Uitgerekend 1 tm 28 februari 2023

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by SintPannenkoek, May 24, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stz90

Stz90 Actief lid

Jul 2, 2018
    172
    163
    43
    Rotterdam
    Lieve meiden wat dapper dat jullie je verhaal delen, heel mooi om dit allemaal te lezen. Ik zal vanmiddag ook even een stukje schrijven waarin ik me verder voorstel :)

Ik zag net nog een test liggen en ik dacht toen waarom niet…
    Het resultaat geeft toch weer wat geruststelling

Attached Files:

2. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

Apr 3, 2022
    402
    364
    63
    Female
    Bij mij waren de action testen ook zo bij 4.4. Gisteren was ik 5.3, nog een keer getest en toen pas was het een echte knaller...

3. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

Sep 6, 2021
    2,854
    3,050
    113
    Female
    ook ik herken dit zo! Onze peutervriend had ook verborgen reflux en koemelk allergie als baby, incl heftig eczeem. Maar eten en huid is nog steeds een uitdaging dus we lopen nog steeds bij kinderarts/diëtiste voor bijvoeding en dermatoloog. Maar man wat was die eerste periode een uitdaging, alleen maar huilen, niet eten omdat dat pijn ging doen, niet kunnen slapen vd jeuk/honger, te moe om vervolgens weer goed te eten. Met 5 maanden is hij een week opgenomen geweest om al zn reflux/cremes/speciale voeding van 0 te checken. We hadden zoveel geprobeerd en elke x als 1 ding beter ging kwam er iets anders om de hoek. Na die week ging het gelukkig al stukken beter! Juiste creme en smeerschema gevonden, medicijnen tegen de reflux, speciale voeding. Kind kon weer beetje in een ritme komen door het betere eten en slapen. Heel ander kind daarna. We hopen dat het met een volgende (als het zo ver mag komen) iets makkelijker is. Maar we weten nu ook wel iets sneller waar we op moeten letten, en wanneer we aan de bel moeten trekken enzo.

4. MamaAlice030

Sep 6, 2021
    2,854
    3,050
    113
    Female
    Anders kan je man misschien bellen? Als tussenstapje ❤❤
    Heb ook lang met heftige angsten gelopen incl medicatie enzo omdat ik niet meer naar buiten durfde. Weet hoe heftig en beperkend het kan zijn ❤ Als je er ooit over wil kletsen mag je altijd berichtje sturen!

xDanielle likes this.
  5. MamaAlice030

Sep 6, 2021
    2,854
    3,050
    113
    Female
    Hier ook nog mn laatste etos early testje gedaan (en ik heb gister nog een berg action testen gehaald dus ik test nog wel ff lekker door haha), en de oploop is niet meer zo hard als in het begin maar dat kan natuurlijk ook niet.

11-17 oploop etos early.jpeg

Vind het allemaal nog erg spannend maar testen geeft igg een soort bevestiging (hoeft natuurlijk niet goed te gaan of zich goed te ontwikkelen maar goed je moet je toch ergens aan vasthouden he)

6. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

Aug 26, 2016
    1,195
    1,084
    113
    Hulpverlener
    Ik test ook iedere dag. Ze blijven oplopen en het zijn nu zo goed als echte knallers. Dus ergens geeft het geruststelling dat er iets in me lichaam gebeurd. Ik heb een berg testen gekocht haha. Ik gebruik ook mijn ovulatietesten die ik nog over heb. Die geven ook positief aan

MamaAlice030 likes this.
  7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik test al niet meer sinds 4w en 3d ofzo. Zag er gewoon goed uit.
    Met 5w even een mooie knaller gedaan en nu liggen ze in de kast tot ik ze kan verkopen.
    Dat doe ik na de 13w echo.

Ik heb de geruststelling voor nu niet meer nodig. Bovendien zegt het zo weinig want ze lopen vaak ook op bij een zwangerschap zonder vruchtje, lees ik overal.
    Ik ga uit van vertrouwen.
    Ook al vind ik dat best spannend nu ik in een risico leeftijd val.
    Ik kan het gelukkig goed los laten nu. Nog maar 2 weekjes wachten!

8. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

Apr 25, 2022
    2,562
    2,662
    113
    Female
    Wij lopen ook nog steeds bij de dietiste.
    Het is bij hem koemelk, soja en ei. Reageert met buikpijn, diarree en wordt ontzettend benauwd. Best spannend nu hij bijna naar school gaat.

En met sommige dingen is deze combi behoorlijk lastig. Zeker omdat kruisbesmetting al een probleem is, net zoals sporen.

Ingeltje likes this.
  9. Jolanda19849

Jolanda19849 Actief lid

Sep 3, 2021
    210
    171
    43
    Female
    Je hebt helemaal gelijk.
    Oplopende en knaller testen zeggen uit eindelijk niks. Toen het bij mij mis ging had een mega knallers. Ik ga nu ook lekker genieten en niet meer testen!

Ingeltje likes this.
  10. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

Apr 25, 2022
    2,562
    2,662
    113
    Female
    Ben wel echt een beetje aan het aftellen.
    Maar toch wel minder dan bij de andere 2 ofzo.

Ingeltje likes this.
  11. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @xDanielle wat rot dat je met zoveel angsten kampt, hopelijk kun je er door heen en hulp vragen voor je eigen gemoedsrust!

Hier maar 3 testen totaal gedaan, de eerste 2 testen 2 strips, beiden zo knal positief, gelijk een clearblue die aangaf 2-3 weken. Maar ben nu wel nieuwgierig of de clearblue nu 3+ aangeeft :roflmao:

Iets te hard geroepen dat ik amper wat kwaaltjes heb. Gelijk na te lang niets eten misselijk en overgeven! :rolleyes:

12. Crackertje

Jun 11, 2022
    39
    20
    8
    Female
    Vannacht 3 uur lang met heftige krampen beneden gezeten ( gestaan)
    Nog niet het gevoel dat alles eruit is maar misschien komt dat straks nog. Nu vooral verdrietig en misselijk in mijn bed ☹️

13. MKR

MKR Actief lid

Jul 14, 2019
    337
    531
    93
    Female
    Heel veel sterkte! Wat verdrietig!

14. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

Apr 25, 2022
    2,562
    2,662
    113
    Female
    Dikke knuffel!
    Doe even rustig aan ♡

@miloena tsjaaa, dat krijg je ervan... vaker eten dus :)

15. MamaAlice030

Sep 6, 2021
    2,854
    3,050
    113
    Female
    Ja t zegt zo weinig he, bij onze missed abortion had mn lijf niets door en had ik nog vol op symptomen. Echt lullig om misselijk te zijn terwijl je weet dat het hartje al 1.5 week gestopt is :| T is ook meer een soort bezigheidstherapie denk ik. En een soort “niet aflopen is al winst” idee

Ingeltje likes this.
  16. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Ach wat ontzettend verdrietig, sterkte :(

17. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

Apr 3, 2022
    402
    364
    63
    Female
    Wat ontzettend naar hee... :( :(

Slik je pijnstillers? Ik moest vorige keer van gynaecoloog heel veel feminax slikken (meer dan officieel mocht op een dag) omdat ze vond dat het allemaal al erg genoeg is en je dan gewoon minder pijn hebt fysiek... Misschien dat dat voor jou ook nog wat zou helpen...

In ieder geval heel veel sterkte en knuffel!

Ingeltje likes this.
  18. Stz90

Stz90 Actief lid

Jul 2, 2018
    172
    163
    43
    Rotterdam
    @Crackertje wat verdrietig om te lezen :( Heel veel sterkte!

ik mocht een aantal jaren gelden indd ook gewoon meer pijnstillers slikken dan gebruikelijk om het fysiek maar wat beter te laten zijn.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Knuff lieverd... :(

20. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid