje klinkt als een complex huwlijk, maar gelukkig ook met fijne momenten én 3 prachtige kinderen! Fijn dat deze ralatie zo lekker loopt, kan me voorstellen dat zo'n verademing is! Zijn je ouders al een beetje bijgedraaid trouwens?
Ik zou toch even bellen. Met 6 weken kan je op een echo best al wat zien. En dit is zenuwslopend. Sterkte meis
@Basisuil leukom ook jou voorstelstukje te lezen! Het stukje van de dominee hebben wij ook gehad: ik wel gelovig en mn man niet. Gelukkig troffen wij ook een fantastische dominee die ons getrouwd geeft. Fijn dat je man toch om is gegaan voor een derde Enne... nu weten nu dat we je de komende 8 maanden af en toe even moeten vragen of je wel rustig aan doet
Wij zijn dus even ver, dus ze zien echt wel wat. Net een kloppend hartje al. Inwendige echo zien ze waarschijnlijk veel meer. En kunnen zien of het embryo qua grootte past bij het termijn.
@Jolanda19849 ziet er goed uit hoor! @xDanielle ze kunnen in ieder geval zien of er iets zit en met een beetje geluk een kloppend hartje. Je kan in ieder geval even bellen.
Nog als toevoeging op mn voorstelrondje. De kraamtijd bij beide was niet heel leuk. Bij de oudste voelde ik me niet goed, kon echt precies niks. Wilde op dag 5 naar beneden om ontbijt voor mezelf te maken. Ik kwam beneden en bij de vriezer, toen kon ik weer plat op de bank. Kraamzorg is ook langer gebleven, omdat het gewoon echt niet ging. Vervolgens bleek meneer verborgen reflux te hebben en een extreme voorkeurshouding te hebben. Zijn schedel is ondanks alles toch scheef gegroeid en dat zie je nu nog steeds. Maar het is stukken beter als 4 jaar geleden De 2e werd dysmatuur geboren, was twijfel of hij alsnog naar het ziekenhuis moest. (Als hij daar geboren was, had hij niet naar huis gemogen). Vk heeft toen gezegd, hij blijft thuis, maar hij moet drinken. Daar begon de ellende, want meneer wilde niet. Dronk 2 slokjes en sliep dan weer. Kind heeft de 1e 1,5 week alleen maar geslapen. Daarna leerde hij drinken en lurkte hij zn flessen in no time leeg, daarna is hij nooit meer gestopt met eten en drinken Alleen is heel vervelend als je er 50cc in moet krijgen en hij gewoon iedere 2 slokken in slaap valt... Bleek vervolgens koemelkallergie te hebben. Na veel gedoe 6 maanden lang eindelijk erkenning en ontzettend goed geholpen en nu nog steeds. We hopen heel erg dat deze geen intoleranties heeft! Zit namelijk in de familie aan man zn kant. En het zou leuk zijn als borstvoeding dit keer gaat lukken. Dat is ook 2x mislukt. En alles bij elkaar de reden waarom man behoorlijk twijfelde. Het ging allemaal niet zo heel erg soepel. En nu is het eindelijk een tijdje in rustiger vaarwater. Maar ik hoop dat ik me voel zoals bij de oudste, een bevalling zoals bij de jongste en dan gewoon een goede kraamtijd
Dankjewel meiden!! Ik ga er eens rustig over nadenken. Manlief wilde gister al gelijk bellen haha. Ik daarin tegen ben enorm terughoudend, sinds januari zit ik thuis met psychische klachten, We dachten eerst burnout, toen dachten ze depressie, maar uiteindelijk zijn we op het punt gekomen dat we zeggen dat ik eindelijk na een eenzame jeugd (zus met rugzak) een huwelijk van 6 jaar (relatie 14 jaar) waarin ik nooit mezelf heb kunnen zijn altijd op me tenen gelopen heb, en het verlies van mijn vader 5 jaar geleden en het accepteren van het hebben van autisme bij mijn zoon nu ook zelf de ruimte heb gekregen om te zijn wie ik ben en daar hoort dus ook een stukje autisme bij en die gaat vooral gepaard met veel angsten. Het duurt weken voor ik de telefoon pak voor de huisarts te bellen, ik zeg afspraken af, ik beperk me heel erg tot het gezin. Maar ik moet die drempel wel weer over om in actie te komen!