T is de typische weeïgheid als k honger heb/wat moet eten, met tegenzin een boterham gegeten en nu zakt het gelukkig al Net op tijd opgelost deze keer haha. Zo snel naar bed en als je slaapt kan je ook niet spugen
Mijn bh’s passen nu al niet meer. Zitten zo strak echt niet fijn. Vooral 1 kant groeit nu hard, hopelijk komt de andere ook een beetje bij. Ziet er nu zo raar uit
Jaaaaa @Puttertje wat een goed nieuws! Echt, zulke berichten wordt ik zo blij van Ik heb het vanavond aan mn zus en schoonzusje verteld. We trekken veel met elkaar op en delen zo veel met elkaar. Mn schoonzusje is een tijdje terug bevalen en we zouden eten bestellen en wijn drinken, vooral dat laatste had ze zich enorm op verheugt. Ik pakte de glazen en vroeg of ze even de wijn uit de koelkast wilde pakken. Echt die gezichten, heerlijk! Joelen, lachen, huilen, het was zo'n mooi moment. Ze zijn zo blij voor me dat er tóch nog een 2e komt
Oooh ik heb vanavond mn bh uit gedaan... mn borsten passen er nog nét in, maar in de avond na het eten zat het echt te strak, zeker met dit warme weer. Ik heb nu mn biniki topje aan onder mn jurkje
Nope, geen last van. Maar vorige zwangerschappen ook geen last van gehad. Van de laatste ben ik in september bevallen, dus lekker de hele zomer door.
Oh wat goed! Ik had het de vorige zwangerschap ook wel, dus wat dat betreft is het fijn dat ik niet hoogzwanger de zomer door hoef haha.
Ik ben vandaag 5 weken maar de clearblue geeft nog steeds 2-3 aan. Op maandag (4.2) had ik een hcg van 837… ik had nu echt 3+ verwacht Bij mijn MA was het ook zo dat mijn hcg niet goed steeg dus nu maak ik me echt zorgen
Ah meid wat shit dat je je zorgen maakt ik heb echt geen verstand van hcg waarde maar ik duim voor je dat alles goed zit.
Had je exact een week geleden ook 2-3? Weet je zeker dat je exact 5 weken bent? Ik had met 4 weken 1-2 en met 5 weken 2-3 en alles zit goed. Heb verder geen verstand van HCG-waarden, sorry...
Ja ik testte met 4weken ook 2-3. Ben ook zeker van mijn eisprong en termijn, ik testte al op 9 DPO positief. Ik had echt een 3+ willen zien. Mijn hcg zit nu sowieso onder de 2900 (vanaf dan krijg je een 3+) en eigenlijk had ik gisteren al 3200 moeten hebben op basis van het resultaat op maandag (800 en elke 48u een verdubbeling).
5 weken is natuurlijk wel nét 3, dus 2-3 kan echt wel. Maar ik snap dat je het heel spannend vindt ... knuff
Hier weer beetje (roze ) bloed verlies, ik wilde toch graag samen even "knuffelen" (vorige keer kwam het denk ik door een niesbui) maar nu dat toch ook tot bloedverlies lijdt toch maar even 2 weekjes op pauze tot ik echt de echo gehad heb. Toch stukje zekerheid ofzo. Ben er wel rustig onder nu hoor. Ik weet nu dat het bij mij dus kennelijk zo reageert onder druk. Maar ff geen seks dan